Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-03
Lublin: Usługa zaplanowania i realizacji kampanii otwierającej Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 [OP-IV.272.60.2015.PID]
Numer ogłoszenia: 81495 - 2015; data zamieszczenia: 03.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie , ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 44 16 636, faks 81 44 06 308; 81 44 16 535.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zaplanowania i realizacji kampanii otwierającej Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 [OP-IV.272.60.2015.PID].
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zaplanowania i realizacji kampanii otwierającej Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.34.12.00 - Usługi zarządzania reklamą 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium WADIUM: 1. Ustala się kwotę wadium w wysokości: 12 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na konto Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie: 96 1020 3150 0000 3102 0047 7489 z dopiskiem wadium do sprawy OP-IV.272.60.2015.PID. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. Wadium można wnieść do dnia, w którym upływa termin składania ofert, ale przed nadejściem godziny, do której powinny być złożone oferty. 4. Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 lit. b-e, do oferty należy dołączyć dokument w formie oryginału. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium: a) wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 8. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. c) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 7 lit. a, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego (ust. 8 i 11). W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 kampanie informacyjne/promocyjne (w tym zaplanowanie mediów każdej z tych kampanii oraz przeprowadzenie każdej z nich), o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto każda. Przez kampanię Zamawiający rozumie spójne komunikacyjnie (m.in. pod względem komunikatu, wizualizacji i layoutu) przedsięwzięcie realizowane przy użyciu minimum 3 narzędzi (kanałów komunikacji). Należy załączyć dowody potwierdzające, że te usługi zostały Wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 2 osobami, z których każda spełnia następujące warunki: - posiada wykształcenie wyższe magisterskie, - posiada minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie przynajmniej jednej z następujących dziedzin: marketingu, public relations, komunikacji reklamowej, zarządzania mediami, reklamy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Koncepcja strategiczna kampanii - 20
- 3 - Koncepcja kreatywna kampanii - 20
- 4 - Scenariusz i storyboard spotu na ekrany LCD - 10
- 5 - Scenariusz spotu radiowego wraz z zasadami tworzenia spotów - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany umowy, gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności dopuszcza się : a) w sytuacji wystąpienia okoliczności przedłużających procedurę udzielania zamówienia publicznego Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia; b) zmiany i przesunięcia bezpośrednio związane z Media Planem w sytuacji wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, c) zmianę terminów wystawiania faktur oraz sposobu i ilości wystawionych faktur, na skutek przedłużających się prac nad realizacją poszczególnych elementów zamówienia. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji nadrzędnych w stosunku do IZ RPO WL. 4. Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. 6. Zamawiający przewiduję możliwość zmiany osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie będzie możliwe uczestnictwo osób wskazanych w Załączniku nr 6, do SIWZ - Wykazie osób. W takim wypadku Wykonawca będzie zobowiązany do wykazania Zamawiającemu, iż nowe osoby spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 7. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 8. Wzór umowy może zawierać dodatkowe przewidywane istotne zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie
ul. Spokojna 4
20-074 Lublin (II piętro, pokój 212 w budynku przy ul. Lubomelskiej 1-3)
fax: (81) 44 16 535
piotr.dabek@lubelskie.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4, 20- 074 Lublin (I piętro, pokój 128 - KANCELARIA OGÓLNA w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, iż niniejsza usługa zostanie sfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013/ współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Na ofertę składają się również: 1) Wstępną propozycję koncepcji strategicznej kampanii. Wykonawca w ofercie przedstawi wstępną koncepcję strategiczną kampanii otwierającej Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Zobowiązany jest zawrzeć w niej wszystkie wymagane i opisane w pkt. 6 Opisu Przedmiotu Zamówienia elementy. Poprzez wstępny opis koncepcji strategicznej kampanii Zamawiający rozumie opis (tekst, plan strategiczny), w którym muszą być zawarte co najmniej elementy wskazane w OPZ. Przedstawiona wstępna koncepcja strategiczna obowiązkowo musi zostać dołączona do oferty w formie papierowej. 2) Wstępną propozycję koncepcji kreatywnej kampanii. Wykonawca w ofercie przedstawi jedną koncepcję graficzną dla narzędzi wskazanych w OPZ (tj. citilight, rączki, ogłoszenie prasowe, reklama w Internecie). W skład koncepcji graficznej wchodzić powinny minimum 4 kreacje - po jednej dla każdego z wskazanych narzędzi. Przedstawione projekty graficzne obowiązkowo muszą zostać dołączone do oferty w formie wydruków dobrej jakości. 3) Scenariusz i storyborad spotu 15 sec. na potrzeby emisji na ekranach LCD. Wykonawca w ofercie przedstawi jedną propozycję spotu do emisji na ekranach LCD. Zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia Wykonawca ma dowolność wyboru techniki nagrania/stworzenia spotu (kreska, film, animacja itd.). Scenariusz spotu uzupełniony powinien być o storyboard oraz eksplikację reżyserską zawierającą informacje dotyczące proponowanych elementów niezbędnych do realizacji spotu. Poprzez storyboard Zamawiający rozumie serię szkiców, obrazków, rzutów będących wskazówkami do powstania spotu. Poprzez eksplikację reżyserską rozumie się tekst, w którym zostaną zawarte najistotniejsze informacje dotyczące stworzenia spotu, jego techniki, zamysł artystyczny, wizja plastyczna itd. Przedstawione elementy scenariusza spotu obowiązkowo muszą zostać dołączone do oferty w formie wydruków dobrej jakości. 4) Scenariusz spotu 40 sec. stworzonego na potrzeby emisji w rozgłośniach radiowych wraz z zasadami tworzenia spotów. Wykonawca w ofercie przedstawi jedną propozycję spotu do emisji w rozgłośniach radiowych. W ramach scenariusza Wykonawca zobowiązany jest szczegółowo opisać proponowaną treść spotu, wskazać rodzaje głosów (męski, żeński), liczbę lektorów, narratorów, formę jaką spot ma przyjąć (dialog, monolog) opisać proponowane efekty dźwiękowe. Ponadto Wykonawca przedstawi w ofercie propozycję zasad tworzenia spotów radiowych na przyszłe potrzeby Zamawiającego. Przedstawione elementy scenariusza spotu oraz zasad tworzenia obowiązkowo muszą zostać dołączone do oferty w formie papierowej. Wszystkie wyżej wymienione elementy tj. koncepcje oraz scenariusze przedstawione przez Wykonawcę będą podlegać ocenie zgodnie z kryteriami opisanymi w rodz. XX SIWZ. W przypadku braku któregokolwiek scenariusza lub koncepcji wymienionych wyżej - oferta zostanie odrzucona. Scenariusze i koncepcje te nie będą podlegały uzupełnieniu, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy. Zamawiający oceniał będzie wszystkie elementy oferty złożone w formie papierowej, w przypadku dołączenia przez Wykonawcę np. płyty Cd z nagranymi projektami graficznymi, nagranym spotem, animatikiem itp. lub innych Zamawiający uzna je jako element dodatkowy nie stanowiący treści oferty.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- 19/25. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawy opatrunków specjalistycznych.
- Dostawa licencji subskrypcyjnych oprogramowania graficznego oraz narzędzi do realizacji prac w zakresie tworzenia i obróbki grafiki, z podziałem na części.
- Dostawa 5 szt. urządzeń prezentacyjnych typu Display Poster
- Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia podczas wydarzenia Lubelskie Dni Kultury Studenckiej LUBLINALIA 2025
- Dostawa: odczynniki, materiały zużywalne i kontrolne, wyposażenie i oprogramowanie do oceny testów multipleksowych do cytometru BD FACSVia i z cytometru BD FACSLyric .....
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowego Oddziału RCKiK w Tomaszowie Lubelskim
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 13/TP1/SZP-2/2025 Zorganizowanie i realizacja wydarzenia pn. "Europejski Szczyt Liderek Nauki i Technologii 2025", które zaplanowano na dzień 5 czerwca 2025 roku w Warszawie.
- Przygotowanie i realizacja kampanii promocyjnej Święta Miasta, odbywającego się w Toruniu w dniach od 20 do 24 czerwca 2025 roku, zawierającej działania reklamowe oraz eventowe
- Zapewnienie organizacji i obsługi konferencji na potrzeby Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.
- OPRACOWANIE PROJEKTÓW GRAFICZNYCH I PRZYGOTOWANIE PLIKÓW DO DRUKU (PRODUKCJI), ZAMIESZCZENIA NA STRONACH WWW I INNYCH NOŚNIKACH DLA INSTYTUTU ELEKTROENERGETYKI WYDZIAŁU ELEKTRYCZNEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Wynajem nośników reklamowych, druk bannerów na wszystkie wynajęte billboardy, ich montaż, demontaż i utylizacja
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.