eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa upominków okolicznościowych - VII części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-12

Warszawa: Dostawa upominków okolicznościowych - VII części
Numer ogłoszenia: 81525 - 2010; data zamieszczenia: 12.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Departament Administracyjny MON , Al. Niepodległości 218, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6840086, faks 022 6840642, 6874189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mon.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa upominków okolicznościowych - VII części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych upominków okolicznościowych: I. Obrazki: 1. Obrazek duży - 100 szt. 2. Obrazek mały - 100 szt. II. Czapka baseballowa z logo PVU - 100 szt. III. Obrazki i plakiety: 1. Obrazek 14x16 cm MINISTRY OF NATIONAL DEFENCE REPUBLIC OF POLAND - 50 szt. 2. Obrazek 14x16 cm DEPARTMENT OF MILITARY FOREIGN AFFAIR - 50 szt. 3. Obrazek 14x16 cm MINISTRY OF NATIONAL DEFENCE REPUBLIC OF POLAND - 100 szt. 4. Obrazek 21x24 cm MINISTRY OF NATIONAL DEFENCE REPUBLIC OF POLAND - 50 szt. 5. Plakieta 22x27 cm - 50 szt. 6. Plakieta 13,7x17 cm MINISTRY OF NATIONAL DEFENCE REPUBLIC OF POLAND - 50 szt. 7. Plakieta 13,7x17 cm DEPARTMENT OF MILITARY FOREIGN AFFAIRS - 50 szt. IV. Bryły ozdobne ze szkła: 1. Bryła z logo Departamentu Wojskowych Spraw Zagranicznych - 40 szt. 2. Bryła z logo MON wpisane w kontury Polski - 40 szt. 3. Bryła z logo MON na granatowym tle - 40 szt. V. Kufle i puchary ze stopu cyny: 1. Kufel 11,3x22,5 cm z godłem narodowym - 15 szt. 2. Kufel 8,9x15,5 cm z orłami rodzajów Sił Zbrojnych RP - 15 szt. 3. Kufel 8,8x14 cm z orłami Księstwa Warszawskiego - 10 szt. 4. Puchar 11x23 cm z godłem narodowym - 15 szt. 5. Puchar 9,2x12 cm z orłami rodzajów Sił Zbrojnych RP - 15 szt. 6. Puchar 8,2x12 cm z godłem narodowym - 15 szt. VI. Spinki do krawata i znaczki emaliowane: 1. Spinka w kolorze złota - 150 szt. 2. Spinka w kolorze srebra - 150 szt. 3. Znaczek z orłem Wojsk Lądowych WP - 150 szt. 4. Znaczek w kształcie falującej flagi narodowej - 150 szt. 5. Znaczek w kształcie orła trzymającego w szponach proporzec - 150 szt. VII. Upominki: 1. Brelok skórzany - 200 szt. 2. Długopis automatyczny: a) Długopis MINISTRY OF NATIONAL DEFENCE REPUBLIC OF POLAND - 200 szt. b) Długopis POLISH ARMED FORCES - 200 szt. 3. Etui na wizytówki - 300 szt. 4. Brelok metalowy - 250 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia przez Wykonawców wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony formularz cenowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy; 4) pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolność finansową innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl/202.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Obrony Narodowej Departament Administracyjny pok. 717 al. Niepodległości 218 00-911 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Ministerstwo Obrony Narodowej Kancelaria Jawna Nr 6, pok. 58 i 59 al. Niepodległości 218 00-911 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zatwierdzenie prototypów przedmiotu zamówienia nie później niż 20 dni od daty zawarcia umowy. 2. Miejsce jednorazowej dostawy: Departament Wojskowych Spraw Zagranicznych, al. Niepodległości 218, 00-911 Warszawa. 3. Wymagany termin realizacji: 1) dla części I i II - od daty zawarcia umowy do dnia 31 lipca 2010 r., 2) dla części III - VII - od daty zawarcia umowy do dnia 30 września 2010 r.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obrazki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Obrazek duży - 100 szt. 2. Obrazek mały - 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Czapka baseballowa z logo PVU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czapka baseballowa z logo PVU - 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obrazki i plakiety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Obrazek 14x16 cm MINISTRY OF NATIONAL DEFENCE REPUBLIC OF POLAND - 50 szt. 2. Obrazek 14x16 cm DEPARTMENT OF MILITARY FOREIGN AFFAIR - 50 szt. 3. Obrazek 14x16 cm MINISTRY OF NATIONAL DEFENCE REPUBLIC OF POLAND - 100 szt. 4. Obrazek 21x24 cm MINISTRY OF NATIONAL DEFENCE REPUBLIC OF POLAND - 50 szt. 5. Plakieta 22x27 cm - 50 szt. 6. Plakieta 13,7x17 cm MINISTRY OF NATIONAL DEFENCE REPUBLIC OF POLAND - 50 szt. 7. Plakieta 13,7x17 cm DEPARTMENT OF MILITARY FOREIGN AFFAIRS - 50 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Bryły ozdobne ze szkła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bryła z logo Departamentu Wojskowych Spraw Zagranicznych - 40 szt. 2. Bryła z logo MON wpisane w kontury Polski - 40 szt. 3. Bryła z logo MON na granatowym tle - 40 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kufle i puchary ze stopu cyny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kufel 11,3x22,5 cm z godłem narodowym - 15 szt. 2. Kufel 8,9x15,5 cm z orłami rodzajów Sił Zbrojnych RP - 15 szt. 3. Kufel 8,8x14 cm z orłami Księstwa Warszawskiego - 10 szt. 4. Puchar 11x23 cm z godłem narodowym - 15 szt. 5. Puchar 9,2x12 cm z orłami rodzajów Sił Zbrojnych RP - 15 szt. 6. Puchar 8,2x12 cm z godłem narodowym - 15 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Spinki do krawata i znaczki emaliowane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Spinka w kolorze złota - 150 szt. 2. Spinka w kolorze srebra - 150 szt. 3. Znaczek z orłem Wojsk Lądowych WP - 150 szt. 4. Znaczek w kształcie falującej flagi narodowej - 150 szt. 5. Znaczek w kształcie orła trzymającego w szponach proporzec - 150 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Upominki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Brelok skórzany - 200 szt. 2. Długopis automatyczny: a) Długopis MINISTRY OF NATIONAL DEFENCE REPUBLIC OF POLAND - 200 szt. b) Długopis POLISH ARMED FORCES - 200 szt. 3. Etui na wizytówki - 300 szt. 4. Brelok metalowy - 250 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.