Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-12
Warszawa: Dostawa upominków okolicznościowych - VII części
Numer ogłoszenia: 81525 - 2010; data zamieszczenia: 12.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Departament Administracyjny MON , Al. Niepodległości 218, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6840086, faks 022 6840642, 6874189.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mon.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa upominków okolicznościowych - VII części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych upominków okolicznościowych: I. Obrazki: 1. Obrazek duży - 100 szt. 2. Obrazek mały - 100 szt. II. Czapka baseballowa z logo PVU - 100 szt. III. Obrazki i plakiety: 1. Obrazek 14x16 cm MINISTRY OF NATIONAL DEFENCE REPUBLIC OF POLAND - 50 szt. 2. Obrazek 14x16 cm DEPARTMENT OF MILITARY FOREIGN AFFAIR - 50 szt. 3. Obrazek 14x16 cm MINISTRY OF NATIONAL DEFENCE REPUBLIC OF POLAND - 100 szt. 4. Obrazek 21x24 cm MINISTRY OF NATIONAL DEFENCE REPUBLIC OF POLAND - 50 szt. 5. Plakieta 22x27 cm - 50 szt. 6. Plakieta 13,7x17 cm MINISTRY OF NATIONAL DEFENCE REPUBLIC OF POLAND - 50 szt. 7. Plakieta 13,7x17 cm DEPARTMENT OF MILITARY FOREIGN AFFAIRS - 50 szt. IV. Bryły ozdobne ze szkła: 1. Bryła z logo Departamentu Wojskowych Spraw Zagranicznych - 40 szt. 2. Bryła z logo MON wpisane w kontury Polski - 40 szt. 3. Bryła z logo MON na granatowym tle - 40 szt. V. Kufle i puchary ze stopu cyny: 1. Kufel 11,3x22,5 cm z godłem narodowym - 15 szt. 2. Kufel 8,9x15,5 cm z orłami rodzajów Sił Zbrojnych RP - 15 szt. 3. Kufel 8,8x14 cm z orłami Księstwa Warszawskiego - 10 szt. 4. Puchar 11x23 cm z godłem narodowym - 15 szt. 5. Puchar 9,2x12 cm z orłami rodzajów Sił Zbrojnych RP - 15 szt. 6. Puchar 8,2x12 cm z godłem narodowym - 15 szt. VI. Spinki do krawata i znaczki emaliowane: 1. Spinka w kolorze złota - 150 szt. 2. Spinka w kolorze srebra - 150 szt. 3. Znaczek z orłem Wojsk Lądowych WP - 150 szt. 4. Znaczek w kształcie falującej flagi narodowej - 150 szt. 5. Znaczek w kształcie orła trzymającego w szponach proporzec - 150 szt. VII. Upominki: 1. Brelok skórzany - 200 szt. 2. Długopis automatyczny: a) Długopis MINISTRY OF NATIONAL DEFENCE REPUBLIC OF POLAND - 200 szt. b) Długopis POLISH ARMED FORCES - 200 szt. 3. Etui na wizytówki - 300 szt. 4. Brelok metalowy - 250 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia przez Wykonawców wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony formularz cenowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy; 4) pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolność finansową innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl/202.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Obrony Narodowej
Departament Administracyjny
pok. 717
al. Niepodległości 218
00-911 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Ministerstwo Obrony Narodowej Kancelaria Jawna Nr 6, pok. 58 i 59 al. Niepodległości 218 00-911 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zatwierdzenie prototypów przedmiotu zamówienia nie później niż 20 dni od daty zawarcia umowy. 2. Miejsce jednorazowej dostawy: Departament Wojskowych Spraw Zagranicznych, al. Niepodległości 218, 00-911 Warszawa. 3. Wymagany termin realizacji: 1) dla części I i II - od daty zawarcia umowy do dnia 31 lipca 2010 r., 2) dla części III - VII - od daty zawarcia umowy do dnia 30 września 2010 r.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obrazki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Obrazek duży - 100 szt. 2. Obrazek mały - 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Czapka baseballowa z logo PVU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czapka baseballowa z logo PVU - 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obrazki i plakiety.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Obrazek 14x16 cm MINISTRY OF NATIONAL DEFENCE REPUBLIC OF POLAND - 50 szt. 2. Obrazek 14x16 cm DEPARTMENT OF MILITARY FOREIGN AFFAIR - 50 szt. 3. Obrazek 14x16 cm MINISTRY OF NATIONAL DEFENCE REPUBLIC OF POLAND - 100 szt. 4. Obrazek 21x24 cm MINISTRY OF NATIONAL DEFENCE REPUBLIC OF POLAND - 50 szt. 5. Plakieta 22x27 cm - 50 szt. 6. Plakieta 13,7x17 cm MINISTRY OF NATIONAL DEFENCE REPUBLIC OF POLAND - 50 szt. 7. Plakieta 13,7x17 cm DEPARTMENT OF MILITARY FOREIGN AFFAIRS - 50 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Bryły ozdobne ze szkła.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bryła z logo Departamentu Wojskowych Spraw Zagranicznych - 40 szt. 2. Bryła z logo MON wpisane w kontury Polski - 40 szt. 3. Bryła z logo MON na granatowym tle - 40 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kufle i puchary ze stopu cyny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kufel 11,3x22,5 cm z godłem narodowym - 15 szt. 2. Kufel 8,9x15,5 cm z orłami rodzajów Sił Zbrojnych RP - 15 szt. 3. Kufel 8,8x14 cm z orłami Księstwa Warszawskiego - 10 szt. 4. Puchar 11x23 cm z godłem narodowym - 15 szt. 5. Puchar 9,2x12 cm z orłami rodzajów Sił Zbrojnych RP - 15 szt. 6. Puchar 8,2x12 cm z godłem narodowym - 15 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Spinki do krawata i znaczki emaliowane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Spinka w kolorze złota - 150 szt. 2. Spinka w kolorze srebra - 150 szt. 3. Znaczek z orłem Wojsk Lądowych WP - 150 szt. 4. Znaczek w kształcie falującej flagi narodowej - 150 szt. 5. Znaczek w kształcie orła trzymającego w szponach proporzec - 150 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Upominki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Brelok skórzany - 200 szt. 2. Długopis automatyczny: a) Długopis MINISTRY OF NATIONAL DEFENCE REPUBLIC OF POLAND - 200 szt. b) Długopis POLISH ARMED FORCES - 200 szt. 3. Etui na wizytówki - 300 szt. 4. Brelok metalowy - 250 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usługi sprzątania na terenie TZOM Nowolipki przy ul. Piaskowej 7, 9, 11 w Warszawie.
- Przebudowa systemu CCTV (telewizji przemysłowej) w Areszcie Śledczym w Warszawie - Służewcu.
- "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 540 od km 1+027 do km 3+024 polegająca na rozbiórce dwóch istniejących przepustów w km 1+123 oraz 2+972 w m. Cekanowo i budowie dwóch nowych obiektów mostowych"
- DZP.261.47.2024 świadczenie usług cateringowych na potrzeby VI Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Europy Środkowo-Wschodniej EUFONIE
- Remont nawierzchni chodników w ulicy Modzelewskiego w ramach zadania pn.: "Utrzymanie i remonty dróg gminnych" w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.
- Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Opolskiej (WIPiL, WEiZ, BR, ABK, DPKiK).
- Zakup i dostarczenie materiałów informacyjno- promocyjnych w ramach projektu "EURES w regionie Mazowieckim regionalnym 1" oraz "EURES w regionie Warszawskim stołecznym 1" z programu FEM 2021-2027
- Kompleksowa usługa przygotowania i przeprowadzenia jednodniowej konferencji pod nazwą Zachodniopomorski kurs na wiedzę realizowanej w ramach projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe.
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby promocji Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu Kierunek Przystań
- Dostawa artykułów i gadżetów reklamowych oraz artykułów odblaskowych i oświetleniowych, z podziałem na 3 części.
- Zakup gadżetów konferencyjnych na potrzeby projektu INCONE60 Green
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.