Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-21
Warszawa: DOSTAWA SKRZYNEK DO PRZECHOWYWANIA RDZENI WIERTNICZYCH
DLA PAŃSTWOWEGO INSTYTUTU GEOLOGICZNEGO
w części I - 3 000 szt. skrzynek drewnianych dla Archiwum Rdzeni w Michałowie
w części II - 20 000 szt. skrzynek drewnianych dla Archiwum Rdzeni w Leszczach
w części III - 6 000 szt. skrzynek z tworzywa PCV dla Archiwum Rdzeni w Leszczach
Numer ogłoszenia: 81528 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Geologiczny, ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8498085, 8495027, fax 022 8498085, 8495027.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgi.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SKRZYNEK DO PRZECHOWYWANIA RDZENI WIERTNICZYCH DLA PAŃSTWOWEGO INSTYTUTU GEOLOGICZNEGO w części I - 3 000 szt. skrzynek drewnianych dla Archiwum Rdzeni w Michałowie w części II - 20 000 szt. skrzynek drewnianych dla Archiwum Rdzeni w Leszczach w części III - 6 000 szt. skrzynek z tworzywa PCV dla Archiwum Rdzeni w Leszczach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa z zachowaniem podziału na części (3 tysiące sztuk skrzynek drewnianych -część I, 20 tysięcy sztuk skrzynek drewnianych -część II i 6 tysięcy sztuk skrzynek z tworzywa PCV -część III) wraz z rozładunkiem skrzynek określonych rodzajowo, co do miejsc dostawy i ilości określonych poniżej: Część I - Skrzynki drewniane w ilości łącznej szt. 3 000 o wymiarach, kształtach oraz ilościach podanych poniżej, z miejscem dostarczenia do Archiwum Rdzeni Wiertniczych w Michałowie - Centralne Archiwum Geologiczne, Michałów 23, k. Lubina; 59-140 Chocianów, powiat Lubin, woj. Dolnośląskie, w tym: A: 1500 skrzynek drewnianych mających kształt prostopadłościanu o wymiarach (wewnętrznych): 11cm x 11cm x 102cm, grubość deski około 1,5cm B: 500 skrzynek drewnianych mających kształt prostopadłościanu o wymiarach (wewnętrznych): 9cm x 9cm x 102cm, grubość deski około 1,5cm C: 1000 skrzynek drewnianych mających kształt prostopadłościanu o wymiarach (wewnętrznych): 6cm x 6cm x 102cm, grubość deski około 1,5cm Część II - skrzynki drewniane w ilości łącznej szt. 20 000 o wymiarach, kształtach oraz ilościach podanych poniżej, z miejscem dostarczenia do Archiwum Rdzeni Wiertniczych w Leszczach - Centralne Archiwum Geologiczne, Leszcze 20; 62-632 Kłodawa, gmina Kłodawa, powiat Koło, woj. Wielkopolskie, w tym: A: 12 000 skrzynek drewnianych mających kształt prostopadłościanu o wymiarach (wewnętrznych): 10cm x 10cm x 102cm, grubość deski około 1,5cm B: 8 000 skrzynek drewnianych mających kształt prostopadłościanu o wymiarach (wewnętrznych): 13cm x 13cm x 102cm, grubość deski około 1,5cm Część III - skrzynki z tworzywa PCV w ilości szt. 6 000 z miejscem dostarczenia do Archiwum Rdzeni Wiertniczych w Leszczach - Centralne Archiwum Geologiczne, Leszcze 20; 62-632 Kłodawa, gmina Kłodawa, powiat Koło, woj. wielkopolskie: 6 000 sztuk skrzynek z tworzywa PCV mających kształt prostopadłościanu o wymiarach (wewnętrznych):9cm x 10cm x 101cm, grubość ścianki min. 2mm Skrzynki winny być wykonane z materiału PCV odpowiadającego następującym cechom: wytrzymałość na wahania temperatury (od -10° C - do+30° C), wytrzymałość na uderzenia, odporność na niszczące działanie soli.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 20.41.20.00 - Skrzynki drewniane Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.93.00 - Skrzynki kratowe Oryginalny kod CPV: 25.22.32.00 - Skrzynie z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.93.00 - Skrzynki kratowe Oryginalny kod CPV: 20.41.11.00 - Drewniane skrzynki Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.91.00 - Pudełka .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium (dla poszczególnych części zamówienia) w wysokości: 400,- PLN dla części I zamówienia; 3 600,- PLN dla części II zamówienia; 1 100,- PLN dla części III zamówienia..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy składający ofertę muszą spełniać opisane w tej części wymagania. 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że realizował w ostatnich 3-ch latach (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie: 2.1. co najmniej 300 sztuk skrzynek drewnianych w części I zamówienia oraz załączy dokument lub dokumenty potwierdzające, że realizacja ta została wykonana należycie. 2.2. co najmniej 1 tysiąca sztuk skrzynek drewnianych w części II zamówienia oraz załączy dokument lub dokumenty potwierdzające, że realizacja ta została wykonana należycie. 2.3. co najmniej 600 sztuk skrzynek z tworzywa PCV w części III zamówienia oraz załączy dokument lub dokumenty potwierdzające, że realizacja ta została wykonana należycie. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego odbędzie się na podstawie dokumentów wymaganych Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605). Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt V Instrukcji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 3 do instrukcji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych dostaw na formularzu Doświadczenie wykonawcy (Załącznik nr 2 do Instrukcji) wraz z załączonymi dokumentami, że dostawy te zostały wykonane należycie. 5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 6. Wykonawcy składający ofertę wspólnie załączają do oferty następujące dokumenty: 1) Dokumenty wymienione w ust. 2 i 3 składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólnie. 2) Dokumenty wymienione w ust. 1, 4 i 5 składają wykonawcy wspólnie. 3) Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgi.gov.pl pod zakładką przetargi/dostawy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ulica Rakowiecka 4, bud.A pokój 220 lub pokój 231.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Warszawa, ulica Rakowiecka 4, bud.A pokój 231.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa 3 000 szt. skrzynek drewnianych dla Archiwum Rdzeni w Michałowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Skrzynki drewniane w ilości łącznej szt. 3 000 o wymiarach, kształtach oraz ilościach podanych poniżej, z miejscem dostarczenia do Archiwum Rdzeni Wiertniczych w Michałowie - Centralne Archiwum Geologiczne, Michałów 23, k. Lubina, 59-140 Chocianów, powiat Lubin, woj. Dolnośląskie, w tym: A: 1500 skrzynek drewnianych mających kształt prostopadłościanu o wymiarach (wewnętrznych): 11cm x 11cm x 102cm, grubość deski około 1,5cm B: 500 skrzynek drewnianych mających kształt prostopadłościanu o wymiarach (wewnętrznych): 9cm x 9cm x 102cm, grubość deski około 1,5cm C: 1000 skrzynek drewnianych mających kształt prostopadłościanu o wymiarach (wewnętrznych): 6cm x 6cm x 102cm, grubość deski około 1,5cm.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.41.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa 20 000 szt. skrzynek drewnianych dla Archiwum Rdzeni w Leszczach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - skrzynki drewniane w ilości łącznej szt. 20 000 o wymiarach, kształtach oraz ilościach podanych poniżej, z miejscem dostarczenia do Archiwum Rdzeni Wiertniczych w Leszczach - Centralne Archiwum Geologiczne, Leszcze 20; 62-632 Kłodawa, gmina Kłodawa, powiat Koło, woj. Wielkopolskie, w tym: A: 12 000 skrzynek drewnianych mających kształt prostopadłościanu o wymiarach (wewnętrznych): 10cm x 10cm x 102cm, grubość deski około 1,5cm B: 8 000 skrzynek drewnianych mających kształt prostopadłościanu o wymiarach (wewnętrznych): 13cm x 13cm x 102cm, grubość deski około 1,5cm.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.41.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa 6 000 szt. skrzynek z tworzywa PCV dla Archiwum Rdzeni w Leszczach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - skrzynki z tworzywa PCV w ilości szt. 6 000 z miejscem dostarczenia do Archiwum Rdzeni Wiertniczych w Leszczach - Centralne Archiwum Geologiczne, Leszcze 20; 62-632 Kłodawa, gmina Kłodawa, powiat Koło, woj. wielkopolskie: 6 000 sztuk skrzynek z tworzywa PCV mających kształt prostopadłościanu o wymiarach (wewnętrznych): 9cm x 10cm x 101cm, grubość ścianki min. 2mm Skrzynki winny być wykonane z materiału PCV odpowiadającego następującym cechom: wytrzymałość na wahania temperatury (od -10° C - do+30° C), wytrzymałość na uderzenia, odporność na niszczące działanie soli..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.32.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Projekt drogi rezerwowej do placu budowy EJ1.
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.