eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnobrzegPrace modernizacyjne w obrębie sieci wodociągowej - Zadanie 01/I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-11

Tarnobrzeg: Prace modernizacyjne w obrębie sieci wodociągowej - Zadanie 01/I
Numer ogłoszenia: 8152 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Tarnobrzegu, ul. Wiślna 1, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8232295, fax 015 8233124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.tarnobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace modernizacyjne w obrębie sieci wodociągowej - Zadanie 01/I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi zaprojektowanie, wykonanie, wykończenie, usunięcie wad i usterek dla : 1. Prace modernizacyjne w obrębie sieci wodociągowej 1.1.Remont obiektów sieciowych: remont zbiornika wieżowego przy ulicy Rusinowskiego 1.2.Remont obiektów sieciowych: remont pompowni Przywiśle 1.3.Rozbudowa sieci wodociągowej w zakresie: zapewnienie podwójnego zasilania: wykonanie odcinków sieci wodociągowych łączących w pierścień sieć wodociągową Osiedle Zakrzów i Osiedle Sielec oraz Osiedle Wymysłów i Osiedle Sobów 1.4. Rozbudowa sieci wodociągowej w zakresie: budowa sieci wodociągowej w Osiedlu Wielowieś-Północ 1.5. Wymiana odcinków sieci: wymiana odcinków sieci wodociągowej w Osiedlach Serbinów i Bogdanówka 1.6. Wymiana odcinków sieci: wymiana najstarszych odcinków sieci wodociągowej w Tarnobrzegu 1.7. Wymiana odcinków sieci: wymiana armatury, montaż przepływomierzy, oprogramowanie pracy sieci 1.8. Adaptacja budynku pompowni wysokiego tłoczenia na laboratorium oraz uzupełnienie wyposażenia laboratorium 1.9. Wymiana 400 mb kabla 6 kV do ujęcia Studzieniec II Szczegółowy opis Programu funkcjonalno - użytkowego dla wyżej przedstawionego zakresu robót przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczpospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym oraz Ustawą o drogach publicznych, Ustawą o odpadach, Ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie Robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. Szczególną uwagę Wykonawcy muszą również zwrócić na warunki dotyczące zatrudniania pracowników na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz obowiązek przestrzegania wszystkich przepisów prawnych dotyczących warunków świadczenia pracy dla każdej grupy pracowników. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i każdym Uzupełnieniem do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wydanym podczas postępowania o udzielenie zamówienia, oraz za uzyskanie informacji w odniesieniu do każdego i wszelkich warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter oferty lub na wykonanie Robót. W przypadku, kiedy Wykonawca zostanie wybrany, żadne żądanie o zmianę Ceny Ofertowej nie może zostać wniesione na podstawie błędów lub ominięć w świetle powyższych zobowiązań Wykonawcy Uznaje się, iż złożenie ofert oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczpospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej Umową.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.73.00 - Elektryczne instalacje elektrycznej aparatury przesyłowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych Oryginalny kod CPV: 45.23.21.52 - Przepompownie Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni Oryginalny kod CPV: 45.23.21.53 - Roboty budowlane w zakresie wież wodnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.53 - Roboty budowlane w zakresie wież wodnych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 250 000 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) 2. Forma wadium 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) krótki opis kontraktu, b) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, d) kwotę gwarancji, e) termin ważności gwarancji, f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. g) gwarancja ma być gwarancją nieodwołalną i bezwarunkową, płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego i nieprzenośną na osoby trzecie. Postanowienia pkt. 11.2.2) stosuję się również do poręczeń określonych w pkt.11.2.1)b i 11.2.1)e IDW z wyjątkiem poręczeń pieniężnych. W przypadku składania ofert przez Konsorcjum firm gwarancja wadialna może być wystawiona na Konsorcjum, Lidera Konsorcjum lub innego członka Konsorcjum. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank PKO S.A. I Oddział w Tarnobrzegu 62 1240 2744 1111 0000 3990 9143 Do oryginału oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu na ww. rachunek. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy dołączyć w oryginale do oryginału oferty. 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wadium może być wniesione łącznie przez wszystkich, kilku lub jednego z Wykonawców. 4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oryginału oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p. 6. Utrata wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2006 Nr 164 poz. 1163 ze zm.). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego Zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego Zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego Zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego Zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniany ich będzie łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenia) a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wysokość ilości zatrudnionych pracowników. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW. b) posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wysokości konkretnej liczby osób. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat przeciętnej liczebności personelu kierowniczego sporządzoną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW. c) dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami, które wykaże Wykonawca. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW. d) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby/podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności. Przedstawiciel Wykonawcy - niniejsza osoba musi posiadać doświadczenie i kwalifikacje: co najmniej 3 lata w zarządzaniu projektami na roboty w zakresie gospodarki wodnej np. jako kierownik projektu lub kierownik zespołu (lub równoważne stanowisko np. Przedstawiciel Zamawiającego). Kierownik Budowy - niniejsza osoba musi posiadać doświadczenie w przynajmniej jednej inwestycji dotyczącej przedmiotu zamówienia, - niniejsza osoba musi posiadać kwalifikacje w robotach z zakresu inżynierii sanitarnej jako kierownik budowy i robót, uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie do kierowania robotami w branży sanitarnej, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Kierownik robót budowlanych - niniejsza osoba musi posiadać doświadczenie w przynajmniej jednej inwestycji dotyczącej przedmiotu zamówienia, - niniejsza osoba musi posiadać kwalifikacje w robotach budowlano - konstrukcyjnych jako kierownik budowy i robót, uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie - do kierowania robotami budowlano - konstrukcyjnymi, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Kierownik robót instalacji sanitarnych i technologicznych - niniejsza osoba musi posiadać doświadczenie w przynajmniej jednej inwestycji dotyczącej przedmiotu zamówienia, - niniejsza osoba musi posiadać kwalifikacje w robotach z zakresu robót instalacji sanitarnej jako kierownik budowy i robót, uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie do kierowania robotami w branży sanitarnej, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów, lub odpowiednie uprawnienia budowlane, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Kierownik robót elektrycznych i akpia - niniejsza osoba musi posiadać doświadczenie w przynajmniej jednej inwestycji dotyczącej przedmiotu zamówienia, - niniejsza osoba musi posiadać kwalifikacje w budowie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych jako kierownik budowy i robót dla sieci elektrycznych i energetycznych, uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, do kierowania robotami instalacji elektrycznych, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów; przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Projektant - niniejsza osoba musi posiadać pięć lat doświadczenia w projektowaniu sieci wodociągowych oraz zaprojektowaniu ok. 10 km sieci wodociągowej - musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjno-inżynierskiej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie do projektowania w branży sanitarnej, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Cały ww. personel Wykonawcy wymagany w ofercie winien posługiwać się językiem polskim lub dysponować na stale tłumaczem j. polskiego. W celu spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz osób/podmiotów sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej IDW, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia oraz opis doświadczenia zawodowego każdej z wymienionych osób wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia; uprawnienia i zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę. e) wykonać w okresie ostatnich 3 lat usługi w zakresie zaprojektowania, 5 lat roboty budowlanej przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej jednej usługi/robotę, których przedmiotem jest: - co najmniej 1 zakończoną robotą budowlaną, której przedmiotem była modernizacja lub rozbudowa sieci wodociągowej o dł. ok. 10 km; - co najmniej 1 zakończoną robotą budowlaną, której przedmiotem był remont obiektów sieciowych (zbiorników, komór, itp.); - co najmniej jeden projekt budowlany sieci wodociągowej o dł. ok. 10 km . W celu potwierdzenia spełniania niniejszych warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług/robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi/roboty zostały wykonane należycie. Zaleca się aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi/roboty zostały wykonane należycie muszą zawierać co najmniej: a. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu, zrealizował usługi/roboty, których dokument dotyczą, b. wskazanie podmiot, na rzecz którego zrealizowane były usługi/roboty, c. wskazanie zakres usług/ robót, d. wskazanie wartości usług/robót, e. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i ukończenia), f. wskazanie miejsca wykonania, g. opinię podmiotu wskazanego powyżej w p. (b) stwierdzającą, że usługi./roboty zostały wykonane należycie. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w i mieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku): a) Wykonawca w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie osiągnął przychody netto ze sprzedaży w kwocie minimum 3,0 mln PLN. W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat oraz opinię biegłego rewidenta jeżeli sprawozdanie finansowe zgodnie z przepisami o rachunkowości podlega badaniu przez biegłego rewidenta, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychody netto, zobowiązania i należności za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za ten okres. b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1,0 mln PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1,0 mln PLN. W tym celu dokumenty ma złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1,0 mln PLN. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4) złożyć pisemne oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszych IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W tym celu dokumenty ma złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy wykazywać będą spełnienie tego warunku. 2. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1) pkt. 9.1.1).a), 9.1.2).b) i 9.1.2).d), składa dokument lub dokumenty w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2) pkt. 9.1.1).c) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 u.p.z.p 3. Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty o których mowa powyżej w pkt. 9.2.1)a) i b) oraz 9.2.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt. 9.2.1)b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej w pkt. 9.1.1)a), b), c), d) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt. 9.3 IDW znajdują zastosowanie. 5. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt. 9.1.2.3. Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP opublikowanego w dniu wszczęcia postępowania o udzieleniu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (czyli wysłania ogłoszenia do publikacji). Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczeniu wszelkich innych danych finansowych. 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9 IDW. Ponadto tacy Wykonawcy muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i w zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, musi też wyszczególnić wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. 8. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 9. Wykonawcy (Partnerzy) wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w terminie 7 dni przed podpisaniem umowy o realizację niniejszego zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowną umowę zawierającą w swej treści wszystkie postanowienia dotyczące wspólnej i solidarnej realizacji zamówienia, określającej obowiązki każdego z Wykonawców przy realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: j.w.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodociagi.tarnobrzeg.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnobrzegu ul. Wiślna 1 39-400 Tarnobrzeg.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2008 godzina 12:30, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnobrzegu ul. Wiślna 1 39-400 Tarnobrzeg.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany będzie ze środków Unii Europejskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.