To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-13
Ogłoszenie nr 8155 - 2017 z dnia 2017-01-13 r.
Iwaniska: Dowóz uczniów do zespołu publicznych Szkół w Iwaniskach wraz z opiekunem w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuDowóz uczniów do zespołu publicznych Szkół w Iwaniskach wraz z opiekunem w 2017 roku
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 344528 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Iwaniskach, krajowy numer identyfikacyjny
117688200000, ul.
ul. Opatowska
25,
27570
Iwaniska, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
158 601 175, faks
158 601 175, e-mail
danuta-zeas@o2.pl
Adres strony internetowej (URL): www.iwaniska.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów do zespołu publicznych Szkół w Iwaniskach wraz z opiekunem w 2017 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SO.I.44/271/1/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych na: - dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Szkół w Iwaniskach - Publicznej Szkoły Podstawowej w Iwaniskach, Publicznej Szkoły Podstawowej w Iwaniskach Filia w Ujeździe, Publicznej Szkoły Podstawowej w Iwaniskach - Filia w Wygiełzowie, Publicznej Szkoły Podstawowej w Iwaniskach - Filia w Mydłowie, Publicznej Szkoły Podstawowej w Iwaniskach -Filia im. Biskupa Jana Chrapka w Jastrzębskiej Woli i Zespołu Publicznych Szkół w Iwaniskach Publiczne Gimnazjum im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Iwaniskach w 2017 roku oraz do Ośrodka Rehabilitacyjnego "Radość Życia" dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Sandomierzu i do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Niemienicach: Zadanie nr 1 - Dowóz i odwóz uczniów na trasie I Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej z na trasie: Iwaniska, Kobylany, Wojnowice, Sobiekurów, Planta, Iwaniska Zespół Publicznych Szkół Łączna ilość uczniów na trasie I - 25 uczniów Zadanie nr 2 - Dowóz i odwóz uczniów na trasie II: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej z na trasie: Iwaniska, Haliszka, Radwan, Radwanówek, Toporów, Kujawy, Ujazd Szkoła Filialna, Kamieniec, Kamieniec Kolonia, Przepiórów, Krasków, Garbowice, Borków, Mydłów Szkoła Filialna, Iwaniska Zespół Publicznych Szkół Łączna ilość uczniów na trasie II - 142 uczniów Zadanie nr 3 - Dowóz i odwóz uczniów na trasie III: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej z na trasie: Iwaniska, Krępa, Krępa Dolna, Boduszów, Mydłowiec, Mydłów Szkoła Filialna, Kaczyce, Mydłów Szkoła Filialna, Iwaniska Zespół Publicznych Szkół Łączna ilość uczniów na trasie III - 42 uczniów Zadanie nr 4 - Dowóz i odwóz uczniów na trasie IV: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej z na trasie: Iwaniska, Kamienna Góra, Gryzikamień, Łopatno, Marianów, Dziewiątle, Gorzków, Wygiełzów Szkoła Filialna, Iwaniska Zespół Publicznych Szkół Łączna ilość uczniów na trasie VI - 61 uczniów Zadanie nr 5 - Dowóz i odwóz uczniów na trasie V: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej z na trasie: Iwaniska, Stobiec, Porąbki Górne, Porąbki Dolne, Zaldów, Iwaniska Zespół Publicznych Szkół Łączna ilość uczniów na trasie V - 29 uczniów Zadanie nr 6 - Dowóz i odwóz uczniów na trasie VI: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej z na trasie: Iwaniska, Skolankowska Wola, Łagowica Stara, Jastrzębska Wola Szkoła Filialna, Zielonka, Iwaniska Zespół Publicznych Szkół Łączna ilość uczniów na trasie VI - 39 uczniów Zadanie 7 - Dowóz i odwóz uczniów na trasie VII: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej z na trasie: Iwaniska (miejsce zamieszkania ucznia niepełnosprawnego) - Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjny "Radość Życia" Sandomierz Łączna ilość uczniów na trasie VII - 6 uczniów Zadanie 7 - Dowóz i odwóz uczniów na trasie VII: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej z na trasie: Iwaniska (miejsce zamieszkania ucznia niepełnosprawnego) - Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjny "Radość Życia" Sandomierz Łączna ilość uczniów na trasie VII - 6 uczniów Zadanie 8 - Dowóz i odwóz uczniów na trasie VIII: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej z na trasie: Iwaniska - (miejsce zamieszkania ucznia niepełnosprawnego) - Ośrodek Szkolno Wychowawczy Niemienice Łączna ilość uczniów na trasie VIII - 2 uczniów
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dowóz i odwóz uczniów na trasie II |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT37284.55 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 42 600,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: - Dowóz i odwóz uczniów na trasie I |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy postępowanie unieważniono | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dowóz i odwóz uczniów na trasie III |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy postępowanie unieważniono | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Dowóz i odwóz uczniów na trasie IV |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy postępowanie unieważniono | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Dowóz i odwóz uczniów na trasie V |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy postępowanie unieważniono | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Dowóz i odwóz uczniów na trasie VI |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy postępowanie unieważniono | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Dowóz i odwóz uczniów na trasie VII |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy postępowanie unieważniono | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Dowóz i odwóz uczniów na trasie VIII |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy postępowanie unieważniono | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI IWANISKA
- "DOWÓZ UCZNIÓW DO PUBLICZNYCH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY IWANISKA WRAZ Z OPIEKUNEM W 2025 ROKU"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Przepiórowie w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
więcej: przetargi IWANISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.