To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-10
Iława: Przedmiotem zamówienia jest dostawa gwoździ śródszpikowych, płytek blokowanych, implantów chirurgicznych i kotwic do barku z podziałem na 3 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 8/2015)
Numer ogłoszenia: 81564 - 2015; data zamieszczenia: 10.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44752 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie, ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6449601, faks 89 6492425.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa gwoździ śródszpikowych, płytek blokowanych, implantów chirurgicznych i kotwic do barku z podziałem na 3 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 8/2015).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa gwoździ śródszpikowych, płytek blokowanych, implantów chirurgicznych i kotwic do barku z podziałem na 3 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 8/2015) Zadanie nr 1 Gwoździe śródszpikowe i płytki blokowane Zadanie nr 2 Implanty chirurgiczne Zadanie nr 3 Kotwice do barku Obowiązki Wykonawcy : 1) Dostawa i transport 2) Rozładunek i wnoszenie do pomieszczeń magazynowych. Zadanie nr 1 Gwoździe śródszpikowe i płytki blokowane 1) Wykonawca zapewni i zagwarantuje na czas trwania umowy instrumentarium niezbędne zaimplantowania. 2) Wykonawca zapewni i zagwarantuje serwis instrumentarium przez okres trwania umowy . 3) Wykonawca utworzy depozyt u odbiorcy ( bank implantów) w pełnym zakresie wymiarowym. 4) Wykonawca naprawi uszkodzone elementy instrumentarium oraz wymieni zużyte lub uszkodzone elementy instrumentarium w czasie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od zgłoszenia 5) Wykonawca dostarczy elementy składowe depozytu oraz użyczone instrumentarium w terminie do 2 tygodni od dnia podpisania umowy. 6) Zamawiający wymaga szkolenia personelu w zakresie technik operacyjnych z zastosowaniem zamawianych implantów udokumentowanego certyfikatem i punktami szkoleniowymi. 7)Koszt zapewnienia instrumentarium, serwisu, depozytu, napraw i szkoleń wliczony w cenę przedmiotu Umowy określona w par. 3. Wykonawcy nie przysługuje prawo żądania jej podwyższenia, niezależnie od zmian cen rynkowych poszczególnych elementów ceny wymienionych w zdaniu poprzedzającym. Zadanie nr 2 Implanty chirurgiczne 1. Wykonawca utworzy depozyt u odbiorcy w ilości: 2 typoszeregi - pełny zakres rozmiarów. 2. Uzupełnienie depozytu w czasie nieprzekraczającym 48 godzin od zgłoszenia. Zadanie nr 3 kotwice do barku 1. Wykonawca utworzy depozyt u odbiorcy w ilości: 2 typoszeregi - pełny zakres rozmiarów. 2. Zamawiający wymaga szkolenia personelu w zakresie procedur medycznych i technik operacyjnych związanych z implantacją kotwic. 3. Uzupełnienie depozytu w czasie nieprzekraczającym 48 godzin od zgłoszenia. 4. Wykonawca zobowiązuje się wypożyczyć na czas trwania umowy narzędzie szyjące i łapiące nitkę.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Gwoździe śródszpikowe i płytki blokowane
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ChM. Sp. z o.o., Lewickie 3b, 16-061 Juchnowiec Kościelny, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 411745,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 387525,60
Oferta z najniższą ceną: 387525,60 / Oferta z najwyższą ceną: 387525,60
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Implanty chirurgiczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ChM. Sp. z o.o., Lewickie 3b, 16-061 Juchnowiec Kościelny, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 174605,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 170785,80
Oferta z najniższą ceną: 170785,80 / Oferta z najwyższą ceną: 170785,80
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Kotwice do barku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARTHREX POLSKA Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 136, 02-305 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25646,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27200,88
Oferta z najniższą ceną: 27200,88 / Oferta z najwyższą ceną: 27200,88
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko- Orlik 2012"
- Remont dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego
- Rozbiórka istniejącego mostu i budowa nowego przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 1307N w msc. Jerzwałd wraz z przebudową odcinka drogi powiatowej nr 1307N
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/054/25 DOSTAWA TYTANOWYCH ELEMENTÓW STABILIZUJĄCYCH DO OPERACJI KOREKCYJNYCH DEFORMACJI KLATKI PIERSIOWEJ - 2 pakiety
- Dostawy sukcesywne implantów i materiałów zużywalnych.
- Dostawa materiałów jednorazowych
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
- dostawa i instalacja rezonansu magnetycznego.
- dostawa leków, środków dezynfekcyjnych, odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
więcej: Implanty chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.