To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-11
Ogłoszenie nr 81566 - 2017 z dnia 2017-05-11 r.
Koszalin: Usługa konserwacji eksploatowanego w Urzędzie Miejskim w Koszalinie systemu informatycznego (oprogramowania), zwanego dalej "systemem", obejmującego sieciowy, wielodostępny system do prowadzenia spraw z zakresu ewidencji gruntów i budynków, planowania i zagospodarowania przestrzennego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 42340-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 46924-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski, krajowy numer identyfikacyjny
330920802, ul.
Rynek Staromiejski
6-7,
75-007
Koszalin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
94 3488600,
94 3488654, faks
94 3488625, e-mail
regina.fibingier@um.koszalin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.koszaln.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa konserwacji eksploatowanego w Urzędzie Miejskim w Koszalinie systemu informatycznego (oprogramowania), zwanego dalej "systemem", obejmującego sieciowy, wielodostępny system do prowadzenia spraw z zakresu ewidencji gruntów i budynków, planowania i zagospodarowania przestrzennego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP-6.271.1.8.2017.AP
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji eksploatowanego w Urzędzie Miejskim w Koszalinie systemu informatycznego (oprogramowania), zwanego dalej "systemem", obejmującego sieciowy, wielodostępny system informatyczny do prowadzenia spraw z zakresu ewidencji gruntów i budynków, planowania i zagospodarowania przestrzennego dla Urzędu Miejskiego w Koszalinie. Kod CPV: 72611000-6. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) usuwanie w siedzibie Zamawiającego błędów systemu i błędów krytycznych systemu, 2) poprawianie przez Wykonawcę danych w bazie danych, jeśli niepoprawne zapisy powstały na skutek błędnego działania systemu, niejednoznacznego określenia w posiadanych instrukcjach obsługi funkcji systemu bądź system nie umożliwia poprawienia ewentualnych pomyłek, 3) pomoc i doradztwo przy rozwiązywaniu problemów napotykanych podczas obsługi systemu, jak i administrowania oraz konfigurowania bazy danych, 4) udzielenie bezterminowej licencji na dokumentację do systemu oraz modyfikacje systemu (tj. opracowania systemu) wykonane w okresie realizacji umowy, w tym wprowadzone w wyniku usunięcia błędów systemu i błędów krytycznych systemu, potwierdzonej odrębnym dokumentem licencyjnym wydanym Zamawiającemu w dniu zawarcia umowy, 5) wydanie Zamawiającemu zmodyfikowanych w wyniku realizacji zadań, o których mowa w pkt 1 i 2, kodów źródłowych systemu oraz aktualnej dokumentacji technicznej. 6) zapewnienie optymalnej pracy bazy danych jak i całego systemu. 2. Wydanie Zamawiającemu kodów źródłowych, o których mowa w pkt. 1 ppkt 5, powinno nastąpić w następujący sposób: 1) przyjazd przedstawicieli Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, 2) przekompilowanie kodów źródłowych na sprzęcie i oprogramowaniu Wykonawcy w obecności przedstawicieli Zamawiającego, 3) instalacja i konfiguracja przekompilowanego oprogramowania na sprzęcie komputerowym Zamawiającego - przez przedstawiciela Wykonawcy, 4) sprawdzenie poprawności działania oprogramowania, 5) przekazanie wykazu komponentów wymaganych do poprawnego przeprowadzenia kompilacji kodów. 3. Zadanie, o którym mowa w pkt. 1 ppkt. 6, Wykonawca realizuje poprzez zapewnienie wydajnej pracy systemu w okresie obowiązywania niniejszej umowy na poziomie nie niższym niż w dacie jej zawarcia, tj. spełniającym następujące minimalne parametry w zakresie szybkości działania przy równoczesnej pracy minimum 30 użytkowników: 1)w zakresie edycji i modyfikacji mapy zasadniczej: a)odświeżenie widoku mapy o pełnej treści w skali 1:300 obejmującej obszar intensywnie zurbanizowany nie może przekraczać 6 sek., b)czas reakcji programu na zaznaczenie adnotacji w celu jej przesunięcia nie może przekraczać 1 sek., c)czas eksportu danych z jednego dowolnego (intensywnie zainwestowanego) arkusza mapy w skali 1:500 do formatu *.dxf, *.dwg, *.shp, *.gml, nie może przekraczać 4 min 2)w zakresie obsługi ewidencji gruntów i budynków: a)wyszukanie działki po nr księgi wieczystej i innej podstawie władania w czasie do 3 sek. b)wyszukanie działki po adresie w czasie do 3 sek., c)wyszukanie działki po nazwisku i imieniu lub nazwie firmy właściciela w czasie do 3 sek., 3)w pozostałym zakresie : a)czas przejścia pomiędzy oknami nie może przekraczać 1 sek., b)czas wygenerowania prostych raportów nie może przekraczać 2 sek., c)czas wyszukania zgłoszenia pojedynczej pracy geodezyjnej po dowolnym atrybucie nie może przekraczać 2 sek., d)czas oczekiwania na wygenerowanie listy zeskanowanych dokumentów z danego obszaru (do 10 ha) nie może przekraczać 15 sek.,czas niezbędny do wyszukania wszystkich materiałów zasobu do obszaru (do 10 ha) zgłoszonej pracy geodezyjnej nie może przekraczać 15 sek.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
72611000-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT165121.95 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 203097,60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Sprzątanie pomieszczeń Centrum Usług Społecznych w Koszalinie w 2025 roku
- Automatyczny System Parkingowy (II)
- Świadczenie usług gastronomicznych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
- 30/TP1/SZP-2/2024 Dostawa serwerów do przechowywania logów wraz z gwarancją i wsparciem technicznym dla Politechniki Koszalińskiej
- Rozbudowa zasięgu sieci Eduroam w oparciu o istniejącą infrastrukturę Alcatel-Lucent
- Sprzątanie pomieszczeń budynku biurowego Zachodniopomorskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.