To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-11
Zawiercie: ZAKUP I DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW NA POTRZEBY STOŁÓWKI OŚRODKA USŁUG OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH W ZAWIERCIU
Numer ogłoszenia: 81571 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98400 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Usług Opiekuńczo-Wychowawczych w Zawierciu, ul. Daszyńskiego 4, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6721932, faks 032 6721932.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW NA POTRZEBY STOŁÓWKI OŚRODKA USŁUG OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH W ZAWIERCIU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ZAKUP I DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW NA POTRZEBY STOŁÓWKI OŚRODKA USŁUG OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH W ZAWIERCIU.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LESZEK GÓRSKI HURTOWNIA OWOCOWO WARZYWNA GLOSTER, UL. GRUNWALDZKA 15, 42-400 ZAWIERCIE, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10843,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10843,42
Oferta z najniższą ceną: 10843,42 / Oferta z najwyższą ceną: 10843,42
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W POWYŻSZYM TRYBIE UMOTYWOWANE JEST TYM, ŻE W PROWADZONYCH KOLEJNO POSTĘPOWANIACH TJ. OUOW-D- 3421/8/2012 Z DN. 09.01.2012, OUOW-D-3421/8/2012 Z DN. 27.01.2012 i OUOW-D-2110/86/2012 Z DN. 07.03.2012 WPŁYNĘŁA JEDNA OFERTA, KTÓREJ CENA PRZEWYŻSZA KWOTĘ JAKĄ ZAMAWIAJĄCY POSTANOWIŁ PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA. WOBEC POWYŻSZEGO ZACHODZI PRZESŁANKA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Część 1: Termomodernizacja przy ul. Aptecznej 1. Część 2: Termomodernizacja przy ul. Szkolnej 17. Poprawa efektywności energ. oraz warunków sanit. budynków wielorodzinnych w zasobach g. Zawiercie.
- Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Zawierciu
- Zakup lub rozbudowa repozytoriów medycznych, w tym zakup usługi serwisowej w chmurze
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 i ul. Paderewskiego 12 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "2026 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni MOW im. JANUSZA KORCZAKA W ANTONIEWIE"
- Zakup i dostawa śruty sojowej na potrzeby RGD Brody
- Zakup i dostawa śruty rzepakowej na potrzeby RGD Brody
- Dostawa preparatu do rozkładu pni drzew leśnych.
- "Dostawa artykułów i produktów spożywczych w 2026 roku dla Bursy Międzyszkolnej Nr 2 w Zamościu"
- Sukce dost prod żywn do stoł szkol-przedsz w Pub Przed z Oddzi Integ w Dąbrówce oraz dla sto przed w Bratucicach w okresie 02.01.2026r. do 31.12.2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





