To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-13
Piaski: ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH W WYNAJĘTYCH OD ZAMAWIAJĄCEGO POMIESZCZENIACH DLA WYCHOWANKÓW I UCZNIÓW PRZEBYWAJĄCYCH W INTERNACIE ZESPOŁU SZKÓŁ ROLNICZYCH IM. GEN. JÓZEFA WYBICKIEGO W GRABONOGU
Numer ogłoszenia: 81573 - 2016; data zamieszczenia: 13.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113510 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Rolniczych im. gen. Józefa Wybickiego, Grabonóg 63, 63-820 Piaski, woj. wielkopolskie, tel. 65 5739146, faks 65 573 91 46.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH W WYNAJĘTYCH OD ZAMAWIAJĄCEGO POMIESZCZENIACH DLA WYCHOWANKÓW I UCZNIÓW PRZEBYWAJĄCYCH W INTERNACIE ZESPOŁU SZKÓŁ ROLNICZYCH IM. GEN. JÓZEFA WYBICKIEGO W GRABONOGU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH W WYNAJĘTYCH OD ZAMAWIAJĄCEGO POMIESZCZENIACH DLA WYCHOWANKÓW I UCZNIÓW PRZEBYWAJĄCYCH W INTERNACIE ZESPOŁU SZKÓŁ ROLNICZYCH IM. GEN. JÓZEFA WYBICKIEGO W GRABONOGU. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie, dowóz i wydawanie posiłków (pierwsze i drugie śniadanie, obiad - dwudaniowy, kolacja) dla ok. 60 wychowanków i uczniów dziennie (wiek 16-19 lat) przebywających w Internacie Zespołu Szkół Rolniczych im. gen. Józefa Wybickiego w Grabonogu w okresie od 1 września 2016r. do 30 czerwca 2019r. w każdym roku szkolnym 10 miesięcy żywienia, uwzględniając przerwy świąteczne, ferie zimowe, przerwę wakacyjną i inne dni wolne od nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem roku szkolnego. 3.Liczba wychowanków i uczniów korzystających z wyżywienia jest wielkością szacunkową, może się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy i uzależniona jest od dziennych stanów osobowych wychowanków Internatu. Ewentualne zmiany ilości zamawianych posiłków Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 8:00 danego dnia. 4.Wynagrodzenie wykonawcy będzie określane na podstawie ilościowego rozliczenia osobowego wychowanków w danym miesiącu. 5.Posiłki dostarczane będą codziennie od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni wolnych od nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem roku szkolnego w ściśle ustalonych porach dnia: I i II śniadanie - godz. 7.00 - 7.30, obiad - godz. 14.30 - 15.30, kolacja - godz. 18.30 - 19.00. 6.Wykonawca dostarczał będzie w pierwszy dzień tygodnia jadłospis dekadowy. 7.Jadłospis powinien być urozmaicony, taki sam rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym tygodniu. 8.Wykonawca przygotowywać będzie posiłki z produktów własnych. 9.Wykonawca będzie wydawał posiłki z wykorzystaniem wynajętych pomieszczeń od Zamawiającego (istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej w/w pomieszczeń). 10.Zamawiający wynajmie Wykonawcy pomieszczenia wraz z wyposażeniem w celu prawidłowego wykonania usługi. Wzór umowy najmu lokalu użytkowego stanowi załącznik nr 16 do SIWZ. 11.Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 2015 poz. 594 ze zm.), rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (t.j. Dz. U. 2015 poz. 1256) oraz zgodnie z Normami Żywieniowymi opracowanymi przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie. 12.Wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnego przestrzegania właściwych przepisów higieniczno - sanitarnych podczas przygotowania, transportu i wydawania posiłków, w szczególności: miejsce do przygotowania posiłków posiada wdrożony i funkcjonujący system HACCP, posiłki winny być przewożone pojazdem przystosowanym do przewozu posiłków dopuszczonym przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. 13.Posiłki wydawane będą przez Wykonawcę przy pomocy personelu własnego w systemie zapewniającym właściwą ochronę oraz odpowiednią temperaturę posiłków. 14.Wykonawca zapewni niezbędne naczynia stołowe i sztućce do spożywania posiłków oraz na własny koszt będzie je uzupełniał. 15.Korzystanie przez Wykonawcę z naczyń i sztućców jednorazowych jest niedopuszczalne. 16.Po zakończeniu posiłku Wykonawca będzie odbierał naczynia. 17.Brudne naczynia, sztućce, sprzęt kuchenny Wykonawca zmywa oraz dezynfekuje i sterylizuje zgodnie z przepisami sanitarno epidemiologicznymi obowiązującymi w tym zakresie. 18.Wykonawcę zobowiązuje się do utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych zgodnie z zastosowaniem przepisów bezpieczeństwa żywnościowego i sanitarnych. 19.Wykonawca może wydawać w kuchni Zamawiającego posiłki zamawiane przez pracowników Zamawiającego. 20.Zamawiający przewiduje możliwość wglądu do pomieszczeń: kuchni, stołówki, zmywalni, magazynów żywności i sanitariatów po uprzedniej konsultacji i uzgodnieniu terminu z Wykonawcą. 21.Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego korzystania z pomieszczenia stołówki w celu prowadzenia zajęć lekcyjnych i organizowania imprez okolicznościowych. 22.Koszt surowca potrzebnego do sporządzania posiłków w ramach jednego dnia nie może przekraczać średnio w miesiącu 10,70 zł na dzień na 1 osobę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE GASTRONOMIA ALEKSANDRA ANDRZEJEWSKA, UL. OGRODOWA 5, 63-840 KROBIA, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 478164,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 509865,00
Oferta z najniższą ceną: 426676,50 / Oferta z najwyższą ceną: 622303,65
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI PIASKI
więcej: przetargi PIASKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi związanej z zapewnieniem kompleksowej obsługi konferencji naukowej "Krajobraz wiejski w procesie przemian" organizowanej przez ZOPiEK oraz Pracownię Architektury Krajobrazu UR
- "Świadczenie usług noclegowych w ramach projektu RID"
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Świadczenie usługi żywienia realizowanej na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- ,,Usługa cateringowa podczas pikniku dla pracowników Politechniki Łódzkiej."
- "Świadczenie usługi organizacji kampanii promocyjnej, kampanii społeczno-promocyjnej, rajdu rowerowego oraz dostarczenia poczęstunku na zajęcia"
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.