eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Konserwację sygnalizacji świetlnych przy drogach wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 1 - dr woj. nr 280 m. Przylep Zadanie nr 2 - dr woj. nr 138 m. Gubin Zadanie nr 3 - dr woj. nr 304 m. Nowe Kramsko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Zielona Góra: Konserwację sygnalizacji świetlnych przy drogach wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 1 - dr woj. nr 280 m. Przylep Zadanie nr 2 - dr woj. nr 138 m. Gubin Zadanie nr 3 - dr woj. nr 304 m. Nowe Kramsko
Numer ogłoszenia: 81574 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, ul. Nowa 1, 65-339 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3221700, fax 068 3221701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwację sygnalizacji świetlnych przy drogach wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 1 - dr woj. nr 280 m. Przylep Zadanie nr 2 - dr woj. nr 138 m. Gubin Zadanie nr 3 - dr woj. nr 304 m. Nowe Kramsko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1) przegląd konserwacyjny sterownika - dwa razy w miesiącu, 2) przeglądanie instalacji sygnalizacyjnej - raz w tygodniu, 3) usuwanie usterek w pracy sygnalizacji na bieżąco (wymiana daszków, soczewek, żarówek, kordynacja), 4) nadzór i kontrolę parametrów sygnalizacji, 5) okresowy pomiar parametrów elektrycznych, 6) utrzymanie estetycznego wyglądu sygnalizatorów (okresowe mycie i malowanie raz w roku konstrukcji wysięgników i masztów), 7) kompleksową wymianę żarówek sygnalizacji świetlnej dwa razy w roku, 8) przystąpienie do usuwania awarii sterownika w czasie: - 6-ciu godzin w dni robocze - 12-tu godzin w dni wolne

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 w następujący sposób: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj; a) Wykażą się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanymi usługami w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadające* swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że usługi te zostały wykonane należycie *przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć min. 1 usługa w zakresie konserwacji sygnalizacji świetlnych o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa brutto Wykonawcy. b) wskażą personel w tym osoby posiadające: - świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku DOZORU w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym i montażu dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV dot. linii kablowych, instalacji zasilających urządzeń ulicznej sygnalizacji świetlnej - świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku EKSPOLOATACJI w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym i montażu dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV dot. linii kablowych, instalacji zasilających urządzeń ulicznej sygnalizacji świetlnej c) zapewnią ciągłą dyspozycyjność oraz łączność przy pomocy telefonu kontaktowego+faks 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; a/ przedłożą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą, niż cena ofertowa brutto Wykonawcy W przypadku ofert składanych wspólnie, wszyscy partnerzy muszą spełniać warunek sytuacji ekonomiczno-finansowej tj. przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających ofertę celem uzyskania wartości ofertowej brutto 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 5. wyrażą zgodę na realizację faktur w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Celem potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem: (DLA KAŻDEGO ZADANIA ODDZIELENIE) a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający w danym terminie; b/ Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c/ Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 4-8 ustawy; wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; d/ Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1pkt.9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. a,b,d składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1A) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości: 1B) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1C) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 1D)Pkt. C - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. 2.Dokumenty, o których mowa w ust .j.w. .1A,1C,1D, powinny być wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt.B powinien być wystawiony nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt a-d zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność dokumentów zgodnie z opisem j.w. 2) Celem potwierdzenia że wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a/ Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usługa w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadające* swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że usługi te zostały wykonane należycie Wypełnić zał. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE (zgodnie z warunkami określonymi w punkcie V.2a SIWZ) - zał. nr 2 b/ Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wypełnić zał. WYKAZ PERSONELU (zgodnie z warunkami określonymi w punkcie V.2 SIWZ) -zał. nr 3 3) Celem potwierdzenia że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a/ polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej (oc) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą, niż cena ofertowa brutto Wykonawcy 4) Celem potwierdzenia, ze wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych żąda następujących dokumentów: a)Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 1 SIWZ); Oferta oprócz w/w dokumentów ma zawierać: 5) Wykaz prac, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (zał. nr 4 SIWZ) 6) Zobowiązanie do współpracy (za. Nr 5 SIWZ) 7) Oświadczenie o telefonie kontaktowym + faks ( zał. nr 6 SIWZ) 8) Formularz oferty (Rozdział II SIWZ); 9) Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV SIWZ);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich -Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, ul. Nowa 1, 65-339 Zielona Góra pok. nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2008 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich Zielona Góra - Rejon Dróg Wojewódzkich Zielona Góra, ul. Nowa 1, 65-339 Zielona Góra (sekretariat I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwację sygnalizacji świetlnych przy drogach wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 1 - dr woj. nr 280 m. Przylep.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1) przegląd konserwacyjny sterownika - dwa razy w miesiącu, 2) przeglądanie instalacji sygnalizacyjnej - raz w tygodniu, 3) usuwanie usterek w pracy sygnalizacji na bieżąco (wymiana daszków, soczewek, żarówek, kordynacja), 4) nadzór i kontrolę parametrów sygnalizacji, 5) okresowy pomiar parametrów elektrycznych, 6) utrzymanie estetycznego wyglądu sygnalizatorów (okresowe mycie i malowanie raz w roku konstrukcji wysięgników i masztów), 7) kompleksową wymianę żarówek sygnalizacji świetlnej dwa razy w roku, 8) przystąpienie do usuwania awarii sterownika w czasie: - 6-ciu godzin w dni robocze - 12-tu godzin w dni wolne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwację sygnalizacji świetlnych przy drogach wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 2 - dr woj. nr 138 m. Gubin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1) przegląd konserwacyjny sterownika - dwa razy w miesiącu, 2) przeglądanie instalacji sygnalizacyjnej - raz w tygodniu, 3) usuwanie usterek w pracy sygnalizacji na bieżąco (wymiana daszków, soczewek, żarówek, kordynacja), 4) nadzór i kontrolę parametrów sygnalizacji, 5) okresowy pomiar parametrów elektrycznych, 6) utrzymanie estetycznego wyglądu sygnalizatorów (okresowe mycie i malowanie raz w roku konstrukcji wysięgników i masztów), 7) kompleksową wymianę żarówek sygnalizacji świetlnej dwa razy w roku, 8) przystąpienie do usuwania awarii sterownika w czasie: - 6-ciu godzin w dni robocze - 12-tu godzin w dni wolne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwację sygnalizacji świetlnych przy drogach wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 3 - dr woj. nr 304 m. Nowe Kramsko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1) przegląd konserwacyjny sterownika - dwa razy w miesiącu, 2) przeglądanie instalacji sygnalizacyjnej - raz w tygodniu, 3) usuwanie usterek w pracy sygnalizacji na bieżąco (wymiana daszków, soczewek, żarówek, kordynacja), 4) nadzór i kontrolę parametrów sygnalizacji, 5) okresowy pomiar parametrów elektrycznych, 6) utrzymanie estetycznego wyglądu sygnalizatorów (okresowe mycie i malowanie raz w roku konstrukcji wysięgników i masztów), 7) kompleksową wymianę żarówek sygnalizacji świetlnej dwa razy w roku, 8) przystąpienie do usuwania awarii sterownika w czasie: - 6-ciu godzin w dni robocze - 12-tu godzin w dni wolne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.