To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-11
Ogłoszenie nr 81602 - 2017 z dnia 2017-05-11 r.
Wrocław: Wykonanie napraw urządzeń zabawowych na placach zabaw we Wrocławiu, będących w zarządzie Zarządu Zieleni Miejskiej w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom placów zabaw.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 42614-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Trzebnicka
33,
50231
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
071 3286611/12, faks
071 3286611/12, e-mail
sekretariat@zzm.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zzm.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie napraw urządzeń zabawowych na placach zabaw we Wrocławiu, będących w zarządzie Zarządu Zieleni Miejskiej w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom placów zabaw.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/PN/13/2017/DZZ
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres zamówienia 1)Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa Zadania: ZADANIE I - Naprawa drewnianych urządzeń zabawowych. ZADANIE II - Naprawa metalowych urządzeń zabawowych oraz urządzeń zabawowych o konstrukcji mieszanej drewniano - linowo - metalowej. 2)Przedmiot zamówienia dla zadania I i II obejmuje wykonanie napraw urządzeń zabawowych na placach zabaw we Wrocławiu będących w zarządzie Zarządu Zieleni Miejskiej. 3)Wykonawca zobowiązany jest do: a)wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami branżowymi i europejskimi normami wyposażenia placów zabaw PN-EN 1176-1:2009, b)zapewniania na własny koszt wszelkich materiałów i sprzętu niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, c)oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie, d)ochrony mienia, zabezpieczenia p.poż., przestrzegania przepisów BHP, utrzymania ogólnego porządku w miejscu wykonywania prac, e)współpracy z podmiotami konserwującymi poszczególne tereny zieleni, f)wykonania każdego zlecenia Zamawiającego, o którym mowa w § 4 ust. 2 wzoru umowy w terminie 30 dni od dnia jego otrzymania, g)natychmiastowego zgłoszenia Zamawiającemu uszkodzenia urządzeń zabawowych, nieujętych w kosztorysie ofertowym a powodujących zagrożenie bezpieczeństwa użytkownikom. Do czasu naprawy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć urządzenia zabawowe w sposób uniemożliwiający ich użytkowanie. 4)Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z realizacją przedmiotu umowy przez Wykonawcę lub osoby, którym powierzył wykonywanie czynności, objętych przedmiotem umowy. 5)Warunkiem odbioru napraw będzie przedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, że naprawy zostały wykonane zgodnie z technologią producenta a zamontowane urządzenia spełniają wymagania norm PN-EN 1176-1:2009. 6)Dodatkowe wymogi, dotyczące technologii napraw i materiałów używanych do wykonania napraw: a)należy stosować materiały odpowiadające wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowanych w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy, b)do fundamentowania nowo naprawionych konstrukcji należy stosować marki stalowe, ocynkowane ogniowo, c)do kotwienia nóg huśtawek należy zakładać kotwy stalowe, ocynkowane ogniowo. Jeżeli wymiana nogi, dotyczy jednej lub dwóch sztuk, a pozostałe są kotwione bezpośrednio w gruncie dopuszcza się po akceptacji Zamawiającego kotwienie w gruncie. W tym przypadku do podanych wymiarów wyszczególnionych w kosztorysach ofertowych (załącznik nr 6.1 i 6.2 do SIWZ) dla wymiany nóg drewnianych należy doliczyć wymiar kotwienia w gruncie,a drewno pozostające w gruncie musi być zaimpregnowane ciśnieniowo zgodnie z normami EN 355-2 oraz EN 351-1. W każdym innym przypadku - drewno powinno być umieszczone na metalowej kotwie lub stopce słupka, ponad ziemią. d)należy stosować łańcuchy ocynkowane ogniowo z odwirowaniem lub chromonikielinowe, e)elementy urządzeń zabawowych montowane w miejscu zdemontowanych urządzeń powinny być wykonane: - drewniane - z drewna klejonego, posadowione na markach stalowych, z elementami tj. daszki, barierki, wykonanymi z płyty HDPE, - metalowe - ocynkowane i pomalowane proszkowo, pozostałe elementy m.in. daszki, barierki, należy wykonać z płyty HDPE, f)nowe elementy drewniane muszą być impregnowane ciśnieniowo, g)nowe elementy metalowe muszą być ocynkowane i malowane proszkowo, h)gwarancja jakości zostaje udzielona na nowe elementy na okres od 12 do 24 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
50870000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: ZADANIE I - Naprawa drewnianych urządzeń zabawowych. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT139420.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 93702,32 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: ZADANIE II - Naprawa metalowych urządzeń zabawowych oraz urządzeń zabawowych o konstrukcji mieszanej drewniano - linowo - metalowej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT88642.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 53283,60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku B należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa sprzętu multimedialnego do specjalistycznej pracowni multimedialnej w Instytucie Filologii Germańskiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa i montaż czterech wind towarowych z podziałem na 2 zadania
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach, położonych we Wrocławiu - 2 Zadania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.