Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-28
Lubin: DOSTAWA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO
Numer ogłoszenia: 81613 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Lubinie , ul. Odrodzenia 28B, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 8460828, faks 0-76 8460828.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Silnik -diesel z turbodoładowaniem o pojemności minimum 2900 ccm , moc silnika minimalna 140 KM, spełniający normę EURO 4. 2.Skrzynia biegów- 6-biegowa,zsynchronizowana 3.Układ hamulcowy dwuobwodowy, ze wspomaganiem, przodu i z tył, tarczowy 4.Bezpieczeństwo- ABS, ASR, ESP 5.Zawieszenie Przód-niezależne z drążkiem skrętnym i stabilizatorem poprzecznym Tył- mechaniczne, piórowe resory paraboliczne z gumowymi odbojami i stabilizatorem poprzecznym 6.Dane ogólne samochodu: długość min.6900 mm, rozstaw osi min.4000 mm, masa całkowita max.3490 kg, ładowność nadwozia min.1400 kg., napęd tylny, kabina siedmioosobowa -kierowca plus sześć osób towarzyszących 7.Układ elektryczny: alternator, akumulator 12 volt, 8.Ogumienie: opony R-16, podwójne koła osi tylniej, 9.Zabudowa kontenerowa: Wymiary minimalne Długość wewnętrzna-3800 mm Szerokość wewnętrzna -2100 mm Wysokość wewnętrzna-2200mm Kubatura 17,5 m2 Konstrukcja samonośna wykonana z płyt warstwowych typu sandwicz z poszyciem: Zewnętrz-blacha biała (kolor RAL9010) Wewnątrz -sklejka kolorowa, grubość ścianki min.400mm Rama nośna wykonana z profili stalowych, system łączenia ścian oparty na profilach aluminiowych-anodowanych, podłoga zabudowy pokryta wodoodporną sklejką o grubości min.18 mm z efektem antypoślizgu wraz z uchwytami w podłodze po min. 4 sztuki na stronę zabudowy, wewnątrz podłogi zamontowany kątownik do wysokości 160 mm, drzwi boczne o szerokości min.900 mm, wszystkie zamki i okucia wykonane ze stali nierdzewnej, wewnątrz zabudowy na ścianach bocznych umieszczony rząd listwy do mocowania ładunku na wysokości 800 mm, oświetlenie wewnętrzne kontenera dwa punkty świetlne, oświetlenie zewnętrzne -stałe kierunku jazdy (diodowe) zgodne z przepisami KD i UE, boczna listwa przeciw najazdowa, fartuchy przeciwbłotne, błotniki z tworzywa sztucznego, odboje gumowe z tyłu pojazdu, tylna drabinka wejściowa, tylne drzwi dwuskrzydłowe otwierane do kata 270 o z zamknięciem ryglowym, winda samozaładunkowa o udźwigu min.750 kg, 10.Wyposażenie standardowe :wspomaganie kierownicy, klimatyzacja, poduszka powietrzna kierowcy i pasażera, obrotomierz, lusterka boczne regulacja elektryczna wraz z ich podgrzewaniem, zagłówki dla wszystkich miejsc siedzących, podwójny fotel pasażera przedni, czteroosobowe siedzenie w drugim rzędzie, regulowana z kabiny wysokość świecenia świateł, światła przeciwmgielne(halogeny), centralny zamek ze zdalnym sterowaniem, drzwi wejściowe pasażerów z tylnego rzędu z obu stron kabiny, elektrycznie podnoszone szyby, radio z mp3 wraz z instalacja radiową, głośnikami, anteną, fotel kierowcy regulowany w trzech płaszczyznach z podparciem lędźwiowym (pneumatyczny),tapicerka z materiału, bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa, zbiornik paliwa min.100litrów,immobilaizer w kluczyku, wlew paliwa zamykany na kluczyk, koło zapasowe, klucz do kół, apteczka, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, kamizelka odblaskowa. 11.Wyposażenie dodatkowe: hak kulowy przystosowany do ciągnięcia przyczep do 2000 kg wraz z przystosowaniem do montażu z windą samozaładunkową, alarm samochodowy z rozprowadzeniem na kontener, nawigacja, spojler dachowy z owiewkami bocznymi, komplet ogumienia zimowego wraz z felgami. 12.Rok produkcji 2009 13.Gwarancja na całość 24 miesiące bez limitu kilometrów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.60.00 - Samochody półciężarowe 34.13.61.00 - Lekkie samochody półciężarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia i w celu potwierdzenia przedstawi Zamawiającemu: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy. 2.Wykonawca spełnia warunki określone w art.2 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy Prawo Zamówień Publicznych-tekst jednolity: Dz. U. z 2007r.Nr.223,poz.1655 z późn. zm. i w celu potwierdzenia przedstawią Zamawiającemu: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -zgodnie z Załącznikiem Nr 4 SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wówczas oprócz oświadczenia musi złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW OKREŚLONYCH W NINIEJSZYM ROZDZIALE ZAMAWIAJĄCY DOKONA SPRAWDZAJĄC KOMPLETNOŚĆ ,POPRAWNOŚĆ ORAZ AKTUALNOŚĆ ZŁOŻONYCH DOKUMENTÓW ZAMAWIAJĄCY, DZIAŁAJĄC NA PODSTAWIE ART.24 UST.1 i 2 W/W USTAWY, WYKLUCZY Z POSTĘPOWANIA WYKONAWCÓW, KTÓRZY NIE SPEŁNIAJĄ POWYŻSZYCH WARUNKÓW.OFERTĘ WYKONAWCY WYKLUCZONEGO UZNAJE SIĘ ZA ODRZUCONĄ. ZASADY OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW W PRZYPADKU ZŁOŻENIA OFERTY WSPÓLNEJ 1. Warunki opisane w rozdziale IV w pkt 1, 2 winien spełniać każdy z podmiotów osobno. OFERTY SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCÓW WYSTĘPUJACYCH WSPÓLNIE 1.Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. 3.Wykonawcy występujący wspólnie ,ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykona 4.W przypadku wyboru oferty Wykonawców występujących wspólnie, najpóźniej w dniu podpisania umowy na realizację zamówienia przekażą Zamawiającemu umowę regulująca ich współpracę.nie umowy. POZOSTAŁE DOKUMENTY BEZWGLĘDNIE WYMAGANE W OFERCIE 1.Wypełniony formularz ofertowy -zgodnie z Załącznikiem nr 1 SIWZ. 2.Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę -tylko w przypadku podpisania przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej. 3.Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu -tylko w przypadku złożenia ofert wspólnej. 4.Wypełniony załącznik nr 5 SIWZ -Podwykonawcy. Dołączenie do oferty Załącznika Nr 5 jest niezbędne jedynie w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy om. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1.Brak któregokolwiek z dokumentów i oświadczeń oraz treść niezgodna z wymaganą może spowodować wykluczenie Wykonawcy lub odrzucenie oferty. 2.Oferta musi być sporządzona w języku polskim; wszelkie dokumenty i oświadczenia w językach obcych należy dostarczyć z tłumaczeniem sporządzonym przez tłumacza przysięgłego, natomiast dokumenty wymienione w Rozdziale IV należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem, które może być poświadczone przez Wykonawcę. 3.Dokumenty i oświadczenia opisane w Rozdziale VII oraz w Rozdziale IV pkt 2 muszą mieć formę oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii. 4.Dokumenty opisane w Rozdziale IV pkt 1,powinny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych formułą ,,za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby upoważnione do podpisywania oferty. 5.Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę. Zamawiający odrzuci wszystkie oferty złożone przez jednego Wykonawcę w przypadku złożenia więcej niż jednej oferty. 6.Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 7.Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelakie informacje ,które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 8.Wykonawcy zobowiązani są przedstawić ofertę zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Alternatywy nie będą brane pod uwagę. 9.Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej tj. na maszynie do pisania, komputerze lub nieścieralnym atramentem oraz podpisana przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wszystkie stronice oferty mogą zostać ponumerowane. Poprawki w ofercie musza być dokonane jedynie przez czytelne przekreślenie błędnego zapisu, a wszystkie miejsca w których Wykonawca naniósł te zmiany musza zostać parafowane przez osobę podpisująca ofertę. 10.Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, opakować materiałem nieprzejrzystym w sposób uniemożliwiający przypadkowe otwarcie oferty. 11.Opakowanie powinno zostać opatrzone nazwą i adresem Zamawiającego, oraz dopiskiem ,,Dostawa samochodu dostawczego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osirlubin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W LUBINIE UL. ODRODZENIA 28B 59-300 LUBIN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2009 godzina 10:00, miejsce: OŚODEK SPORTU I REKREACJI W LUBINIE UL. ODRODZENIA 28B 59-300 LUBIN.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Termomodernizacja budynku gminnego (mieszkalnego) Zimna Woda 27.
- Naprawa układu podczyszczania kanalizacji deszczowej od strony ul. Legnickiej - wylot W2 do Potoku Baczyna.
- Awaryjna, bezwykopowa naprawa kanałów metodą długiego oraz krótkiego rękawa CIPP - drogi gminne i powiatowe
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa samochodu chłodnia
- dostawa samochodu dostawczo-osobowego o DMC do 3,5 tony
- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu dostawczego
- Zakup samochodu ciężarowego
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu wywrotka na potrzeby Gminnego Zespołu Komunalnego w Pawłowicach
- Dostawa pojazdu dostawczego typu furgon dla Urzędu Miasta w Gorzowie Wlkp.
więcej: Samochody półciężarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.