Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-21
Warszawa: Organizacja obozu przetrwania dla 100 uczniów szkół gimnazjalnych, 2 trunusy 14 dniowe w okresie 01.07-27.08.2008r.
Numer ogłoszenia: 81622 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, ul. Syreny 18, 01-140 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 632-28-67, fax 022 632-07-29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-wola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja obozu przetrwania dla 100 uczniów szkół gimnazjalnych, 2 trunusy 14 dniowe w okresie 01.07-27.08.2008r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadaniem Wykonawcy będzie: 1. zapewnienie zakwaterowania, wyżywienia, dostępu do kompleksu rekreacyjno-wypoczynkowego, sprzętu rekreacyjnego i sportowego, w tym sprzętu specjalistycznego do zajęć z survivalu, 2. opracowanie i realizacja programu zajęć, 3. zapewnienie całodobowej opieki pedagogicznej i opieki medycznej, 4. zapewnienie transportu autokarowego uczestników wypoczynku do miejsca wypoczynku i z powrotem oraz na wycieczkę, 5. ubezpieczenie uczestników wypoczynku i kadry na czas przejazdu i pobytu, 6. sporządzenie sprawozdania z realizacji programu z informacjami nt. zachowania uczestników wypoczynku. Miejsce wypoczynku: ośrodek wypoczynkowy w Polsce, w odległości od Warszawy nie mniejszej niż ok. 100 km, usytuowany na terenie o walorach rekreacyjno-wypoczynkowych. Obiekt: budynek lub pawilon usytuowane na ogrodzonym terenie, z dostępem do kompleksu rekreacyjno - sportowego na terenie ośrodka lub w jego sąsiedztwie, posiadającym stołówkę, sale do prowadzenia zajęć, wyposażenie w sprzęt rekreacyjno-sportowy. Pokoje wyposażone w niezbędny sprzęt z możliwością swobodnego rozpakowania bagażu. Sala świetlicowa do prowadzenia zajęć i organizowania dyskotek wyposażona m.in. w sprzęt RTV i dyskotekowy, książki, czasopisma, gry świetlicowe, zręcznościowe. W ośrodku powinna być możliwość dogrzewania pokoi w czasie chłodów, możliwość prania i suszenia odzieży. Kadra pedagogiczna: min. 6 osób, w tym kierownik kolonii i 5 wychowawców. Program zajęć realizowany na każdym turnusie powinien uwzględniać co najmniej następujące elementy: zajęcia rekreacyjno-integracyjne takie jak: ogniska (min. 2) z pieczeniem kiełbasek, śpiewaniem, dyskoteki, konkursy, gry zespołowe, itp., zajęcia ogólnosportowe, w tym zajęcia nad wodą min. 2 x po 2 godz. w akwenie wodnym otwartym lub na basenie, min. jedna wycieczka autokarowa, inne wycieczki; piesze, rowerowe itp. oraz zajęcia survivalowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.24.10.00 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 55.24.10.00 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych Oryginalny kod CPV: 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków Oryginalny kod CPV: 60.11.62.00 - Usługi świadczone przy użyciu autokarów turystycznych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób Oryginalny kod CPV: 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej Oryginalny kod CPV: 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu przesłanek wskazanych w art. 24 Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, tj.: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Wykonawca musi wykazać, że prowadzi działalność w oparciu o Ustawę z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych i wykazać, że jest wpisany do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, prowadzonego przez właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy marszałka województwa. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj,: A.Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zorganizował co najmniej 1 raz obóz lub kolonie 14 dniowe dla min. 40 uczestników w wieku gimnazjalnym oraz wykazać należyte wykonanie zamówienia. B.Wykonawca musi dysponować ośrodkiem wypoczynkowym spełniającym niżej opisane wymagania i przedłożyć Kartę kwalifikacyjną obiektu dopuszczającą w roku 2007 lub 2008 ośrodek do zamieszkania przez młodzież, w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. Nr 12, poz. 67 z późn. zm.). wymagania dotyczące miejsca wypoczynku: ośrodek wypoczynkowy w Polsce, w odległości od Warszawy nie mniejszej niż ok. 100 km, usytuowany na terenie o walorach rekreacyjno-wypoczynkowych, budynek lub pawilon usytuowane na ogrodzonym terenie, z dostępem do kompleksu rekreacyjno - sportowego na terenie ośrodka lub w jego sąsiedztwie, posiadającym stołówkę, sale do prowadzenia zajęć, wyposażenie w sprzęt rekreacyjno-sportowy. Pokoje winny być wyposażone w niezbędny sprzęt z możliwością swobodnego rozpakowania bagażu. Sala świetlicowa do prowadzenia zajęć i organizowania dyskotek winna być wyposażona m.in. w sprzęt RTV i dyskotekowy, gry świetlicowe, zręcznościowe. W ośrodku powinna być możliwość dogrzewania pokoi w czasie chłodów, możliwość prania i suszenia odzieży. Pokoje max 6 osobowe z łazienkami przy pokoju, lub dwa pokoje w systemie połączonym z holem i łazienką, lub łazienkami na korytarzu spełniającymi następujące warunki: nie więcej niż 10 uczestników na jedno WC oraz nie więcej niż 20 uczestników na jedno stanowisko prysznicowe z ciepłą i zimną wodą oraz umywalki z ciepłą i zimną wodą, C.Wykonawca przy realizacji zamówienia winien mieć do dyspozycji kadrę w składzie : a.kierownik obozu o następujących kwalifikacjach: 1)wykształcenie wyższe psychologiczne lub pedagogiczne resocjalizacyjne lub pedagogiczne i uprawnienia socjoterapeutyczne z zakresu prowadzenia socjoterapii, 2)doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika obozu lub kolonii co najmniej 1 raz w okresie ostatnich 3 lat, 3)doświadczenie w pracy z młodzieżą wieloproblemową, zagrożoną uzależnieniami i wykluczeniem społecznym, zdobyte np. na obozie, kolonii, w świetlicy socjoterapeutycznej, stowarzyszeniu, wolontariacie, 4)ukończone kursy dla kierowników kolonii u organizatora, który posiada zgodę Kuratorium Oświaty na ich prowadzenie. b.min. 5 wychowawców (4. prowadzących grupy i 1. bez przydziału grupowego) o następujących kwalifikacjach: 1)ukończone studia pedagogiczne lub o kierunkach sportowych - typu AWF lub rekreacji i organizacji wypoczynku, a także studenci, którzy ukończyli co najmniej 3 rok studiów na w/w kierunkach, 2)doświadczenie w sprawowaniu funkcji wychowawcy na obozie lub kolonii co najmniej 1 raz w okresie ostatnich 3 lat, 3)doświadczenie w pracy z młodzieżą wieloproblemową, zagrożoną uzależnieniami i wykluczeniem społecznym, zdobyte np. na obozie, kolonii, w świetlicy socjoterapeutycznej, stowarzyszeniu, wolontariacie, 4)kursy dla wychowawców kolonijnych ukończone u organizatora, który posiada zgodę Kuratorium Oświaty na ich prowadzenie, c.Wśród wychowawców powinny znajdować się osoby posiadające uprawnienia pielęgniarki, ratownika, instruktora survivalu, chyba że Wykonawca zatrudni takie osoby dodatkowo. Zamawiający dopuszcza sytuacje, w której pielęgniarka będzie pracownikiem ośrodka zatrudnionym nie tylko na potrzeby tego obozu, natomiast ratownik będzie zatrudniony bezpośrednio na kąpielisku. D.Wykonawca musi opracować program zajęć, który będzie realizowany w trakcie trwania wypoczynku, uwzględniający co najmniej następujące elementy: a.zajęcia rekreacyjno-integracyjne takie jak: ogniska (min. 2) z pieczeniem kiełbasek, śpiewaniem, dyskoteki, konkursy, gry zespołowe, itp. b.zajęcia ogólnosportowe, w tym zajęcia nad wodą minimum 2 x po 2 godz. w akwenie wodnym otwartym lub na basenie, c.minimum jedna wycieczka autokarowa, inne wycieczki; piesze, rowerowe itp. d.zajęcia survivalowe, w tym takie jak: 1)paintball lub strzelanie z karabinka pneumatycznego, 2)zajęcia linowe (mosty linowe, zjazd na linkach, wiązanie węzłów, sprzęt alpinistyczny), 3)zajęcia z pierwszej pomocy przedmedycznej, 4)terenoznawstwo i orienteering, 5)trekking (wyprawa z noclegiem w terenie) - dla osób chętnych, 6)wspólne przygotowywanie posiłków oraz inne zaproponowane prze Wykonawcę e.zajęcia na czas niepogody. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100.000,00 PLN oraz zobowiązać się do przedłożenia do dnia 10.06.2008r. dowodu posiadania środków finansowych w wysokości 5.000.00 PLN na rozpoczęcie realizacji zamówienia do czasu otrzymania 1. transzy z tytułu zapłaty. Ocena spełniania warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605). Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, są oświadczenia i dokumenty określone w rozdziale IV SIWZ, które Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty oraz oświadczenie złożone na formularzu oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki wynikające z art. 22 ust. 1, w tym nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 4. 9.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10.Opis ośrodka wypoczynkowego - Załącznik Nr 5 wraz z Kartą kwalifikacyjną obiektu na 2007r. lub 2008r. 11.Program zajęć - wg Załącznika Nr 6. 12.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - oświadczenie na Załączniku Nr 7. 13.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006r. Nr 87 poz. 605). 14.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a.oświadczenie wymienione w rozdziale IV ust 1 składane jest przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowana ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy, b.dokumenty wymienione w rozdziale IV ust 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 9 składa każdy z Wykonawców oddzielnie, c.dokumenty wymienione w rozdziale IV ust. 8, 10, 11 i 12 muszą potwierdzać spełnienie warunków szczegółowych łącznie przez Wykonawców składających wspólnie ofertę, d.do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. atrakcyjność programu - 30
- 3. standard obiektu - 20
- 4. doświadczenie Wykonawcy - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-wola.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola Miasta Stołecznego Warszawy Ul. Syreny 18, 01-140 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola Miasta Stołecznego Warszawy Ul. Syreny 18, 01-140 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin otwarcia ofert 07.05.2008r. godz. 11:30
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa/sprzedaż komputerów przenośnych/laptopów
- "Zakup i sukcesywną dostawę produktów do żywienia pozajelitowego"
- Wycena 4 nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości na terenie województwa mazowieckiego
- Przebudowa linii ogrodzenia wewnętrznego w Areszcie Śledczym w Warszawie-Białołęce.
- Naprawa elewacji, remont, wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach nr 16 i 17 wraz z wymianą stolarki okiennej w pomieszczeniu nr 17 w budynku nr 21 ul. Ostroroga 35 w Warszawie K-1039
- Zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej dwóch lekarzy do Klinicznego Oddziału Chirurgii ogólnej i onkologicznej z częścią urazową w Szpitalu Wolskim
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Łodygowice
- Świadczenie usług przez psychologa oraz psychoterapeutę.
- Świadczenie usług cateringowych
- Usługa przewozu i przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Elblągu, Prokuratur Rejonowych w Elblągu i Braniewie oraz Ośrodka Zamiejscowego w Morągu
- 2025_PRZEWÓZ ORAZ PRZECHOWYWANIE ZWŁOK I SZCZĄTKÓW LUDZKICH WRAZ Z USŁUGAMI WYNAJMU SALI SEKCYJNEJ, A TAKŻE PRZEWOZU PRÓBEK DO BADAŃ NA ZLECENIE PROK. OKRĘGOWEJ W SOSNOWCU I PODLEGŁYCH JEJ JEDNOSTEK
- Usługa organizacji międzynarodowej konferencji prezentującej europejski system ekonomii społecznej dla kadr mazowieckich podmiotów ekonomii społecznej i ich otoczenia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.