Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-08
Zabierzów: Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich - DW 791: etap I : z podziałem na zadania
Zadanie I- Modernizacja odcinka Żurada - Niesułowice.
Zadanie II- Modernizacja w m. Trzebinia ,ul. Piłsudskiego.
Numer ogłoszenia: 81632 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Krakowie z/s w Zabierzowie , ul. Spokojna 1A, 32-080 Zabierzów, woj. małopolskie, tel. 12 2855126.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich - DW 791: etap I : z podziałem na zadania Zadanie I- Modernizacja odcinka Żurada - Niesułowice. Zadanie II- Modernizacja w m. Trzebinia ,ul. Piłsudskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej oraz wykonaniu robót budowlanych na DW 791 na odcinku między Żuradą a Niesułowicami oraz w Trzebini na ul. Piłsudskiego z podziałem na zadania: Zadanie 1: Modernizacja odcinka Żurada - Niesułowice odc. 155 od km 0+050 do odc. 170 km 0+384- długości 4,670 km Zadanie 2: Modernizacja w m. Trzebinia ul. Piłsudskiego od odc. 250 km 0+511 do odc. 260 km 0+365 - długości 0,6km Zadanie 1 1. Opracowanie dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarami robót w oparciu o niniejszy PFU oraz uzyskania wszelkich wymaganych prawem uzgodnień i decyzji (w przypadku zaistnienia takiej konieczności) pozwalających wykonać prace budowlane w oparciu o obowiązujące przepisy, 2. Utrzymania drogi wojewódzkiej na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy. W zakresie utrzymania należy wykonywać prace związane w szczególności z letnim utrzymaniem, 3. Zabezpieczenia ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: projekt, wykonanie, utrzymanie i likwidacja). 4. Wykonania pozostałych robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej wykonanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego: a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, b) Wycinka drzew i krzewów wraz z karczowaniem pni drzew oraz nasadzeniami zastępczymi, c) Roboty ziemne, d) Przebudowa jezdni (wzmocnienie konstrukcji nawierzchni lub przebudowa konstrukcji nawierzchni, wykonanie poszerzenia jezdni), e) Przebudowa i remont skrzyżowań z drogami podporządkowanymi, f) Remont cząstkowy chodników, g) Remont zatok autobusowych, h) Remont istniejącego odwodnienia, i) Przebudowa i remont obiektów inżynierskich, j) Remont i przebudowa poboczy, k) Remont i przebudowa zjazdów, l) Montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu, m) Przebudowa i zabezpieczenie gazociągu, n) Zabezpieczenie i przebudowa uzbrojenia terenu, kolidującego z modernizacją drogi wraz z opłatami za nadzór nad przebudową ze strony właścicieli sieci, o) Docelowa oraz tymczasowa organizacja ruchu (oznakowanie poziome i pionowe), p) Wyznaczenie i montaż punktów referencyjnych oraz słupków hektometrowych U-1, q) Roboty wykończeniowe i porządkowe, r) Wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań opracowanych przez wykonawcę na podstawie dokumentacji projektowej, 5. Pełnienie nadzoru autorskiego, 6. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej na mapach zasadniczych lub sytuacyjno-wysokościowych i uzyskanie jej przyjęcia do powiatowego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, 7. Zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie jego przyjęcia przez Zamawiającego Zadanie 2 1. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z przedmiarami robót w oparciu o niniejszy PFU oraz uzyskania wszelkich wymaganych prawem uzgodnień i decyzji pozwalających wykonać prace budowlane w oparciu o obowiązujące przepisy, 2. Utrzymania drogi wojewódzkiej na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy. W zakresie utrzymania należy wykonywać prace związane w szczególności z letnim utrzymaniem, 3. Zabezpieczenia ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: projekt, wykonanie, utrzymanie i likwidacja), 4. Wykonania robót budowlanych obejmujących: a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, b) Remont nawierzchni jezdni, c) Remont skrzyżowań z drogami podporządkowanymi i remont zjazdów, d) Remont cząstkowy chodników, e) Remont kanalizacji deszczowej, f) Zabezpieczenie i przebudowa uzbrojenia terenu, kolidującego z modernizacją drogi wraz z opłatami za nadzór nad przebudową ze strony właścicieli sieci, g) Docelowa oraz tymczasowa organizacja ruchu (oznakowanie poziome i pionowe), h) Wyznaczenie i montaż punktów referencyjnych oraz słupków hektometrowych U-1, i) Roboty wykończeniowe i porządkowe, 5. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej na mapach zasadniczych lub sytuacyjno-wysokościowych i uzyskanie jej przyjęcia do powiatowego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, 6 .Zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie jego przyjęcia przez Zamawiającego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 71.32.20.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1- 40000,00 zł/czterdzieści tysięcy 00/100/ Zadanie nr 2- 10000,00zł/dziesięć tysięcy 00/100/
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował co najmniej jedno zamówienie obejmujące wykonanie budowy, przebudowy, remontu lub odbudowy drogi klasy nie niższej niż G lub drogi równoważnej tej klasie z wykonaniem w-wy ścieralnej w ilości nie mniejszej niż 6 000 m2.dla zadania nr 1 4 000m2 dla zadania nr 2 Spełnienie warunku 6 000 m2 umożliwia Wykonawcy złożenie ofert na dowolną ilość zadań.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje: wytwórnią mas bitumicznych w odległości umożliwiającej transport na budowę i wbudowanie masy bitumicznej w czasie nie dłuższym niż 2 godziny,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
kandydatem na stanowisko Kierownika Budowy posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji kierowania budowy lub robót bez ograniczeń w zakresie dróg, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert pełnił obowiązki Kierownika Budowy na minimum dwóch robotach drogowych, kandydatem na stanowisko Projektanta o specjalności drogowej, który posiada odpowiednie uprawnienia do projektowania dróg bez ograniczeń i w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert opracował co najmniej jedną dokumentację projektową na budowę, przebudowę, remont lub odbudowę drogi publicznej klasy nie niższej niż G lub drogi równoważnej tej klasie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca w wykazie robót wskaże roboty budowlane określone w warunku dot. posiadania wiedzy i doświadczenia cz. II. SIWZ pkt 1.2 oraz złoży poświadczenia inne dokumenty, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zgodnie z § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dziennik Ustaw z dnia 19.02.2013 poz. 231 dowodami, o których mowa w Wykazie robót są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na trzy miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; 2.w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. 1. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi wskazane w Wykazie robót, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt III.4.3.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Pisemne zobowiązanie /oryginał/ - w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy PZP.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji i rękojmi - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień umowy zał. nr 10 .1 i 10.2SIWZ może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana umowy także istotna może być dokonana w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana umowy także istotna może być dokonana w szczególności w przypadku: 1. zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, z wyłączeniem zmiany polegającej na podwyższeniu stawki podatku VAT, 2. wydłużenia terminu wykonania zamówienia z uwagi na: - wystąpienie nadzwyczajnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie robót zgodnie z warunkami wykonania określonymi w Specyfikacjach Technicznych, - wystąpienie innych okoliczności niezależnych od wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego; termin może ulec przedłużeniu o czas trwania w/w okoliczności, 3. niezależnych od stron umowy zmian dotyczących osób kluczowych dla realizacji umowy - kierownika budowy, projektanta. Zmiana kierownika budowy, projektanta musi być uzasadniona przez Wykonawcę i zaakceptowana przez Zamawiającego, kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób muszą być co najmniej takie same jakie były wymagane na etapie postępowania o zamówienie publiczne, 4. wystąpienie konieczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dot. podwykonawców określonych we wzorze umowy, 5. w szczególnie uzasadnionym przypadku wystąpienia konieczności realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dot. podwykonawców określonych we wzorze umowy. 6. jeżeli Wykonawca opierał się na zasobach podmiotów trzecich wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, dopuszcza się zmianę tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym, niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 7. zmian korzystnych dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie -Rejon Dróg Wojewódzkich w Krakowie z/s w Zabierzowie ul.Spokojna 1A,32-080 Zabierzów pokój nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2016 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie-Rejon Dróg Wojewódzkich w Krakowie z/s w Zabierzowie-Zabierzów ul.Spokojna 1 A,32-o80 Zabierzów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w kryterium okres gwarancji i rękojmi podlegać będzie długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady zaoferowana przez Wykonawcę w stosunku do długości przedziału określającego dopuszczalne limity okresu gwarancji i rękojmi określone przez Zamawiającego, tj. minimalny okres gwarancji i rękojmi, który może zaoferować Wykonawca, wynosi 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, natomiast maksymalny okres gwarancji i rękojmi, który może zaoferować Wykonawca wynosi 72 miesiące licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Powyższe kryterium nie dotyczy gwarancji i rękojmi udzielanej na oznakowanie poziome cienkowarstwowe, dla którego okres gwarancji i rękojmi wynosi 12 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Modernizacja odcinka Żurada - Niesułowice odc. 155 od km 0+050 do odc. 170 km 0+384- długości 4,670 km.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarami robót w oparciu o niniejszy PFU oraz uzyskania wszelkich wymaganych prawem uzgodnień i decyzji. a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, b) Wycinka drzew i krzewów wraz z karczowaniem pni drzew oraz nasadzeniami zastępczymi, c) Roboty ziemne, d) Przebudowa jezdni (wzmocnienie konstrukcji nawierzchni lub przebudowa konstrukcji nawierzchni, wykonanie poszerzenia jezdni), e) Przebudowa i remont skrzyżowań z drogami podporządkowanymi, f) Remont cząstkowy chodników, g) Remont zatok autobusowych, h) Remont istniejącego odwodnienia, i) Przebudowa i remont obiektów inżynierskich, j) Remont i przebudowa poboczy, k) Remont i przebudowa zjazdów, l) Montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu, m) Przebudowa i zabezpieczenie gazociągu, n) Zabezpieczenie i przebudowa uzbrojenia terenu, kolidującego z modernizacją drogi wraz z opłatami za nadzór nad przebudową ze strony właścicieli sieci, o) Docelowa oraz tymczasowa organizacja ruchu (oznakowanie poziome i pionowe), p) Wyznaczenie i montaż punktów referencyjnych oraz słupków hektometrowych U-1, q) Roboty wykończeniowe i porządkowe, r) Wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań opracowanych przez wykonawcę na podstawie dokumentacji projektowej, 3. Pełnienie nadzoru autorskiego, 4. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej na mapach zasadniczych lub sytuacyjno-wysokościowych i uzyskanie jej przyjęcia do powiatowego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, 5. Zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie jego przyjęcia przez Zamawiającego Utrzymania drogi wojewódzkiej na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy. W zakresie utrzymania należy wykonywać prace związane w szczególności z letnim utrzymaniem, Zabezpieczenia ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: projekt, wykonanie, utrzymanie i likwidacja). Wykonania pozostałych robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 71.32.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji i rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja w m. Trzebinia ul. Piłsudskiego od odc. 250 km 0+511 do odc. 260 km 0+365 - długości 0,6km.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonania robót budowlanych obejmujących: a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, b) Remont nawierzchni jezdni, c) Remont skrzyżowań z drogami podporządkowanymi i remont zjazdów, d) Remont cząstkowy chodników, e) Remont kanalizacji deszczowej, f) Zabezpieczenie i przebudowa uzbrojenia terenu, kolidującego z modernizacją drogi wraz z opłatami za nadzór nad przebudową ze strony właścicieli sieci, g) Docelowa oraz tymczasowa organizacja ruchu (oznakowanie poziome i pionowe), h)Wyznaczenie i montaż punktów referencyjnych oraz słupków hektometrowych U-1, Roboty wykończeniowe i porządkowe, Opracowanie specyfikacji technicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 71.32.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres rękojmi i gwarancji - 5
INNE PRZETARGI ZABIERZÓW
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA PN. "ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ PUBLICZNEJ NR 601713K, UL. TENCZYŃSKICH W M. BRZOSKWINIA, GMINA ZABIERZÓW NA ODC. OK. 240 M"
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ZABIERZÓW WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
więcej: przetargi ZABIERZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy i przebudowy ul. Dworcowej w Stargardzie
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi gminnej nr 540007K (ulica Jałowcowa) w km. 0+000 do km 0 + 263 w mc. Dobczyce, Gmina Dobczyce
- Opracowanie dokumentacji projektowej, poprzedzonej koncepcją dla zadania pn. "Budowa zbiornika retencyjnego M-2 na Potoku Maćkowy wraz z zagospodarowaniem przyległych terenów zielonych"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania 07510 pn. "Budowa drogi dla rowerów w ciągu ulicy Olszewskiego" we Wrocławiu
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.