To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-12
Ruda Śląska: Dostarczenie licencji na oprogramowanie ochrony sieci komputerowej. Obsługa serwisowa systemów ochrony sieci komputerowej
Numer ogłoszenia: 81637 - 2010; data zamieszczenia: 12.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64521 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczenie licencji na oprogramowanie ochrony sieci komputerowej. Obsługa serwisowa systemów ochrony sieci komputerowej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Ochrona sieci komputerowej: Dostawa, instalacja i opieka serwisowa oprogramowania CheckPoint UTM-1: Przedmiotem usługi jest zmiana funkcjonalności obecnie eksploatowanego oprogramowania do wersji UTM-1 R70.20 w trybie licencjonowania Blade. Dostarczony system musi zapewniać obsługę 500 użytkowników, zarządzanie dla 3 bram internetowych oraz pracować z wykorzystaniem minimum 2 rdzeni procesora zapewniając następujące funkcjonalności: - FireWall blade - IPSEC VPN blade - Network Policy Management Blade - Endpoint Policy Management Blade - Logging & Status Blade Dodatkowo należy zapewnić 2-letnie wsparcie producenta Collaborative Enterprise Support Standard oraz 2-letnią subskrypcję dla: - IPS Blade - Anti-Spam & Email Security Blade - URL Filtering Blade - Antivirus & Anti-Malware Blade W okresie trwania supportu (czyli do 01.05.2012) pełne wsparcie techniczne ze strony Wykonawcy obejmujące: a) wykonywanie kopii zapasowych systemu CP na wskazany przez Zamawiającego komputer w sieci co najmniej 1 raz w miesiącu, b) bieżącą rozbudowę oraz konserwację całego systemu (wgrywanie service packów, hotfixów, oraz innego oprogramowania np. bibliotek ewentualnie nowych modułów zakupionych przez Zamawiającego), c) bieżące konfiguracje systemu CP wraz z urządzeniami współpracującymi z CP (routery, CP-EDGE) w innych lokalizacjach Urzędu Miasta Ruda Śląska, d) w przypadku reinstalacji systemu CP ze względu na wymianę platformy sprzętowej lub wydania przez producenta systemu nowszej wersji oprogramowania niż zainstalowana u Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do ponownego zainstalowania lub podniesienia istniejącej wersji w okresie nie dłuższym niż 14 dni od dnia ukazania się najnowszej wersji. Termin instalacji Zamawiający ustali z Wykonawcą telefonicznie, faksem, lub drogą mailową, e) usuwanie usterek systemu CP włącznie z pełnym odzyskiwaniem systemu. Maksymalny czas usunięcia usterki: do 4 godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia (mail, telefon, fax) przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu iż przerwa w działaniu sieci ze względu na prace związane z jakimikolwiek rekonfiguracjami czy też instalacjami nie przekroczy 2 godzin. 2.Kontynuacja subskrypcji oraz dokupienie licencji programu antywirusowego Trend Micro. Przedmiotem dostawy jest zmiana funkcjonalności obecnie eksploatowanego oprogramowania do wersji Enterprise Security for Endpoints Light v10. Obecnie zamawiający posiada licencję dla 275 użytkowników. Dostarczony system musi zapewniać obsługę 375 użytkowników. Dodatkowo należy zapewnić 2-letnie wsparcie producenta w zakresie wdrożonego produktu oraz 2-letni dostęp do aktualizacji: - sygnatur antywirusowych, - sygnatur ataków Internetowych, - poprawek oprogramowania - nowych wersji produktu, również jeśli ulega zmianie główny numer wersji Do zadań Wykonawcy będzie należało świadczenie usług serwisowych dla dostarczonego oprogramowania przez czas trwania usługi serwisowej świadczonej przez producenta oprogramowania, obsługa serwisowa będzie polegała na: a) dostarczeniu licencji oraz nośników oprogramowania antywirusowego, b) zgłaszaniu (rejestracja) licencji oprogramowania antywirusowego na serwerach Trend Micro b) instalacji oprogramowania na serwerze wskazanym przez Zamawiającego, c) oprogramowanie klienckie należy zainstalować na wszystkich serwerach oraz stanowiskach, d) konfiguracji oprogramowania na serwerze dystrybucyjnym, na życzenie Zamawiającego e) wykonywaniu kopii zapasowych stanu bazy oraz aplikacji na wskazany przez Zamawiającego komputer w sieci f) na czas trwania licencji Wykonawca zobowiązuje się do bieżącej aktualizacji oraz konserwacji oprogramowania (wgrywanie poprawek, hotfixów) g) instalacji dodatkowych modułów, ewentualnie nowych pakietów oprogramowania antywirusowego rodziny Trend Micro w przypadku nabycia takowych przez Zamawiającego w innych postępowaniach, h) integracji oprogramowania (o ile producent wspiera taką integrację) z nowo zakupionymi urządzeniami sieciowymi (bramy internetowe, klienci VPN itp.) i) konfiguracji serwera dystrybucyjnego do sprawdzania lub ewentualnego pobierania szczepionek 1 raz na godzinę. System antywirusowy musi być dystrybuowany z jednego serwera dystrybucyjnego na wszystkie podsieci sieci komputerowej Urzędu Miasta do wszystkich lokalizacji na wszystkie stanowiska w oparciu o istniejące konfiguracje sprzętowe (Zamawiający nie dopuszcza instalacji dodatkowych urządzeń aktywnych sieci komputerowej). 3.Systemy operacyjne MS Windows 7 Professional PL OEM 64-bit PL - 3 sztuki (opakowanie powinno zawierać licencję + nośnik). 4. Nośniki danych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.73.00.00 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.46.00 - Pamięć flash .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALTO COMPUTERS" M.BOROWIAK, R.WRÓBEL SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"ALTO COMPUTERS" M.BOROWIAK, R.WRÓBEL SPÓŁKA JAWNA
- Alto Computers sp.j. M. Borowiak,R. Wróbel, ul. Wolności 94, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 108580,00
Oferta z najniższą ceną: 108580,00 / Oferta z najwyższą ceną: 108580,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- "Wyceny nieruchomości - 13 części"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa drogi dojazdowej do ulicy Szczęść Boże wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego
- Świadczenie usług przewozowych w zakresie krajowego transportu drogowego osób i rzeczy samochodem ciężarowo - osobowym z kierowcą, z monitoringiem dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda.
- Wykonanie rektyfikacji i remontu budynku mieszkalnego przy ul. Basenowej 41 w Rudzie Śląskiej
- Dostawa sprzętu medycznego
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Rudzie Śląskiej przy ul. Gen. Hallera"
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Moszczenica. Dostawa i wdrożenie infrastruktury IT oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa oprogramowania antywirusowego
- Zakup sprzętu, oprogramowania i usług w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania"
- Zakup i dostawa zestawu systemu do zarządzania infrastrukturą IT oraz systemu DLP dotycząca realizacji konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23
- Urządzenia bezpieczeństwa jako gwarancja zapewnienia dostępności cyfrowej Gminy Kruszyna - zakup systemu backupowego dla Urzędu Gminy oraz zakup serwera (II postępowanie)
więcej: Dysk magnetyczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.