eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamo¶æ¦wiadczenie us³ug pralniczych wraz z transportem

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2017-05-11

Og³oszenie nr 81652 - 2017 z dnia 2017-05-11 r.

Zamo¶æ: ¦wiadczenie us³ug pralniczych wraz z transportem
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak
Numer og³oszenia: 70050


Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cych

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zamojski Szpital Niepubliczny Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 95121753600026, ul. ul. Peowiaków  1, 22400   Zamo¶æ, pañstwo Polska, woj. lubelskie, tel. 846 775 000, faks 846 385 145, e-mail szpitalniepublicznyzam@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpital. com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Inny: Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

¦wiadczenie us³ug pralniczych wraz z transportem

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):

4/PN/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Us³ugi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest :¦wiadczenie us³ug pralniczych wraz z transportem - szacowana ilo¶æ prania w okresie 24 miesiêcy: 192.000 kg 2. Zakres us³ug pralniczych: 2.1 Dezynfekcji (warunki dezynfekcji dla pr±tków gru¼licy - Tbc, HIV, HBV, HCV) prania, prasowania i naprawiania (szycia, przyszywania guzików i troczków, wymiany uszkodzonych suwaków) nastêpuj±cych rzeczy - bielizny po¶cielowej, kocy, podk³adów, pokrowców na materace, obrusów, zas³on, pid¿am, szlafroków, rêczników, fartuchów, garsonek, ko³der, poduszek, odzie¿y ochronnej i roboczej oraz nak³adek do mopów i ¶cierek do sprz±tania oraz prania i dezynfekcji materacy. 2.2 Czysta bielizna winna byæ zapakowana w zale¿no¶ci od przyjêtego postêpowania np. zaspawana w foliê plus worek zewnêtrzny bakterioszczelny wielokrotnego u¿ytku lub w inny sposób zabezpieczaj±cy przed zanieczyszczeniami na ca³ej drodze od Wykonawcy do Zamawiaj±cego. Spodnie, fartuch, bluzy lekarskie itp. powinny byæ dostarczane na wieszakach. Poszczególne asortymenty powinny byæ segregowane i pakowane oddzielnie. 2.3 Transport prania do i z siedziby Zamawiaj±cego ¶rodkami transportu bêd±cego w posiadaniu Przyjmuj±cego zamówienie i spe³niaj±cymi wymagania sanitarno - epidemiologiczne oraz wniesienie i odebranie bielizny z miejsca wskazanego przez uprawnionego pracownika Zamawiaj±cego odbywaæ siê bêdzie na koszt Wykonawcy w godzinach 7.00-7.15. 2.4 Wykonawca ponosi koszt zakupu ¶rodków czysto¶ci i preparatów dezynfekuj±cych potrzebnych do wykonania us³ugi a proces prania prowadzony bêdzie z zastosowaniem ¶rodków pior±cych posiadaj±cych dopuszczaj±ce do stosowania atesty i opinie PZH, zapewniaj±ce skuteczne dzia³anie dezynfekcyjne, bakteriobójcze (w³±cznie z pr±tkami gru¼licy), grzybobójcze i wirusobójcze. 2.5 Wykonawca ponosi ryzyko zwi±zane z odkupieniem bielizny o tych samych parametrach technicznych w trakcie wykonywania us³ugi oraz w przypadku zagubienia lub zafarbowania itp. 2.6 Zamawiaj±cy nie bêdzie ponosi³ kosztów zwi±zanych z powtórnym praniem, koszty te obci±¿aæ bêd± Wykonawcê w ramach reklamacji. Zakwestionowana partia prania winna byæ udokumentowana przez pracownika Zamawiaj±cego jak i pracownika Wykonawcy(na druku -Reklamacja- dostarczonym przez Wykonawcê) 2.7 Us³ugi musz± byæ wykonywane w pomieszczeniach odpowiadaj±cych wymaganiom zawartym w Rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Spo³ecznej z dnia z dnia 26 czerwca 2012r. w sprawie szczegó³owych wymagañ, jakim powinny odpowiadaæ pomieszczenia i urz±dzenia podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz± (Dz. U. z 2012 r. poz. 739) oraz rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. Nr 40, poz. 469). 2.8. W sk³ad bielizny i odzie¿y wchodzi ( w tym z oddzia³u chorób p³uc ) : - Bielizna ³ó¿kowa - poszwy, prze¶cierad³a, poszewki, podk³ady, koszule szpitalne, szlafroki, pid¿amy, pokrowce na materace. - Bielizna operacyjna- prze¶cierad³a operacyjne, serwety operacyjne, fartuchy operacyjne, ubrania lekarskie operacyjne, serwetki, itp. - Bielizna dzieciêca- poszwy, poszewki, prze¶cierad³a, kocyki, pid¿amy dzieciêce, kaftaniki, ¶piochy itp. - Odzie¿ medyczna- fartuchy lekarskie, ubrania lekarskie, ubrania pielêgniarskie. - Pozosta³e- koce, materace szpitalne, poduszki, kaftany bezpieczeñstwa, odzie¿ robocza, firany, zas³ony, pokrowce, ¶cierki, rêczniki itp.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie


II.5) G³ówny Kod CPV: 98310000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/05/2017
IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT385920
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Zak³ad Produkcyjno Handlowy WODEX Sp. z o.o.,  ,  ul. Kwiatkowskiego 1,  37-450,  Stlowa Wola,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: tak
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 474681,60
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 474681,60
> Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 514828,80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.