eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRZP/2/2013 - Świadczenie usług transmisji danych telekomunikacyjnych dla potrzeb Pierwszego Urzędu Skarbowego Warszawa Śródmieście

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-27

Warszawa: RZP/2/2013 - Świadczenie usług transmisji danych telekomunikacyjnych dla potrzeb Pierwszego Urzędu Skarbowego Warszawa Śródmieście
Numer ogłoszenia: 81666 - 2013; data zamieszczenia: 27.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście , ul. Lindleya 14, 02-013 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5846113, faks 22 5846190.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl - zakładka IUS Warszawa Śródmieście

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: RZP/2/2013 - Świadczenie usług transmisji danych telekomunikacyjnych dla potrzeb Pierwszego Urzędu Skarbowego Warszawa Śródmieście.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transmisji danych pomiędzy siedzibą główną Urzędu w Warszawie ul Lindleya 14 (lokalizacja A), a siedzibą podległą Urzędu w Warszawie ul. Chałubińskiego 8 - 26 kondygnacja (lokalizacja B) (kody wg CPV: 64200000 8). Wymagania szczegółowe w zakresie usług związanych z transmisją danych Usługa transmisji danych, powinna zapewnić bezproblemową komunikację pomiędzy lokalizacją A i B, za pomocą łącz wydzielonych poza publiczną sieć telekomunikacyjną oraz Internet, przy wykorzystaniu technologii ciemnych włókien optycznych na prywatnych zasobach operatora. Przed rozpoczęciem świadczenia usługi Wykonawca umożliwi Zamawiającemu pięciodniowy okres testów usługi. A. Ogólne wymagania dot. zamawianej usługi: Sieć zarządzana przez Wykonawcę powinna umożliwić: - całodobową transmisję danych aplikacyjnych w oparciu o protokoły Ethernet IEEE 802.3, - pełne bezpieczeństwo realizowanych transmisji, - brak ograniczeń co do rodzaju przesyłanych danych, - transmisja danych powinna odbywać się poprzez urządzenia dostarczone i zarządzane poprzez Wykonawcę, o ile zastosowana technologia wymaga użycia urządzeń. B. Struktura realizowanej sieci: 1. Łącze punkt - punkt między lokalizacjami A i B 2. Zmiany prędkości łącza do przepływności 1 Gbps realizowane będą aneksem do umowy C. Realizacja usługi: 1. Zestawienie łączy transmisji danych pomiędzy punktami A i B . 2. Instalacja i konfiguracja urządzeń sieciowych (o ile są wymagane dla technologii użytej przez Wykonawcę). 3. Szkolenie dla pracowników działu informatycznego w zakresie obsługi i monitorowania dostarczonych urządzeń sieciowych (o ile są zastosowane). 4.Strony muszą zapewnić możliwość wykonywania prac poza godzinami pracy Urzędu 5. Interfejs po obu stronach łącza 1000 Base LX lub 1000 Base T lub 1000 Base ZX. D. Wymagania szczegółowe dot. usługi: 1. Wykonawca sieci powinien zapewnić całkowitą separację ruchu transmisji Zamawiającego od ruchu sieciowego innych swoich klientów Usługodawcy 2. Zamawiający wyklucza rozwiązania oparte o sieć publiczną Internet. 3. Wykonawca nie może realizować połączeń w technologii radiowej. E. Parametry techniczne usługi: 1. Łącze symetryczne o przepływności minimum 500 Mbps. 2. Możliwość zwiększenia przepływności do 1 Gbps 3. Brak ograniczeń co do ilości podłączonych końcówek po stronie klienta. 4. Brak ograniczeń w ilości przesyłanych (pobieranych i wysyłanych) danych F. Wymagania dotyczące gwarancji Wykonawca musi zapewnić bieżący monitoring stanu technicznego oraz serwis dostarczonych urządzeń sieciowych (o ile będą zastosowane) oraz łączy, na których prowadzona będzie transmisja. Wykonawca musi zapewnić maksymalny 24-ro godzinny czas usunięcia awarii, od momentu zgłoszenia jej przez Zamawiającego do swojego opiekuna wyznaczonego przez Wykonawcę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oswiadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w częsci VI pkt 1 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub aktualnie wykonuje należycie co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 12 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w części VI pkt 2 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl - zakładka IUS Warszawa Śródmieście
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-013 Warszawa, ul. Lindleya 14, pokój 223.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2013 godzina 11:00, miejsce: 02-013 Warszawa, ul. Lindleya 14, pokój 223.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.