eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaWykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-11

Ogłoszenie nr 81668 - 2017 z dnia 2017-05-11 r.

Bielsko-Biała: Wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 38478 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 41677-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej, krajowy numer identyfikacyjny 7049331800000, ul. ul. Grażyńskiego  10, 43300   Bielsko-Biała, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 33 4979636 do 39, faks 33 497 96 35, e-mail mzd@mzd.bielsko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mzd.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

434-16/IZ/9/U/PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2017. Przedmiot zamówienia podzielono na sześć części, zwane również Zadaniami (od Nr 1 do Nr 6). Zadania: Nr 1, Nr 2, Nr 3, Nr 4 i Nr 5 obejmują swoim zakresem w szczególności: a) wydzielenie działek położonych w drogach publicznych, podlegających regulacji stanu prawnego w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami; b) wydzielenie działek położonych w drogach publicznych, podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r., Nr 133, poz. 872 ze zm.). Zadanie Nr 6 obejmuje swoim zakresem w szczególności: - dokonanie wznowienia wskazanych punktów granicznych dla wybranych nieruchomości stanowiących pasy drogowe dróg publicznych, położonych w granicach administracyjnych Miasta Bielska-Białej, w celu weryfikacji zasięgu granic pasa drogowego danej drogi publicznej. Część nr 1 - Zadanie Nr 1 - obejmuje wydzielenie działek dla obrębów geodezyjnych: Mikuszowice Krakowskie, Aleksandrowice, Dolne Przedmieście 57, Dolne Przedmieście 81, Dolne Przedmieście 82, Mazańcowice w Bielsku-Białej; Część nr 2 - Zadanie Nr 2 - obejmuje wydzielenie działek dla obrębów geodezyjnych: Lipnik, Dolne Przedmieście 13, Dolne Przedmieście 16, Dolne Przedmieście 53, Dolne Przedmieście 54, Stare Bielsko w Bielsku-Białej; Część nr 3 - Zadanie Nr 3 - obejmuje wydzielenie działek dla obrębów geodezyjnych: Hałcnów, Hałcnów 2, Olszówka Górna, Dolne Przedmieście 17, Dolne Przedmieście 18, Pisarzowice, Jaworze w Bielsku-Białej; Część nr 4 - Zadanie Nr 4 - obejmuje wydzielenie działek dla obrębów geodezyjnych: Komorowice Krakowskie, Olszówka Dolna, Bielsko Miasto, Górne Przedmieście, Biała Miasto, Żywieckie Przedmieście, Straconka, Dolne Przedmieście 55, Dolne Przedmieście 56, Bystra Śląska w Bielsku-Białej; Część nr 5 - Zadanie Nr 5 - obejmuje wydzielenie działek dla obrębów geodezyjnych: Międzyrzecze Górne, Komorowice Śląskie, Mikuszowice Śląskie, Wapienica, Kamienica, Dolne Przedmieście 14, Dolne Przedmieście 15 w Bielsku-Białej, Część nr 6 - Zadanie Nr 6 - obejmuje wznowienie wskazanych punktów granicznych dla wybranych nieruchomości stanowiących pasy drogowe dróg publicznych, położonych w granicach administracyjnych Miasta Bielska-Białej, w celu weryfikacji zasięgu granic pasa drogowego danej drogi publicznej, dla wszystkich obrębów ewidencyjnych na terenie Gminy Bielsko-Biała. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne w/w części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części zamówienia. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziałach III -V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia - każdego Zadania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 70000000-1
Dodatkowe kody CPV: 71354000-4, 71354300-7, 71332000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zadanie Nr 1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT54640.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
AG Katarzyna Habdas,  gik@poczta.onet.pl,  ul. Jaskrowa 15,  43-382 ,  Bielsko-Biała,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 60560,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 60560,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 73800,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: W sekcji IV.2 podana została wartość zamówienia podstawowego, bez zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Wartość zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy wynosi 27320,00 PLN.

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zadanie Nr 2
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT54640.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Andrzej Jan Konior - usługi geodezyjno - kartograficzne,  andkonior@wp.pl,  ul. Potok 20,  43-382 ,  Bielsko-Biała,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 62460,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 62460,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 73800,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: około 20%
IV.8) Informacje dodatkowe: W sekcji IV.2 podana została wartość zamówienia podstawowego, bez zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Wartość zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy wynosi 27320,00 PLN.

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Zadanie Nr 3
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT54640.00
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
ZGU,,DEKAER" Jerzy Malcharek,  biuro@dekaer.com.pl,  ul.Łużycka 12,  41-902,  Bytom,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
ZGU,,DEKAER" Stanisław Dornik,  biuro@dekaer.com.pl,  ul.Łużycka 12,  41-902,  Bytom,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
ZGU,,DEKAER" Andrzej Kullman,  biuro@dekaer.com.pl,  ul.Łużycka 12,  41-902,  Bytom,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 73800,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 72000,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 73800,00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: W sekcji IV.2 podana została wartość zamówienia podstawowego, bez zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Wartość zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy wynosi 27320,00 PLN.

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Zadanie Nr 4
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT54640.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
AG Katarzyna Habdas,  gik@poczta.onet.pl,  ul. Jaskrowa 15,  43-382,  Bielsko-Biała,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 64720,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 64720,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 73800,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: W sekcji IV.2 podana została wartość zamówienia podstawowego, bez zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Wartość zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy wynosi 27320,00 PLN.

CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: Zadanie Nr 5
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT54640.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Andrzej Jan Konior - usługi geodezyjno - kartograficzne,  andkonior@wp.pl,  ul. Potok 20,  43-382,  Bielsko-Biala,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 62460,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 62460,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 73800,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: około 40%
IV.8) Informacje dodatkowe: W sekcji IV.2 podana została wartość zamówienia podstawowego, bez zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Wartość zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy wynosi 27320,00 PLN.

CZĘŚĆ NR: 6   NAZWA: Zadanie Nr 6
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT8536.50
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Andrzej Jan Konior - usługi geodezyjno - kartograficzne,  andkonior@wp.pl,  ul. Potok 20,  43-382 ,  Bielsko-Biała,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13440,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10332,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13440,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: około 20%
IV.8) Informacje dodatkowe: W sekcji IV.2 podana została wartość zamówienia podstawowego, bez zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Wartość zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy wynosi 4268,25 PLN.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.