Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-11
Sułkowice: Dostawa art. żywnościowych
Numer ogłoszenia: 8166 - 2010; data zamieszczenia: 11.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. Tadeusza Piekarza , Harbutowice 1, 32-440 Sułkowice, woj. małopolskie, tel. 012 2732002, faks 012 3730810.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa art. żywnościowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów żywnościowych - Pieczywo- CPV 15810000-9, Drób -CPV 15112000-6, Artykuły mrożone - CPV15200000-0, 15300000-1 Mleko, produkty mleczarskie i tłuszcz - CPV15500000-3 15400000-2, 031142500-3, Artykuły spożywcze- Kod CPV 15800000-6, Warzywa owoce - CPV 01100000-8, Mięso i wędliny- CPV 15100000-9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg pakietów. Oferta powinna obejmować całość zamówienia lub na poszczególne pakiety. Nie będą rozpatrywane oferty nie zawierające wszystkich cen w ramach poszczególnych pakietów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie przewidzianoIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wyrazenie zgody na 30 dniowy termin płatności. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń , dokumentów. Ocena spełniania warunków nastąpi wg kryterium: spełnia/nie spełnia ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. - spełnia/nie spełnia 2. Oświadczenie o akceptacji 30 dniowego terminu płatności. spełnia/nie spełnia. 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego lub inny dokument określający pełną nazwę, status prawny i dokładny adres firmy, potwierdzające, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania oferenta odpowiada profilowi zamówienia objętego postępowaniem. Zaświadczenie powinno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta (należyta reprezentacja) i być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -spełnia/nie spełnia. Dokumenty, mogą zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej napisem za zgodność z oryginałem i podpisane przez oferenta.. W przypadku, gdy osoby podpisujące ofertę nie są wymienione w dokumentach rejestrowych należy dołączyć stosowne upoważnienie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-myslenice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej im. Tadeusza Piekarza w Harbutowicach
32 - 440 Sułkowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej im. Tadeusza Piekarza w Harbutowicach 32 - 440 Sułkowice - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa Pieczywa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 6 - razy w tygodniu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mięsa drobiowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 razy w miesiącu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa art. mrożone.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 razy w miesiącu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1, 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 razy w tygodniu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3, 15.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa art. spożywcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 raz w miesiącu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa warzyw i owoców.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 razy w tygodniu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 01.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa mięsa i wędlin.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 razy w tygodniu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI SUŁKOWICE
więcej: przetargi SUŁKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych na potrzeby kuchni szkolnej w Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Suszcu w 2025 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej w Radziejowie
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby warsztatu gastronomicznego Powiatowego Centrum Integracji Społecznej w Legionowie.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich
- Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 2 oraz Integracyjnego Żłobka Miejskiego w Obornikach Śląskich w roku kalendarzowym 2025
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 4 "Fabryka Przygód" w Piasecznie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.