To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-11
Ogłoszenie nr 81678 - 2017 z dnia 2017-05-11 r.
Częstochowa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki dla Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 60994-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 61230-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, krajowy numer identyfikacyjny
149400000, ul.
ul. Waszyngtona
42468,
42200
Częstochowa, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
343 784 100, faks
343 784 202, e-mail
a.malolepsza@ajd.czest.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ajd.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki dla Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):KZ-371/18/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. 2.Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części/zadania. 3.Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz oferty). 4.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, nie pochodzący z recyklingu, bez elementów regenerowanych, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo producenta, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadający wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tuszem/tonerem. Materiał nieregenerowany to materiał do produkcji którego nie użyto składników uprzednio eksploatowanych, uzupełnianych bądź przerabianych. Nie dopuszcza się materiałów eksploatacyjnych, w których obudowa, chip lub jakikolwiek inny element był powtórnie wykorzystywany w procesie produkcji materiału. 5.Wykonawca może zaoferować materiały oryginalne - wyprodukowane przez producenta urządzenia, w którym mają być stosowane lub równoważne. Za materiał równoważny uznaje się materiał gwarantujący: - wydajność, co najmniej taką, jak oryginału (materiału wzorcowego) wskazana przez zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ, określona zgodnie z normą: ISO/IEC 24711 dla nabojów czarnych drukarek atramentowych, ISO/24712 dla nabojów kolorowych do drukarek atramentowych; - pełną kompatybilność z urządzeniem, do którego jest zamawiany (winny zapewniać prawidłową eksploatację urządzenia - właściwą i bezawaryjną pracę); -jakość wydruku, szybkość schnięcia co najmniej taką, jak materiałów oryginalnych (wzorcowych): na drukowanych stronach nie może być śladów zabrudzeń, brak szarych/kolorowych smug, w miejscach nie przeznaczonych do drukowania (100% bieli w miejscach niezadrukowanych), nasycenie barwy, rozłożenia koloru, zaczernienie co najmniej takie jak materiałów oryginalnych (wzorcowych); - po zainstalowaniu w sprzęcie, na monitorze, panelu kontrolnym sprzętu nie mogą pojawiać się żadne negatywne komunikaty, w przypadku gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony monitorujący proces druku i zużycie tuszu/tonera, produkt równoważny musi posiadać analogiczny element umożliwiający pełną współpracę z urządzeniem. Za negatywne komunikaty uznaje się informacje o braku możliwości zastosowania tuszu/tonera, niemożności korzystania z funkcji drukowania; - stosowanie materiałów równoważnych nie może powodować uszkodzeń sprzętu; - kaseta z tuszem/tonerem musi posiadać zabezpieczenie umożliwiające rozpoznanie czy materiał eksploatacyjny był otwierany/używany; - muszą być w oryginalnych opakowaniach producenta zawierających dodatkowo listę urządzeń kompatybilnych z danym materiałem eksploatacyjnym - nie naruszą praw dotyczących marki, patentów, projektów 6.Okres gwarancji i przydatności do użycia artykułów eksploatacyjnych: minimum 12 miesięcy od dnia dostarczenia. Wykonawca zapewnia poprawną jakoś drukowania do pełnego wyczerpania środka barwiącego w okresie przydatności do użycia. 7.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) na koszt i ryzyko wykonawcy, czyli ryzyko przypadkowej utraty, uszkodzenia przejdzie na zamawiającego po odbiorze przedmiotu zamówienia. 8.Maksymalny termin realizacji zamówienia: do 7 dni od daty zawarcia umowy 9.Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów napraw (włączając wymianę bębna lub głowicy), konserwacji urządzeń , jeśli konieczność ich wykonania będzie następstwem zastosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez wykonawcę. W przypadku niewłaściwej pracy urządzenia zamawiający poinformuje o powyższym wykonawcę oraz przekaże urządzenie do ekspertyzy autoryzowanego serwisu producenta urządzenia, w celu ustalenia przyczyn niewłaściwej pracy urządzenia. Za podstawę żądania przez zamawiającego wykonania naprawy lub konserwacji uważa się opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia było użycie materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez wykonawcę. Naprawa, konserwacja zostanie wykonana w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia. Wykonawca pokryje wszelkie koszty naprawy , w tym koszty ekspertyzy oraz koszty transportu do/z serwisu. 9.Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy - załącznik nr 4 do SIWZ i stanowiącym jej integralną część.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
30125100-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamówienie udzielne w częściach
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT700.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 643,29 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług w zakresie budowy, wdrożenia wraz z cykliczną obsługą modelu controllingu, z udostępnieniem narzędzia analitycznego
- Zakup 1 sztuki samochodu ciężarowego wywrotki dla PZD w Częstochowie.
- Usługa sprzątania budynków Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów/posiłków dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.