Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-11
Ogłoszenie nr 81682 - 2017 z dnia 2017-05-11 r.
Częstochowa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 46367-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, krajowy numer identyfikacyjny
149400000, ul.
ul. Waszyngtona
42468,
42200
Częstochowa, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
343 784 100, faks
343 784 202, e-mail
a.malolepsza@ajd.czest.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ajd.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):KZ- 371/12/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania. Zadanie nr 1: Zestaw komputerowy stacjonarny z systemem operacyjnym i pakietem oprogramowania biurowego (1 szt.) Zadanie nr 2: Zestaw komputerowy z klawiaturą ( 2szt.) Zadanie nr 3: Switch (1 szt.) Zadanie nr 4: Drukarka kolorowa atramentowa (1szt) Zadanie nr 5: Urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.) Zadanie nr 6: Dysk twardy wewnętrzny (1 szt.) Zadanie nr 7: Akcesoria komputerowe: pozycja 1- mysz bezprzewodowa optyczna (1 szt.) pozycja 2 -pamięć USB (3 szt.) 3.Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ (kolumna: wymagane parametry). 4.Wykonawca składając ofertę na dane zadanie musi zaoferować dostawę wszystkich pozycji formularza oferty w ramach danego zadania i opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ w danym zadaniu. W przypadku niewskazania ceny z którejkolwiek pozycji formularza ofertowego w ramach danego zadania - oferta zostanie odrzucona w zakresie tego zadania jako nie odpowiadająca treści SIWZ. 5.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, gotowy do użytkowania przez Zamawiającego. 6.Minimalny wymagany okres gwarancji - 24 miesiące 7.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy). 8.Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie/zadania 9.Maksymalny termin realizacji zamówienia do 14 dni od daty zawarcia umowy. 9.Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy - załącznik nr 4 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30213000-5
Dodatkowe kody CPV:
32425000-8,
48310000-4,
30237460-1,
32420000-3,
30232110-8,
30232100-5,
30233132-5,
30237410-6,
30234600-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zestaw komputerowy stacjonarny z systemem operacyjnym i pakietem oprogramowania biurowego (1 szt.) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2845.53 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3210,30 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zestaw komputerowy z klawiaturą ( 2szt.) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4065.04 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4182,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Switch (1 szt.) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT162.60 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 159,90 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Drukarka kolorowa atramentowa (1szt) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT325.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 467,40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie zadania nr 5 na podstawie art. 9 ust 1 pkt 1 ustawy pzp - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT325.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Dysk twardy wewnętrzny (1 szt.) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT243.90 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 233,70 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Akcesoria komputerowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT186.99 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 239,85 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, kompletnie zabudowanego ambulansu typu C na potrzeby SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie
- Przebudowa zaplecza sanitarnego w budynku Szkoły Podstawowej nr 54 przy ul. Jerzego Kukuczki 30 w Częstochowie.
- Remont sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 im. Haliny Poświatowskiej przy ul. Szczytowej 28/30 w Częstochowie.
- Wykonanie pomiaru ruchu drogowego dla miasta Częstochowy wraz z przetworzeniem wyników
- Remont pomieszczeń kuchennych w budynku Szkoły Podstawowej nr 16 im. Bolesława Chrobrego przy ul. Ułańskiej 5/7 w Częstochowie
- Budowa boiska do koszykówki w dzielnicy Parkitka na tyłach budynku przy ul. Łódzkiej 33 w Częstochowie - BO.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.