eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieprzremont dróg uszkodzonych w wyniku powodzi Koziniec w m.Przybradz i Komenderówka w m.Wieprz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Wieprz: remont dróg uszkodzonych w wyniku powodzi Koziniec w m.Przybradz i Komenderówka w m.Wieprz
Numer ogłoszenia: 81705 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieprz, 217, 34-122 Wieprz, woj. małopolskie, tel. 033 8755100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieprz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont dróg uszkodzonych w wyniku powodzi Koziniec w m.Przybradz i Komenderówka w m.Wieprz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi : 1.remont drogi uszkodzonej w wyniku powodzi Koziniec w Przybradzu na długości 500mb polegający na: - wyrównaniu istniejącej podbudowy klińcem; - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych 1270m2; - utwardzenie poboczy; - oczyszczenie rowu z namułu dłg. 430mb 2. remont drogi uszkodzonej w wyniku powodzi Komenderówka w Wieprzu na długości 350mb polegający na: - wyrównaniu istniejącej podbudowy klińcem; - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych 1047m2; - utwardzenie poboczy;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach Ustawy z 2 lipca 2004 roku swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U.Nr 173, poz.1807 z późń.zm); - nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat na rzecz urzędu skarbowego oraz opłat i składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne w właściwym oddziale ZUS/KRUS lub że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu; b)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczeniem oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - oferent winien wykazać, że w okresie ostatnich 5lat (lub w okresie prowadzenia działalności gospodarczej) zrealizował min 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim zakresem, rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uważa zadanie polegające na wykonaniu robót drogowych- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno asfaltowych - o powierzchni min.2000m2 i wartości min 100 tyś.zł netto c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24,ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, e) zapoznali się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń, f) dokonali wizji lokalnej przedmiotu zamówienia, zapoznali się z warunkami lokalnymi w jakich będą wykonywane roboty, w sposób szczegółowy zapoznali się z przyszłym terenem budowy, sprawdzili zakres i rodzaj robót z przedmiarem i uwzględnili powyższe w oferowanej cenie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1A,1B 2.kosztorysy ofertowe - pełny kosztorys tzn. należy uwidocznić w każdej pozycji kosztorysowej oferowane ceny jednostkowe robocizny, materiałów i sprzętu oraz cenę jednostkową całej pozycji kosztorysowej wraz z narzutami. 3.wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego ; 4.w przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów winien zostać ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z podmiotów zobowiązany jest do złożenia dokumentów określonych w pkt. 5, ppkt.od 5 do 8 , zaś reprezentant do złożenia wszystkich dokumentów określonych w pkt. 5, ppkt. Od 1 do 13, 5.oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty oraz miejsca realizacji oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; oferent winien wykazać, że w okresie ostatnich 5lat (lub w okresie prowadzenia działalności gospodarczej) zrealizował min 1 robotę budowlaną (dla obu zadań) odpowiadającą swoim zakresem, rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uważa zadanie polegające na wykonaniu robót drogowych - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- asfaltowych o powierzchni min 2000m2 i wartości min 100 tyś zł netto - załącznik nr 6; 9.Oświadczenia złożone na podstawie art.22 i 24, ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. Nr 19, poz. 177z późń.zm.)-załącznik 2,3 i4; 10.Oświadczenie złożone na podstawie art.44 ustawy p.z.p. - załącznik nr 5; 11.Oświadczenie, że cena ofertowa zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym niezbędne materiały, sprzęt oraz należne podatki i opłaty w tym przede wszystkim należny podatek od towarów i usług VAT (formularz ofertowy);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieprz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wieprz 34-122 Wieprz 217.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wieprz 34-122 Wieprz 217.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: droga KOZINIEC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont drogi uszkodzonej w wyniku powodzi Koziniec w Przybradzu na długości 500mb polegający na: - wyrównaniu istniejącej podbudowy klińcem; - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych ~1270m2; - utwardzenie poboczy; - oczyszczenie rowu z namułu dłg. ~430mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DROGA KOMENDERÓWKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont drogi uszkodzonej w wyniku powodzi Komenderówka w Wieprzu na długości 350mb polegający na: - wyrównaniu istniejącej podbudowy klińcem; - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych ~1047m2; - utwardzenie poboczy;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.