eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IławaPrzebudowa ulicy Królowej Jadwigi od ulicy Niepodległości oraz skrzyżowania ulicy Królowej Jadwigi i ulicy Sobieskiego w Iławie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-27

Iława: Przebudowa ulicy Królowej Jadwigi od ulicy Niepodległości oraz skrzyżowania ulicy Królowej Jadwigi i ulicy Sobieskiego w Iławie
Numer ogłoszenia: 81712 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie , ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6485468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eprzetargi.owg.pl/pzdilawa/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Królowej Jadwigi od ulicy Niepodległości oraz skrzyżowania ulicy Królowej Jadwigi i ulicy Sobieskiego w Iławie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ulicy Królowej Jadwigi w Iławie na odcinku od ul. Niepodległości oraz skrzyżowania ul. Królowej Jadwigi i ul. Sobieskiego wraz z infrastrukturą techniczną. Długość przebudowywanej ulicy 270 m. Przebudowa ulicy Królowej Jadwigi wraz z przebudową skrzyżowania realizowana będzie na podstawie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów, ustaleń ze SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i prowadzeniem działań promocyjnych - zamontowanie na czas realizacji robót tablic informacyjnych - 3 szt., a po zakończeniu realizacji tablic pamiątkowych - 3 szt. Zakres robót obejmuje: a) Roboty budowlane drogowe: rozbiórka istniejącej konstrukcji nawierzchni jezdni i chodników, wzmocnienie podłoża geosiatką oraz podbudową pomocniczą z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, ułożenie nowych warstw konstrukcji nawierzchni (warstwy podbudowy zasadniczej mieszanki MCE, warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego 3399,50 m2), korekta geometrii jezdni - wykonanie poszerzeń nawierzchni jezdni o tej samej konstrukcji, przebudowa ciągów pieszych po obu stronach jezdni (2307,50 m2) wraz z wydzieleniem ścieżek rowerowych (926,90 m2), przebudowa istniejących zatok autobusowych łącznie z korektą ich geometrii i zmianą lokalizacji, przebudowa istniejącego skrzyżowania ul. Królowej Jadwigi i ul. Sobieskiego nieskanalizowanego na skrzyżowanie typu rondo bez sygnalizacji świetlnej. b) Przebudowa infrastruktury: przebudowa oświetlenia, remont oraz rozbudowa systemu odwodnienia drogi (kanalizacja deszczowa), przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej w niezbędnym zakresie (kanalizacja sanitarna, wodociągowa, gazowa, elektroenergetyczna, telekomunikacyjna). c) Wycinka drzew kolidujących z projektowaną przebudową drogi oraz zagospodarowanie powierzchni ronda szatą roślinną Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w załączniku Nr I do SIWZ (kosztorys ofertowy - przedmiar robót) oraz dokumentacji budowlanej i wykonawczej wraz ze SST - wszystkie branże - stanowiącej załącznik Nr II do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.11 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wymagane jest wniesienie wadium w kwocie 60000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1) W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1 lit. a) ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie VI. ust. B 1 SIWZ. 2) W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1 lit. b) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia Wykonawca musi wykazać, że: 2.1. doświadczenie: w okresie ostatnich 5 lat, (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 1 zadanie, odpowiadającego swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia (budowa lub przebudowa ulicy kategorii Z wraz z infrastrukturą techniczną) o wartości minimum 3.000.000 zł brutto. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 3 do SIWZ, o którym mowa w punkcie VI podpunkt C1. W przypadku występowania Wykonawcy zatrudniającego podwykonawcę warunek musi być spełniony przez głównego wykonawcę. Za podwykonawstwo będzie się uznawało: umowę zlecenia, umowę o dzieło itd. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2.2.potencjał kadrowy: wykonawca musi posiadać do dyspozycji wykwalifikowany niezbędny potencjał kadrowy w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: a) Kierownik budowy. Minimalne wymagania: 5 lat stażu pracy zawodowej, w tym min. 2 lata jako kierownik budowy; wykształcenie wyższe techniczne; uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń; osoba ta musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. b) Kierownik robót drogowych - minimalne wymagania: 5 lat stażu pracy zawodowej, w tym min. 2 lata jako kierownik robót w dziedzinie budownictwa o specjalności drogowej; osoba musi wykazać się, że kierowała robotami drogowymi; wykształcenie wyższe techniczne; uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlane umożliwiające kierowanie robotami w specjalności drogowej; osoba ta musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa c) Kierownik robót elektroenergetycznych - minimalne wymagania: 4 lata stażu pracy zawodowej, w tym min.1 rok jako kierownik robót elektroenergetycznych; wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie instalacji elektroenergetycznych; uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami w specjalności sieci i instalacji elektroenergetycznych; osoba ta musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa d) Kierownik robót gazowych - minimalne wymagania: 4 lata stażu pracy zawodowej, w tym min.1 rok jako kierownik robót w zakresie sieci gazowych; wykształcenie wyższe lub średnie techniczne; uprawnienia budowlane umożliwiającej kierowanie robotami w zakresie sieci gazowych; osoba ta musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa, e) Kierownik robót sanitarnych - minimalne wymagania: 4 lata stażu pracy zawodowej, w tym min.1 rok jako kierownik robót sanitarnych w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych; wykształcenie wyższe lub średnie techniczne; uprawnienia budowlane umożliwiającej kierowanie robotami w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych; osoba ta musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa f) Kierownik robót teletechnicznych (telekomunikacyjne i TV kablowa) - minimalne wymagania: 4 lata stażu pracy zawodowej, w tym min.1 rok jako kierownik robót teletechnicznych; wykształcenie wyższe lub średnie techniczne; uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami w specjalności sieci i instalacji teletechnicznych; osoba ta musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa g) specjalista od budowy zieleni - minimalne wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie w kierunku architekt krajobrazu, kształtowanie terenów zieleni lub ogrodnictwa posiadający co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe, w tym 2 lata przy urządzaniu terenów zielonych. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 4 do SIWZ, o którym mowa punkcie VI podpunkt C2. Zamawiający dopuszcza pełnienie roli kierownika budowy oraz innych funkcji określonych w ppkt.2.2 przez jedną osobę pod warunkiem posiadania odpowiedniego wykształcenia, doświadczenia i uprawnień Zamawiający dopuszcza jednocześnie pełnienie przez 1 osobę funkcji określonych ppkt.2.2 lit. a),b), c); d),e); f), g) pod warunkiem posiadania odpowiedniego wykształcenia, doświadczenia i uprawnień. Jeżeli wykonawca nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to zobowiązany jest do załączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.3. potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami : Wytwórnia mas bitumicznych zlokalizowana w odległości gwarantującej czas transportu spełniający wymagania SST - 1 jednostka; Układarka mas bitumicznych - 1 jednostka; Walec stalowy - 2 jednostki. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 5 do SIWZ, o którym mowa w punkcie VI podpunkt C 6. Jeżeli wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia to zobowiązany jest do załączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia sprzętu, narzędzi i urządzeń, w tym również zapewnienia wytworzenia mieszanki mineralno - bitumicznej na potrzeby wykonania zamówienia, w terminie jego realizacji. 3) W zakresie warunku wskazanego w punkcie V ust. 1 lit. c) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia wykonawca musi przedstawić kserokopię polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z minimalną sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia wysokości na wartość co najmniej 300.000 złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych), 4) W zakresie warunku wskazanego w punkcie V ust. 1 lit. d), że nie podlegają wyklu-czeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę doku-mentów, o których mowa w punkcie VI ust. 1, pkt. B.3 kserokopię zaświadczenia z ZUS lub KRUS i US oraz złożonego oświadczenia zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w punkcie VI ust.1 pkt. B.4 SIWZ. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ust.2 pkt.3) ustawy (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Wypełniony Formularz ofertowy A.2) Zaakceptowany projekt umowy. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, wystawionymi przez podmiot zlecający wykonanie zamówienia. C.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z podaniem podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia; do wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień budowlanych i aktualne zaświadczenie do przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa C.3) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. C.4) Oświadczenie osób uczestniczących przy realizacji zadania na udostępnienie i przetwarzanie danych osobowych związanych z realizacją projektu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 2007r o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926 z późn. zm.). C.5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób i podmiotów wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. C. 6) Wykaz potencjału technicznego C. 7) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jeżeli wykonawca dysponuje narzędziami i urządzeniami innych podmiotów. C. 8) Harmonogram rzeczowo-finansowy uwzględniający elementy zawarte w Kosztorysie ślepym: oraz zawierający co najmniej następujące elementy: element zadania, termin realizacji tego elementu i wartość netto, wartość brutto elementu zgodnie z kosztorysem przedmiarowym, projektem budowlanym, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przeprowadzoną wizją lokalną na miejscu planowanej budowy. D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E za-stępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B.1 do B.4 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę ; osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ilawa-sp.bip-wm.pl/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, 14-200 Iława, pokój nr 37.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, 14-200 Iława, pokój nr 37.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie przewidziane jest do współfinansowania w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WARMIA i MAZURY NA LATA 2007 - 2013 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 5 Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna, Działanie 5.1 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury transportowej warunkującej rozwój regionalny Poddziałanie 5.1.6 Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój regionalny.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.