To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-11
Ogłoszenie nr 81748 - 2017 z dnia 2017-05-11 r.
Mniszków: "Przebudowa dróg gminnych w Mniszkowie oraz remont drogi gminnej we wsi Prucheńsko Małe"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 38827-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 48591-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mniszków, krajowy numer identyfikacyjny
59064812600000, ul.
ul. Powstańców Wielkopolskich
10,
26341
Mniszków, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
447 561 522, faks
447 561 523, e-mail
budownictwo@mniszkow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.mniszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa dróg gminnych w Mniszkowie oraz remont drogi gminnej we wsi Prucheńsko Małe"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.2.2017.AP
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa oraz remont dróg na terenie Gminy Mniszków, powiat opoczyński, województwo łódzkie. Zamówienie jest podzielone na dwie części o nazwach : Część I : Przebudowa dróg gminnych w Mniszkowie, Część II : Remont drogi gminnej we wsi Prucheńsko Małe. 1.1 Część I: Przebudowa dróg gminnych w Mniszkowie obejmuje: przebudowę jezdni, poboczy i zjazdów gospodarczych oraz oznakowanie na ulicach : Reymonta, Żeromskiego, Konopnickiej od krawędzi jezdni drogi powiatowej nr 1501E do krawędzi jezdni w ulicy Powstańców Wielkopolskich w Mniszkowie na odcinkach o łącznej długości 910 m. i szerokości jezdni od 4,5 m do 5,5m - ETAP II (W I etapie wykonano chodniki, część odwodnienia ulic oraz zjazdy, które leżały w ciągu chodników). 1.1.1 Konstrukcja jezdni: -podbudowa z tłucznia kamiennego gr. 20 cm (dolna warstwa 0-63 gr. 13 cm i górna warstwa 0-31,5 gr. 7 cm.) -skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową 0,8 kg/m^2, -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm. 1.1.2 Pobocza: -szerokość poboczy od 0,75 m do 1,0 m -nawierzchnia poboczy: kruszywo łamane 0/31,5 mm gr. 10 cm Jezdnia od poboczy obramowana krawężnikami o wymiarach 10 x 25 cm zatopionymi do poziomu nawierzchni. 1.1.3 Zjazdy gospodarcze z przepustami: -podbudowa z kruszywa łamanego - gr. 15 cm, -kostka betonowa gr. 8 cm (czerwona ) na podsypce cem.- piaskowej gr. 3 cm, Zjazdy od strony jezdni obramowane krawężnikami obniżonymi 15x22 cm i zamknięte obrzeżem betonowym 8x30 cm. 1.1.4 Oznakowanie pionowe i poziome wg projektu organizacji ruchu. 1.2 Część II : Remont drogi gminnej we wsi Prucheńsko Małe na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 3106 E do końca zabudowań na wysokości działki nr 108 w obr. Prucheńsko Małe, o długości 1926 m, obejmujący wykonanie podbudowy z kruszywa na istniejącej podbudowie, wykonanie jezdni asfaltowej z 1 warstwy ścieralnej, wykonanie poboczy z kruszywa, wykonanie zjazdów z kruszywa, plantowanie istniejącego terenu, wykonanie oznakowania . 1.2.1 Konstrukcja jezdni: - podbudowa z tłucznia kamiennego gr. 15 cm (dolna warstwa -istniejąca, górna warstwa tłuczeń 0-31,5 gr. 15 cm -skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8 S gr. 4 cm, 1.2.2 Pobocza: -szerokość poboczy 0,75m, - nawierzchnia poboczy: kruszywo łamane 0/31,5 mm gr. 10 cm, 1.2.3 Zjazdy z przepustami: -nawierzchnia wjazdów z kruszyw łamanych (tłuczeń 0-31,5mm) gr.15 cm, 1.2.4 Plantowanie istniejącego terenu: - oczyszczenie, odmulenie, pogłębienie dna rowów odwadniających śr. gr. 15 cm. 1.2.5 Oznakowanie: -znaki pionowe : 3 szt. z rur stalowych z tablicami -znaki poziome : malowane mechanicznie na jezdni farbą chlorokauczukową. 1.3 Szczegółowe zakresy robót przewidzianych do wykonania w poszczególnych częściach zamówienia określone zostały w zgłoszeniach robót, uproszczonych dokumentacjach projektowych, oraz w przedmiarach robót, stanowiących załączniki niniejszej specyfikacji. 1.4 W przypadku wskazania przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia produktów konkretnego producenta Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż podane w tej dokumentacji czyli równoważnych. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. (Wskazanie w dokumentacji projektowej materiałów lub urządzeń konkretnego producenta ma jedynie na celu określenie minimalnych parametrów technicznych i cech użytkowych wymaganych przez Zamawiającego w odniesieniu do zastosowanych w projekcie produktów i ma wyłącznie charakter przykładowy). Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o wyrażenie opinii, co do równoważności pod względem jakościowym i technicznym, zaproponowanych materiałów i urządzeń. Opinia zostanie wystawiona na podstawie dokumentów producenta. Opinia autora dokumentacji projektowej może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty w przypadku "nierównoważności" zaproponowanych "zamienników". 1.5 Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy : Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umów o pracę (na cały okres realizacji zamówienia) osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wykazu osób wyznaczonych do wykonywania w/w czynności, na podstawie umowy o pracę przed rozpoczęciem prac związa-nych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykaz musi zawierać wymiar etatu oraz zakres wyko-nywanych czynności. Na każdym etapie realizacji zamówienia, Wykonawca na pisemne żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do przedłożenia kopii: umów o pracę, kopii dokumentów po-twierdzających zgłoszenia w/w pracowników do ubezpieczeń oraz zaświadczeń ZUS potwierdza-jących opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę (za ostatni okres rozliczeniowy) dot. pracowników realizujących zamówienie - w terminie 5 dni od dnia otrzymania wezwania od Za-mawiającego. Analogiczne wymagania dotyczą podwykonawców realizujących przedmiot zamó-wienia. W przypadku nie przedstawienia w/w informacji w wymaganym terminie albo stwierdzeniu przez Zamawiającego realizacji przedmiotu zamówienia przez osobę nie zatrudnioną przez Wykonawcę na umowę o pracę, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej w wysokości 1000,00zł za każdy taki przypadek (tzn. za każdą osobę zatrudnioną w oparciu o inny stosunek niż umowa o pracę oraz nie przekazanie wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę oraz nie przekazanie kopii umów oraz dokumentów potwierdzających zgłoszenie do ZUS). Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z ustaw o ochronie danych osobowych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45233220-7,
45233250-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT430023.84 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 427192.78 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT386413.14 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 415987.39 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.