Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-23
Radzymin: Usługa przeprowadzenia szkoleń z obsługi komputera i korzystania z Internetu dla 220 beneficjentów ostatecznych projektu -Internet szansą wszechstronnego rozwoju mieszkańców gminy Radzymin
Numer ogłoszenia: 81750 - 2010; data zamieszczenia: 23.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radzymin , pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 0-22 786-62-92/93, faks 0-22 786-51-95.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzymin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia szkoleń z obsługi komputera i korzystania z Internetu dla 220 beneficjentów ostatecznych projektu -Internet szansą wszechstronnego rozwoju mieszkańców gminy Radzymin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń dla 220 osób z zakresu obsługi komputera i korzystania z Internetu. Wykonawcy przeprowadzą szkolenia w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) lub alternatywnych lokalizacjach wskazanych przez Wykonawcę, lecz w odległości nie większej niż 35 km od miejscowości Radzymin. Wykonawcy na potwierdzenie jakości oferowanej usługi przedstawią w ofercie programy szkolenia z zakresu obsługi komputera oraz dostępu do Internetu, dla dwóch modułów szkoleniowych w wersji 6-godzinnej (1 dzień) oraz 24-godzinnej (4 dni). Programy powinny uwzględniać minimalny zakres określony w pkt. 1 i 2 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. 1. W przypadku szkolenia trwającego 24h (4 dni szkoleniowe po 6 godzin) jego zakres obejmować powinien co najmniej: - podstawowe informacje o sposobie użytkowania komputera dla osób m.in. nie posiadających żadnego doświadczenia związanego z obsługą komputera: włączanie, wyłączanie, korzystanie z myszy, omówienie możliwości korzystania ze sprzętu np. odtwarzanie muzyki, nagrywanie płyt CD, konserwacja i obsługa sprzętu, ściąganie i wgrywanie legalnego oprogramowania, zakres możliwości zastosowania programów typu Office - Word, Excel, PowerPoint, Internet, zakładania i obsługi poczty elektronicznej, a także wykorzystywania informacji ze zbiorów multimedialnych będących w sieci, wyszukiwania informacji w Internecie, ochrony przed wirusami i niepożądanym oprogramowaniem oraz z zakresu prowadzenia kontroli rodzicielskiej wykorzystania Internetu. 2. W przypadku szkolenia trwającego 6h zakres powinien obejmować m. in: - informacje z zakresu właściwej obsługi i konserwacji sprzętu, ochrony przed wirusami i niepożądanym oprogramowaniem, z zakresu prowadzenia kontroli rodzicielskiej wykorzystania Internetu. 3. Na podstawie przekazanego przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy wykazu osób, Wykonawca skontaktuje się z uczestnikami szkoleń, dokona podziału uczestników na grupy, w sposób umożliwiający uczestnictwo w szkoleniach wszystkim zainteresowanym. Wszystkie szkolenia będą odbywać się w soboty, w godz. 9.00 - 16.00. Wykonawca może przeprowadzić szkolenia także w niedziele, ale tylko w przypadku akceptacji powyższej propozycji przez uczestników szkolenia. 4. Łączna liczba osób uczestniczących w szkoleniu dla wszystkich części szkoleniowych: 80 uczestników - 6 godzin lekcyjnych, 140 uczestników - 24 godziny lekcyjne (4 x 6 godzin lekcyjnych), łączna liczba osobodni szkoleniowych: 640. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ostatecznej liczby osobodni szkoleniowych, ze względu na możliwość zrezygnowania ze szkolenia uczestników w szczególności ze względu na zdarzenia losowe (do 5% liczby osobodni szkoleniowych). Wszelkie zmiany, które mogą spowodować zmniejszenie liczby uczestników będą miały wpływ na obliczenie faktycznego wynagrodzenia Wykonawcy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenie, o których mowa w rozdziale V SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenie, o których mowa w rozdziale V SIWZ. Wykonawca wykaże, iż zrealizował minimum 2 szkolenia, w okresie ostatnich trzech lat, przed terminem składania ofert z zakresu obsługi komputera i/lub korzystania z Internetu o wartości proporcjonalnej do przedmiotu zamówienia, tj. minimum 50 000 zł brutto każde (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia/ nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenie, o których mowa w rozdziale V SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia/ nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenie, o których mowa w rozdziale V SIWZ. Wykonawca wykaże że dysponuje minimum 7 osobami zdolnymi zrealizować zamówienie publiczne na usługę szkolenia z zakresu obsługi komputera oraz korzystania z sieci Internet, w wymiarze minimum 30 godzin lekcyjnych szkoleń z zakresu przedmiotu zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia/ nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenie, o których mowa w rozdziale V SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykaz lokalizacji szkoleń. Parafowany projekt umowy, pełnomocnictwo w przypadku współnego ubiegania się o udzielenie zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzymin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Radzyminie Pl. Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin pok. nr 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2010 godzina 15:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Radzyminie Pl. Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin pok. nr 24.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI RADZYMIN
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ul. Prymasa Tysiąclecia i ul. Poziomkowej w Nadmie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi serwisowej wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 624 na odcinku od skrzyżowania z ul. Piłsudskiego w msc. Ciemne
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ulicy Cichej i Wodnej w Słupnie
- Rozbudowa drogi gminnej Al. Jana Pawła II na odcinku skrzyżowań z ulicami: Maczka, Polną i Norwida w Radzyminie wraz z przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej.
- Kompleksowa modernizacja sal dydaktycznych oraz korytarza w Przedszkolu Nr 1 w Radzyminie
więcej: przetargi RADZYMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Urządzenia bezpieczeństwa jako gwarancja zapewnienia dostępności cyfrowej Gminy Kruszyna - zakup systemu backupowego dla Urzędu Gminy oraz zakup serwera (II postępowanie)
- Zwiększenie bezpieczeństwa na ataki w cyberprzestrzeni, poprzez wdrożenie mechanizmów i zakup sprzętu IT związanych z cyberbezpieczeństwem dla Gminy Wijewo
- usługa informatyczna dla biur poselskich.
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
więcej: Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.