eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową I Etapu zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych z usługami, garażami podziemnymi oraz niezbędną infrastrukturą przy ul. Kłobuckiej 14 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-23

Warszawa: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową I Etapu zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych z usługami, garażami podziemnymi oraz niezbędną infrastrukturą przy ul. Kłobuckiej 14 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 81774 - 2010; data zamieszczenia: 23.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową I Etapu zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych z usługami, garażami podziemnymi oraz niezbędną infrastrukturą przy ul. Kłobuckiej 14 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprawowanie nadzoru obejmuje: 1) pełny zakres ujęty w ustawie z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z póź. zm.), tj.: a) reprezentowanie inwestora (Zamawiającego) na budowie przez sprawdzanie zgodności jej realizacji z projektem budowlanym i wykonawczym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych itp. oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót i usunięcia wad, 2) bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o zmianach lub konieczności wykonania robót mogących mieć skutki ekonomiczne dla Zamawiającego, 3) bieżące kontrolowanie prowadzenia inwestycji zgodnie z warunkami umowy zawartej pomiędzy wykonawcą robót a inwestorem (Zamawiającym) potwierdzane wpisami w dzienniku budowy. 4) prowadzenie bieżącej kontroli zgodności realizacji z harmonogramem rzeczowo-finansowym 5) zgłaszanie projektantowi, w porozumieniu ze Zamawiającym, zastrzeżeń do projektu sygnalizowanych przez wykonawcę robót lub Zamawiającego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, 6) udział w czynnościach odbioru końcowego oraz odbiorów części inwestycji określonych w umowie z wykonawcą wraz z ich rozliczeniem - w ramach tych czynności Wykonawca zobowiązuje się do: a) stwierdzenia gotowości do odbioru końcowego i odbiorów częściowych, b) udziału w czynnościach odbioru końcowego oraz odbiorów częściowych od wykonawcy robót oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu lub wyznaczonemu przez niego użytkownikowi, c) przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru, 7) wypełnianie przez Wykonawcę obowiązków związanych z realizacją inwestycji tj: przerwanie, inwentaryzacja itp., 8) uczestnictwo w naradach koordynacyjnych co najmniej raz w tygodniu, a także innych na wezwanie Zamawiającego. Zakres nadzorowanej inwestycji obejmuje budowę: 1. sześciu budynków - czterokondygnacyjnych oznaczonych w projekcie budowlanym i wykonawczym literami A, B, E o kubaturze 5.849,40 m3 każdy z nich - sześciokondygnacyjnych oznaczonych w projekcie budowlanym i wykonawczym literami F, H o kubaturze 8.528,92 m3 każdy z nich - ośmiokondygnacyjnego oznaczonego w projekcie budowlanym i wykonawczym literą I o kubaturze 24.747,61 m3 2. przyłączy, instalacji i urządzeń sanitarnych - przyłączy wodociągowych (2 szt.) przyłącza kanalizacji sanitarnej i przyłącza kanalizacji deszczowej - zewnętrznej instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej - przyłączy sieci ciepłowniczej (2 szt) wraz z węzłami ciepłowniczymi (3 szt) oraz siecią niskoparametrową zasilającą budynki nie wyposażone w węzły cieplne - instalacji wodociągowej zimnej i ciepłej wody oraz dla potrzeb przeciwpożarowych - instalacji kanalizacji sanitarnej - instalacji kanalizacji deszczowej - instalacji c.o. - instalacji wentylacyjnej oraz instalacji klimatyzacji wraz z instalacją ciepła technologicznego w budynku I 3. Instalacji i urządzeń energetycznych i teletechnicznych - instalacji elektrycznej : oświetlenia wewnętrznego i gniazd wtyczkowych - instalacji oświetlenia zewnętrznego - Instalacji ogrzewania rur i rampy - instalacji odgromowej - instalacji przeciwporażeniowej - instalacji przeciwprzepięciowej - instalacji przeciwpożarowej - instalacji oświetlenia bezpieczeństwa ewakuacyjnego, - Instalacji teletechnicznych w budynkach: - instalacji telefoniczna - instalacji RTV - instalacji domofonowa - instalacji wykrywania CO i LPG w budynku i w garażach - Instalacji elektrycznej węzłów cieplnych - Przyłącza teletechnicznego - Przebudowa sieci teletechnicznej obejmująca przebudowę kanalizacji kablowej oraz znajdujących się w niej kabli teletechnicznych NETIA S.A 4. Dróg, chodników, miejsc postojowych w zakresie etapu I 5. Zbiornika retencyjnego 6.Elementów zagospodarowania tj. placu zabaw, boiska oraz nasadzenia zieleni i wykonanie trawników.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) wykonał (tj. zakończył) co najmniej: a. jeden nadzór nad budową wielorodzinnych budynków mieszkalnych w tym co najmniej jeden nadzór nad wielorodzinnym budynkiem mieszkalnym o kubaturze co najmniej 15.000 m3, przy ilości kondygnacji co najmniej 4 nadziemnych i co najmniej 1 podziemnej; b. jeden nadzór nad budową wielorodzinnego budynku mieszkalnego o kubaturze co najmniej 5.000 m3. UWAGA! UWAGA! Za usługę wykonaną Zamawiający uzna taka usługę, która Wykonawca wykonał w całości i załączy dokument potwierdzający, że usługa została wykonana należycie, lub w przypadku usługi wykonywanej okres jej wykonywania przekroczył połowę czasu określonego na jej wykonanie w zawartej umowie, i załączy dokument potwierdzający, że usługa wykonywana jest należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą: a) wyznaczoną do sprawowania funkcji inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i potwierdzoną przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (tekst jednolity - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.); b) wyznaczoną do sprawowania funkcji inspektora nadzoru robót drogowych, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej co najmniej w ograniczonym zakresie lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i potwierdzoną przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (tekst jednolity - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.); c) wyznaczoną do sprawowania funkcji inspektora nadzoru robót telekomunikacyjnych, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej co najmniej w ograniczonym zakresie lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i potwierdzoną przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.); d) wyznaczoną do sprawowania funkcji inspektora nadzoru robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i potwierdzoną przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (tekst jednolity - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.); e) wyznaczoną do sprawowania funkcji inspektora nadzoru robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i potwierdzoną przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (tekst jednolity - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.); f) wyznaczoną do sprawowania funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i potwierdzoną przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (tekst jednolity - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.); g) wyznaczoną do sprawowania funkcji inspektora nadzoru w zakresie zieleni (ogrodniczych), posiadającą wykształcenie co najmniej średnie o kierunku ogrodnictwo lub architektura krajobrazu oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w nadzorze zamówień z zakresu gospodarka Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0 zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu -dokumentach wyszczególnionych w pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie: a) terminu realizacji, gdy: - realizowane jest zamówienie dodatkowe; b) wykonania prac zamiennych - pod warunkiem, że nie powodują wykroczenia poza przedmiot zamówienia; c) wynagrodzenia umownego - pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; d) zmiany osób przewidzianych do nadzoru nad realizacją umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - osobiście w Urzędzie m. st. Warszawy Dzielnicy Ursynów, 02-777 Warszawa, Al. KEN 61 pok. nr 407..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2010 godzina 10:00, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, WYDZIAŁ INFRASTRUKTURY, POK. NR 407.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.