Ogłoszenie z dnia 2012-04-11
Toruń: dostawa mebli biurowych wraz z montażem na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Numer ogłoszenia: 81775 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 62 18 248, faks 56 62 18 455.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli biurowych wraz z montażem na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa mebli biurowych wraz z montażem na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego, szczegółowo opisanych w formularzu cenowym i specyfikacji technicznej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2007-2013, Projekt: Zapewnienie sprawnego procesu zarządzania i wdrażania dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w latach 2012-2014.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wytwórczo-Usługowe KARSTOL Meble i Wyposażenie Wnętrz, ul. Starzyńskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83643,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 84488,70
Oferta z najniższą ceną: 84488,70 / Oferta z najwyższą ceną: 129942,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 69 ustawy Pzp, tryb zapytania o cenę pozwala zamawiającemu na skierowanie pytania o cenę do wybranych przez siebie wykonawców i zaproszenia ich do składania ofert. Wybór trybu jest całkowicie uzasadniony, ponieważ zgodnie z art. 70 ustawy Pzp, przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Warsztatów Zespołu Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich w Toruniu
- kompleksowa organizacja dwudniowej VI Międzyregionalnej Konferencji Ewaluacyjnej, którą zaplanowano w dniach 25-26 września 2025 roku
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Radzymin
- Świadczenie specjalistycznej usługi sortowania tworzyw sztucznych i papieru na potrzeby Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Toruniu
- Edukacja ekonomiczna dla dzieci 5-10 lat
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE SPECJALISTYCZNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO W TORUNIU
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy
- Zakup mebli (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - dwie części)
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie
- Dostawa i montaż mebli na sale rozpraw do budynku Sądu Rejonowego w Bartoszycach ul. Warszawska 3.
- Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach.
- "Wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniach SOR oraz adaptacja pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej ZOZ we Włoszczowie wraz z dostawą i montażem aparatu RTG oraz przeniesieniem aparatu TK"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.