Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-27
Wydminy: Remont alei widokowo - spacerowej nad jeziorem Wydmińskim wraz
z infrastrukturą II
Numer ogłoszenia: 81810 - 2013; data zamieszczenia: 27.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wydminach , ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4210019, 4210083, faks 087 4210019.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warmia.mazury/wydminy_gmina_wiejska
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont alei widokowo - spacerowej nad jeziorem Wydmińskim wraz z infrastrukturą II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont alei widokowo - spacerowej nad jeziorem Wydmińskim wraz z infrastrukturą II, polegający na modernizacji, utwardzeniu istniejącej nawierzchni ścieżki , ulepszeniu nawierzchni dróg dojazdowych, remoncie mostu Garbatego i pomostów na plaży, a także montaż i budowę elementów rekreacyjno - wypoczynkowych. Stan istniejący Przedmiar, DZIAŁ NR. 1: Teren wyznaczony przez istniejącą ścieżkę, biegnącą od mostu Garbatego do pomostów na plaży, z miejscowym zakrzaczeniem, trzciny od strony jeziora. Nawierzchnia ścieżki: piaszczysto - żwirowo - gliniasta. Przedmiar, DZIAŁ NR. 2: Na przeciwległym brzegu na terenie lasu, brak wyznaczonej w terenie trasy alei. Zgodnie z porozumieniem zawartym z Nadleśnictwem w Giżycku, trasa będzie wyznaczona przez miejsca wykluczające wycinkę drzew, a jedynie pozbycie się rosnących tam niewielkich krzewów i krzaków. Teren na działce lasu, przy brzegu jeziora miejscami podmokły, z typową ściółką leśną. Przedmiar, DZIAŁ NR. 13, 14: Most Garbaty i dwa pomosty z miejscowymi brakami w odeskowaniu. Elementy nośne częściowo zniszczone przeznaczone do wymiany. Przedmiar, DZIAŁ NR: 8, 10, 11, 12 : Teren przeznaczony pod miejsce rekreacyjno-wypoczynkowe, tj: boiska do siatkówki 2 szt., wiata grillowi i mały plac zabaw. Istniejąca powierzchnia nie równa z miejscowym zadrzewieniem. Wymagane profilowanie terenu. Plaża z piaszczystym brzegiem, miejscowymi trzcinami, do rekultywacji. Drogi i miejsca postojowe: Przedmiar, DZIAŁ NR. 3, 4: Na terenie wyznaczonym na planszach nr. 2 i 3, przeznaczonym pod wykonanie miejsc postojowych znajdującym się przy głównej drodze wojewódzkiej. Obszar z miejscowo występującymi drzewami, teren lekko spadzisty w kierunku jeziora. Grunt pod wykonanie schodów terenowych i zejścia do kładki o naturalnym dużym spadzie. Teren z planowanym ułożeniem kostki betonowej gr. 8 cm i częściowo płyt betonowych. Przedmiar, DZIAŁ NR. 5: Drogi oznaczone na arkuszu nr. 10, 13, 14, przeznaczone są do utwardzenia nawierzchni poprzez ułożenie kostki betonowej gr. 8 cm. Obecnie ich nawierzchnia to częściowo płyty drogowe, trylinka i bruk ( przeznaczony do ułożenia na drogach oznaczonych na arkuszu nr. 7 i 8). Przedmiar, DZIAŁ NR. 6: Drogi oznaczone na arkuszu nr. 7 i 8, posiadają nawierzchnię z bruku, który przeznaczony jest do przełożenia, uzupełnienia z częściowego odzysku z dróg j.w. Przedmiar, DZIAŁ NR. 7: Drogi oznaczone na arkuszach nr. 2, 3, 4, 10 .Stan obecny: częściowo trylinka, w większości powierzchnia nieutwardzona. Teren przeznaczony pod ułożenie płyt drogowych ażurowych na całej powierzchni i częściowo w liniach dwutorowych. Zakres opracowania Część przeznaczona do realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i wskazanym w legendzie i na mapie zakresem. Wszystkie prace zgodnie z przedmiarem i informacjami zawartymi w pkt.: pozostałe roboty. Parametry techniczne ( zgodnie z pkt. przedmiaru robót ): 1.ŚCIEŻKA WIDOKOWA : zadanie polega na wykonaniu wszystkich prac przygotowawczych, docelowo nawierzchnia z kostki betonowej o różnych grubościach: 6 i 8 cm w ilości 5 116,75 m2, a także nawierzchni z płyt parkingowych betonowych ażurowych o wymiarach 60x60x8, z wypełnieniem spoin piaskiem w ilości 2 657,76 m2. 2. ŚCIEŻKA ŻWIROWA: przygotowanie terenu wraz z karczowaniem istniejących zakrzaczeń, docelowo wykonanie nawierzchni żwirowej o pow. 1 267,23 m2. UWAGA: przedmiar dotyczy trasy wrysowanej zgodnie z dok. rysunkową. Trasa może ulec zmianie ze względu na występujące miejscowo drzewa, które należy ominąć (j.w.) 3.ZEJŚCIA DO KŁADKI - SCHODY TERENOWE SCH-1 I SCH-2: wyprofilowanie nawierzchni przeznaczonej pod wykonanie 2x biegów schodowych, ułożenie krawężników i wykonanie stopni betonowych. Łączna powierzchnia: 32 m2. 4. UTWARDZONA NAWIERZCHNIA MIEJSC POSTOJOWYCH ORAZ ZEJŚCIA DO KŁADKI POMIĘDZY SCHODAMI SCH-1 I SCH-2: wyprofilowanie powierzchni pod wykonanie 3 poziomych odcinków pomiędzy schodami SCH-1 i SCH-2, z wykonaniem na każdym z nich miejsc do ustawienia latarni, koszy na śmieci. Docelowo utwardzenie nawierzchni z kostki betonowej. Plac na miejsca postojowe przy drodze wojewódzkiej utwardzony również z kostki betonowej gr. 8 cm. Łączna powierzchnia utwardzona: 1 336,93 m2. 5. ULEPSZENIE NAWIERZCHNI: Prace polegać będą na rozbiórce istniejącej nawierzchni (tj. trylinka, bruk oraz płyty drogowe) i zastąpienie jej kostką betonową gr. 8 cm. Łączna powierzchnia: 1 305,50 m2. 6. PRZEŁOŻENIE BRUKU: J.w. materiał przekładany i uzupełniany na bieżąco z osadzeniem obrzeży betonowych. Bruk i obrzeza planowane do wbudowania z częściowo nowych materiałów i tych, pochodzących z rozbiórki. Powierzchnia wykonana z nowego materiału: 651,44 m2. Powierzchnia wykonana z odzyskanego, przełożonego materiału: 1 003,62 m2. 7. NAWIERZCHNIA Z PŁYT DROGOWYCH AŻUROWYCH: zakres obejmuje prace przygotowawcze terenowe (korytowanie, podbudowa z zagęszczonego żwiru). W ramach zamówienia pow. utwardzona na całej szerokości drogi: 548,67 m2. Powierzchnia z płyt drogowych ażurowych w liniach dwutorowych: 440,08 m2. 8. REKULTYWACJA PLAŻY: Prace polegać będą na usunięciu wodorostów i namułu, dostawie i rozścieleniu piasku płukanego na łącznej powierzchni: 400 m2. 9. OŚWIETLENIA ALEI: Dostawa i montaż lamp solarnych z żarówkami typu LED, wraz z prefabrykowanymi betonowymi fundamentami. UWAGA: wzór oprawy oświetleniowej do ustalenia z inwestorem w trakcie realizacji zadania. Do wyceny przyjąć lampy o poniższych parametrach: - lampy solarne parkowo-ogrodowe, - wysokość słupa: powyżej 3 m, - konstrukcja słupa: stalowa, malowana lub powlekana, - żarówka typu LED, - moc paneli: 80 W, - wymiary paneli: 1205x545x35 mm, - typ akumulatora: żelowy, - pojemność akumulatora: 33 Ah, - sposób włączania: czujnik zmierzchowy. Łączna ilość latarni: 51 szt. 10. ELEMENTY PLACU ZABAW: zadanie obejmuje wykonanie monolitycznych fundamentów wraz z ich izolacją, pod ustawienia gotowych elementów placu zabaw, tj: dostawa i montaż: Zestawu zabawowego - 1 szt. Huśtawki podwójnej ważka - 1 szt., Mostka balansującego - 1 szt. 11. BOISKA DO SIATKÓWKI 2 SZT: prace polegać będą na przygotowaniu terenu, wyprofilowaniu, wykonaniu ław fundamentowych pod ustawienie krawężników, wykonaniu nawierzchni z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym, montaż słupków do mocowania siatki - 4 szt. Łączna powierzchnia boisk do siatkówki: 324 m2. 12. WIATA TURYSTYCZNA: wykonanie ław i stóp fundamentowych wraz z ich izolacja przeciwwilgociową. Montaż gotowej konstrukcji drewnianej wiaty wraz z jej lakierowaniem i bejcowaniem, wykonanie pokrycia dachowego z blachy powlekanej , orynnowanie. Wykonanie kamiennego kominka z grillem i wbudowanym na stałe rusztem, drewnianego stołu i ławek. Ilości zgodnie z załączonym przedmiarem. UWAGA: inwestor zastrzega sobie prawo zmiany materiału pokrycia dachowego wiaty. Wygląd i kształt w/w elementów wyposażenia wiaty, do ustalenia z inwestorem w trakcie realizacji robót. 13. REMONT KŁADKI ( MOST GARBATY): prace dotyczą wymiany istniejących pali na pale modrzewiowe w ilości 8 szt., wymiany desek pomostowych wraz z ich impregnacją w ilości 260 m2. 14. REMONT POMOSTÓW 2 SZT : prace dotyczą wymiany elementów konstrukcji drewnianej w ilości 2 m3, wymiany desek pomostowych wraz z ich impregnacją : 360 m2. 15. ŁAWECZKI ZEWNĘTRZNE: wykonanie fundamentów monolitycznych wraz z ich izolacją. Wykonanie ławy fundamentowej murowanej pod ławki oraz elementów drewnianych (siedzisko i oparcie) ławek. Łączna ilość: 17 szt. UWAGA: inwestor dopuszcza dostawę i montaż gotowych ławek zewnętrznych, przygotowanych do wbudowania w grunt. Wzór do ustalenia z inwestorem w trakcie realizacji robót. 16. KOSZE NA ŚMIECI: dostawa i montaż koszy betonowych z przykryciem i obręczą do wymiany worków na śmieci w ilości 20 szt. Pozostałe roboty: ( nie ujęte w przedmiarze) -dostawa i montaż słupka betonowego, parkingowego, uniemożliwiającego wjazd samochodów z utwardzonej powierzchni miejsc postojowych na zejście do kładki przed schodami SCH-1. - dostawa i montaż odpowiednich, ustalonych w trakcie realizacji robót z inwestorem, znaków drogowych, dla remontowanych w ramach zadania dróg. ( założenie: po jednym znaku dla każdej z modernizowanych dróg, łącznie: 9 szt.). - dostawa i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych z informacją o finansowaniu inwestycji w ilości 2 szt. Treść i wymiary tablicy do ustalenia z inwestorem w trakcie realizacji robót. Całość robót budowlano-montażowych wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 2 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających i dodatkowych do 50% zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 35.000 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank: Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy Oddział Wydminy Nr 05936400002004000244190001 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. wykaz wykonanych robót budowlanych, w tym referencje lub inny dokument potwierdzający wykonanie nw. prac, dotyczące co najmniej jednej inwestycji o wartości powyżej 500 tys. zł , polegających na pracach przy remontach lub budowach pomostów, kładek, mostów, robót drogowych itp. a także przy budowach znajdujących się bezpośrednio przy zbiornikach wodnych , zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający wykonanie robót budowlanych określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) lit. b SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencji). Zakres referencji musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) lit. b SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 5 do SWIZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Wykaz zawierający przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: o konstrukcyjno-budowlanej, o drogowej, która będzie kierowała robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalnościach; warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami; wymagane jest aby kierownik budowy wykazał doświadczenie przy prowadzeniu co najmniej jednej inwestycji o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie wykazu sporządzonego zgodnie z zał. nr 6 do siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców; mogą złożyć jedną wspólną polisę lub kilka oddzielnych, których wartość się sumuje, potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej 500 000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub - koniecznością wykonania zamówień dodatkowych lub uzupełniających
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury/wydminy_gmina_wiejska
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wydminach ul. Grunwaldzka 74 11-510 Wydminy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Wydminach ul. Grunwaldzka 74 11-510 Wydminy sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rybackiego Oś Priorytetowa 4-Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa, zawartą w programie operacyjnym Zrównoważony Rozwój Sektora Rybołówstwa i Nadbrzeżnych Obszarów Rybackich 2007-2013 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi krajowej nr 25 w zakresie wykonania chodnika oraz skrzyżowania z ul. Komunalną w miejscowości NWW w ramach zadania pn. "Budowa skrzyżowania ulic Komunalnej i Bydgoskiej w NWW"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3900P na odcinku Nacław - Gryżyna o ścieżkę rowerową oraz przebudowa drogi powiatowej nr 3900P wraz z kładką rowerową i oświetleniem w m. Nielęgowo
- Przebudowa zbiornika wodnego przy ul. Przedmieście Różanieckie w miejscowości Tarnogród.
- Przebudowa zbiornika wodnego przy ul. Przedmieście Bukowskie w miejscowości Tarnogród.
- Zaprojektowanie i wykonanie dróg na terenie gminy Gniewkowo
- "Fundusz sołecki - Bronów - Odmulenie stawu w sołectwie Bronów i zagospodarowanie terenu wokół niego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.