Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-11
Gorzów Wielkopolski: Utrzymanie dróg gruntowych na terenie miasta Gorzowa Wlkp
Numer ogłoszenia: 81827 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie dróg gruntowych na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gruntowych na terenie miasta Gorzowa Wlkp. Zadanie obejmuje bieżące utrzymanie (konserwację) nawierzchni jezdni gruntowych oraz poboczy według wskazań Zamawiającego:- wykonanie naprawy nawierzchni jezdni gruntowej poprzez profilowanie mechaniczne, -wykonanie remontu nawierzchni jezdni gruntowej poprzez zagęszczenie mechaniczne, - uzupełnienie ubytków w jezdniach gruntowych tłuczniem, rumoszem asfaltowym (Wykonawcy lub Zamawiającego), pospółką lub gruzem budowlanym, - ścinanie i profilowanie poboczy (ręczne lub mechaniczne). Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:- wykonanie, utrzymanie i likwidację organizacji ruchu tymczasowego i zabezpieczenie terenu robót,- wykonanie dla robót stanowiących utrudnienie w ruchu, projektu zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót oraz jego uzgodnienia, dostarczenia, zainstalowania i obsługi wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp.,- przywrócenie do stanu pierwotnego terenu robót, po zakończeniu robót budowlanych.Wyszczególnienie robót zawiera Tabela Elementów Rozliczeniowych stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ. Ilości robót w poszczególnych pozycjach TER (kol. 5) nie są ostateczne i zostały podane po to, aby dać Wykonawcom wspólną podstawę dla sporządzenia ofert. Zamawiający zastrzega dowolne ukształtowanie zakresu robót w poszczególnych pozycjach wymienionych w Tabeli Elementów Rozliczeniowych (TER). Szczegółowy zakres robót oraz termin ich wykonania określany będzie każdorazowo przez Zamawiającego. Wymagania dotyczące standardu i jakości wykonanych prac, sposobu ich wykonania oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych prac określono w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót stanowiących Część III SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 PLN )
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 240 000,00 PLN brutto lub dwa o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 PLN każde, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do następującego sprzętu: równiarka samojezdna (minimum 74 kW)- 1 szt., walec statyczny samojezdny (minimum 8 t)- 1 szt., samojezdna ścinarka poboczy- 1 szt., samochód samowyładowczy- 1 szt., brona- 1 szt., kultywator- 1 szt., pług- 1 szt., łopata- 1 szt., oskar- 1 szt., ubijarka- 1 szt., glebogryzarka- 1 szt., zagęszczarka- 1 szt., walec wibracyjny- 1 szt.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Upoważnienie (w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców. Dowód wniesienia wadium. Wypełnioną Tabelę Elementów Rozliczeniowych stanowiącą Załącznik Nr 2 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia zgodnie z art.26 ust.2b ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca wskazał, że polega na wiedzy i doświadczeniu oraz potencjale technicznym innych podmiotów, Jeżeli wystąpią podwykonawcy, wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania zmiany umowy w przypadku: - zmiany przepisów dotyczących podatku VAT - nastąpi zmiana wynagrodzenia Wykonawcy o wartość zmienionego podatku VAT, - zmiany kierującego robotami. - zmiany osoby pełniącej nadzór nad robotami z ramienia Zamawiającego, - zlecenia przez Wykonawcę części robót podwykonawcy lub zatrudnienia przez Wykonawcę innego podwykonawcy niż wskazany w umowie. Warunkiem powyższych zmian jest: a)przedłożenie propozycji zmiany nie później niż 7 dni przed planowanym dopuszczeniem do wykonania robót któregokolwiek podwykonawcy, b) uzasadnienie ich przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowanie przez Zamawiającego na piśmie. -wystąpienia robót zamiennych, - rezygnacji przez Zamawiającego z części robót przewidzianych umową. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany w umowie, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp. pok. 315 Cena za SIWZ 20 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp., Wydział Infrastruktury Miejskiej ul. Kombatantów 34, pokój nr 809a..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu o DMC do 3,5 t typu BUS w ilości 2 sztuk.
- Dostawa 1 szt. samochodu lekkiego kwatermistrzowskiego SLKw
- Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości."
- "Modernizacja pomieszczeń w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Okrzei 42 w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Przebudowa instalacji sanitarnych w ZSMS ul.Okrzei 42
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- "Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2025 roku"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa DP 3901 na odcinku od miejscowości Ruda, gm. Gidle do granicy województwa łódzkiego
- Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni i chodników ulic miasta Jelenia Góra
- Bieżące utrzymanie ulic i chodników oraz oznakowania pionowego na terenie Gminy Miasta Brodnicy
- Letnie utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie miasta i gminy Wieliczka
- Bieżąca konserwacja dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego
- "Remonty cząstkowe - pozimowe i letnie łatanie wybojów i ubytków jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego w 2025 roku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.