To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-20
Łódź: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 81835 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102604 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6314533, faks 42 6314573.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego, drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, kopiarek, faksów i nośników danych do Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi. 1) szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający typ sprzętu jakim dysponuje zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w załącznikach od 2/1 do 2/3 (Pakiety 1 - 3) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry; 2) Wykonawca gwarantuje, że oferowane tonery, atramenty, wkłady, głowice, taśmy barwiące i nośniki danych będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, a zamontowanie i używanie dostarczonych przez Wykonawcę wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia do którego są przeznaczone; 3) Wykonawca gwarantuje, że oferowane materiały eksploatacyjne zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie; 4) materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, oryginalnie fabrycznie zamknięte, niepowodujące utraty gwarancji na sprzęt komputerowy, nieregenerowane, nieprefabrykowane, nienapełniane ponownie, o jakości i parametrach wymaganych przez producentów sprzętu komputerowego, a kasety z tonerem muszą być fabrycznie opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowania wewnętrzne). Każda kaseta oraz opakowanie z tonerem muszą ponadto posiadać zabezpieczenie gwarantujące rozpoznanie, że materiał eksploatacyjny nie był używany; 5) termin przydatności do użycia dostarczonych materiałów eksploatacyjnych musi być nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. Wykonawca musi zagwarantować poprawną jakość drukowania do pełnego wyczerpania środka barwiącego w okresie przydatności do użycia; 6) wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta oraz typ materiału eksploatacyjnego, termin przydatności do użycia. Oznaczenia muszą być umieszczone trwale na opakowaniu zewnętrznym, a w przypadku tonerów także bezpośrednio na kasecie z tonerem; 7) dostawy realizowane będą przez okres 24 miesięcy na podstawie sukcesywnych zamówień składanych w formie pisemnej (tj. fax / mail) lub telefonicznie; 8) materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb, od dnia podpisania umowy przez okres 24 miesięcy; 9) Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne swoim transportem. Termin realizacji dostawy będzie wynosił maksymalnie do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia o konieczności dostawy w formie pisemnej (tj. fax / mail) lub telefonicznie. Za dzień roboczy uznaje się dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy; 10) ilości materiałów wskazanych w załącznikach od 2/1 do 2/3 są wielkościami orientacyjnymi. Zmniejszenie zakupu ilości materiałów nie spowoduje dla zamawiającego żadnych konsekwencji prawno - finansowych; 11) wykonawca zobowiązany jest do utrzymania niezmienności cen przez cały okres obowiązywania umowy (tj. 24 miesiące). Pod pojęciem /fabrycznie nowe/ zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku, stopnia oddania barw) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.58.20.00 - Nośniki danych 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 9.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Cartridge Control Sp. z o. o., ul. Zagórska 186, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 219000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63811,17
Oferta z najniższą ceną: 44708,16 / Oferta z najwyższą ceną: 105341,26
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- 29/TP/ZP/D/2025 Dostawy testów Combo 6 w 1 oraz testów na obecność Rotawirusów, Adenowirusów i Norowirusów w kale wraz z kontrolą dodatnią i ujemną.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Dostawa ryb morskich, słodkowodnych i pokarmu dla ryb akwariowych w roku 2025 "
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- 9/2025 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz nośników optycznych w 4 pakietach dla potrzeb WSZ w Elblągu"
- Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń nie objętych kompleksową obsługą wydruków w Urzędzie Miasta Katowice w 2025 roku
- Dostawa artykułów biurowych oraz tonerów, tuszy i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.