To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-04-21
Mirków: Usługa polegająca na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad inwestycją polegającą na przebudowie dróg gminnych z wykonaniem nawierzchni jezdni, chodników, wykonaniem odwodnienia pasów drogowych z przepompownią, wykonaniem wjazdów i wejść n
Numer ogłoszenia: 81843 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 40126 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Długołęka, Długołęka, ul. Wrocławska, 55-095 Mirków, woj. dolnośląskie, tel. 071 3152186, fax 071 3152578.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad inwestycją polegającą na przebudowie dróg gminnych z wykonaniem nawierzchni jezdni, chodników, wykonaniem odwodnienia pasów drogowych z przepompownią, wykonaniem wjazdów i wejść na posesje oraz ciągów pieszo-jezdnych i parkingów na wybranych ulicach w obrębie miejscowości Mirków, gmina Długołęka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego w imieniu i na rzecz Zamawiającego nad inwestycją pod nazwą: Przebudowa dróg gminnych z wykonaniem nawierzchni jezdni, chodników, wykonaniem odwodnienia pasów drogowych z przepompownią, wykonaniem wjazdów i wejść na posesje oraz ciągów pieszo-jezdnych i parkingów na wybranych ulicach w obrębie miejscowości Mirków, gmina Długołęka. w specjalnościach: 1)drogowej; 2)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych; 3)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 2. Inwestycja będzie realizowana zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót , przedmiarami oraz umową podpisaną z wykonawcą inwestycji - których kserokopie stanowią załącznik do siwz. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmować będzie nadzór inwestorski sprawowany przez inspektora nadzoru nad inwestycją, której przedmiotem są roboty budowlane polegające na przebudowie dróg gminnych z wykonaniem nawierzchni jezdni, chodników, odwodnienia pasów drogowych z przepompownią, wjazdów i wejść na posesje w ulicach Wolności i części ulicy Sportowej, oraz ciągów pieszo-jezdnych, parkingów, odwodnienia pasów drogowych, wjazdów i wejść na posesje w ulicach Słowackiego, Kochanowskiego, Mickiewicza, Sienkiewicza i Kościuszki, na działkach: 219/1, 220/28, 244/5, 250/2, 253/1, 260/1, 263/9, 278/4, 284/3, 292/4, 316/13, 316/26, 316/28, 316/30, 348/2, 349, 350/2, 403, 405/3, 406/1 AM-2 w obrębie Mirków, gmina Długołęka. 4. Zakres przedmiotu zamówienia, określonego w ust. 3, nad którym świadczony będzie nadzór inwestorski, obejmować będzie m.in.: 1) zakres prac związany z budową drogi: a) roboty przygotowawcze - usunięcie drzew, roboty pomiarowe, b) wykonanie odwodnienia poprzez kanalizację deszczową, c) wykonanie 1771 m2 chodników z kostki betonowej szarej, d) wykonanie 8610 m2 nawierzchni jezdni z kostki betonowej szarej, e) wykonanie 1624 m2 nawierzchni jezdni z kostki betonowej niebieskiej, f) wykonanie 3533 m2 nawierzchni jezdni asfaltobetonowej, g) wykonanie 2990 m2 wjazdów na posesje z kostki betonowej czerwonej, h) wykonanie 173 m2 wejść pieszych na posesje z kostki betonowej czerwonej i) przesuniecie szkolnego ogrodzenia o 3,50m na długości 61,00m, j) wykonanie 446 m2 nawierzchni parkingów z kostki betonowej szarej, k) wykonanie 11 progów zwalniających z kostki betonowej, l) wykonanie nowego oznakowania pionowego zgodnie z projektem organizacji ruchu, 2) parametry budowanej drogi: a) ul. Wolności, część Sportowej (długość 701,61m) - nawierzchnia z asfaltobetonu szer. 5,0m ograniczona krawężnikiem betonowym 15/30cm z chodnikiem szer. 2,0m, b) sięgacz ul. Wolności (dł. 48,06m) - nawierzchnia z kostki betonowej szer. 3,0m ograniczona obrzeżem betonowym 8/30cm, c) ul. Słowackiego (dł. 472,14m) - nawierzchnia z kostki betonowej szer. 6,0m ograniczona krawężnikiem betonowym 15/30cm, d) sięgacz ul. Słowackiego (dł. 45,11m) - nawierzchnia z kostki betonowej szer. 3,0m ograniczona obrzeżem betonowym 8/30cm, e) sięgacz ul. Słowackiego (dł. 87,76m) - nawierzchnia z kostki betonowej szer. 3,0m ograniczona obrzeżem betonowym 8/30cm, f) ul. Mickiewicza (dł. 664,40m) - nawierzchnia z kostki betonowej szer. 6,0m ograniczona krawężnikiem betonowym 15/30cm, g) ul. Mickiewicza (dł. 94,90m) - nawierzchnia z kostki betonowej szer. 3,0m ograniczona obrzeżem betonowym 8/30cm, h) ul. Kościuszki (dł. 397,34m) - nawierzchnia z kostki betonowej szer. 4,5m ograniczona krawężnikiem betonowym 15/30cm, i) ul. Kochanowskiego (dł. 125,90m) - nawierzchnia z kostki betonowej szer. 3,5m ograniczona krawężnikiem betonowym 15/30cm, j) ul. Sienkiewicza (dł. 83,74m) - nawierzchnia z kostki betonowej szer. 3,5m ograniczona krawężnikiem betonowym 15/30cm, k) przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym - 31 stanowisk parkingowych o wymiarach 2,50 x 5,00 m, w tym: 11 przy ul. Słowackiego i 20 przy ul. Mickiewicza oraz 3 stanowiska parkingowe dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,60 x 5,00 m, w tym 1 przy ul. Słowackiego i 2 przy ul. Mickiewicza, 3) zakres prac związanych z budową kanalizacji deszczowej: a) zaprojektowana kanalizacja deszczowa ma odbierać wody opadowe tylko z zaprojektowanego pasa drogowego; b) kanalizację deszczową należy wykonać w technologii tworzywowych systemów rur PVC; c) zaprojektowano kanał z rur kielichowych PVC, SDR34, SN 8 o wymiarze 315 x 9,2 mm, 250 x 7,3 mm, 200 x 5,9 mm; d) w miejscach połączenia zaprojektowanej kanalizacji deszczowej z wpustami ulicznymi oraz w miejscach zmian kierunku - zaprojektowano studzienki żelbetowe (przelotowe i połączeniowe wykonane z kręgów żelbetowych Ø 1200, przykrytych włazem żel-bet. typu ciężkiego D 400, okrągłym z wentylacją); e) do odbioru wód opadowych z ulic, objętych budową (za wyjątkiem fragmentu ulicy Kościuszki) zaprojektowano wpusty uliczne z osadnikiem; f) do odbioru wód opadowych z fragmentu ulicy Kościuszki - z uwagi na duży spadek drogi - zaprojektowano odwodnienie z wykorzystaniem korytek z zamknięciem zatrzaskowym i odprowadzenie poprzez skrzynkę odpływową z króćcem odpływowym dn200mm PVC do kanału deszczowego; g) przepompownię ścieków deszczowych zlokalizowano na działce 316/28; h) przepompownię należy wykonać w wersji prefabrykowanej; i) przed przepompownią zaprojektowano osadnik o pojemności V=3,5m3 - osadnik zbudowany jest z kręgów żelbetowych Ø 2000mm oraz wyposażono w stopnie złazowe; osadnik, zgodnie z projektem, przykryto płytą prefabrykowaną z włazem żeliwnym typu ciężkiego; j) zaprojektowaną kanalizację ciśnieniową należy wykonać z rur i kształtek dz 160mm PE 100, SDR 17; PN 10. 4) parametry kanalizacji deszczowej: a) kanał z rur PVC 315x9,2mm - 784,0m; b) kanał z rur PVC 250x7,3mm - 773,0m; c) kanał z rur PVC 200x5,9mm - 151,0m; d) przykanaliki do wpustów ulicznych z rur PVC 200x5,9mm - 172,0m; e) rurociąg tłoczny z rur PE100 Ø160 SDR17, PN10 - 147,0m; f) studnie rewizyjne betonowe Ø1200mm - 62 szt; g) studnia rozprężna tworzywowa Ø1000mm - 1 szt; h) zasuwa żeliwna kołnierzowa Ø150mm - 1 szt; i) wpusty uliczne Ø450mm - 62 szt; j) korytka odwadniające - 163,0m; k) osadnik z kręgów żelbetowych Ø2000mm - 1 szt; l) przepompownia Q=33,8 l/s, H=9,0m - 1 szt; 5.Szczegółowy zakres i przedmiot roboty budowlanej opisany jest w: 1) projekcie budowlanym - Budowa dróg gminnych w Mirkowie w gminie Długołęka; 1) projekcie wykonawczym - Budowa dróg gminnych w Mirkowie w gminie Długołęka; 2) projekcie wykonawczym - Odwodnienie dróg gminnych w Mirkowie w gminie Długołęka; 3) projekcie organizacji ruchu zastępczego i docelowego - Budowa dróg gminnych w Mirkowie w gminie Długołęka; 4) dokumentacji geotechnicznej - Budowa dróg gminnych w Mirkowie w gminie Długołęka; 5) przedmiarze robót (odwodnienie dróg) - Budowa dróg gminnych w Mirkowie w gminie Długołęka; 6) przedmiarze robót (część drogowa) - Budowa dróg gminnych w Mirkowie w gminie Długołęka; 7) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - drogi gminne w Mirkowie, 8) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - odwodnienie dróg gminnych w Mirkowie, 6. Zamawiający informuje, iż nie dokonał jeszcze wyboru Wykonawcy przedmiotowych robót budowlanych - postępowanie przetargowe jest na etapie realizacji. 7. Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie, w szczególności, na: 1) świadczeniu usług nadzoru inwestorskiego w imieniu i na rzecz Zamawiającego, obejmującego czynności wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zmianami); 2) inicjowaniu, na żądanie Zamawiającego, narad koordynacyjno - technicznych, związanych z realizacją inwestycji; 3) wydawaniu kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: a) usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, b) wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót budowlanych lub elementów zakrytych, c) przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 4) żądaniu od kierownika budowy lub kierownika robót: a) dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót budowlanych, b) wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynu¬acja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 5) niezwłocznym zawiadamianiu Zamawiającego, jeżeli w okresie realizacji robót: a) zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych/zamiennych, nie przewidzianych umową zawartą z wykonawcą inwestycji - bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest uprawniony do wydawania wykonawcy inwestycji wiążących poleceń w zakresie wykonania robót dodatkowych i zamiennych, b) pojawi się alternatywa dla rozwiązań projektowych, będących przedmiotem wykonania przez wykonawcę inwestycji - bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest uprawniony do podejmowania decyzji w sprawie jakichkolwiek zmian w projekcie - po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego Inspektor nadzoru zobowiązany jest uzyskać zgodę autora projektu na dokonanie zmian, c) zajdzie konieczność wykonania robót budowlanych niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią - Wykonawca zobowiązany jest w takiej sytuacji podjąć niezbędne kroki w celu zażegnania niebezpieczeństwa lub awarii, 6) kompleksowym zapoznaniu się z następującymi dokumentami: a) dokumentacją projektową, dotyczącą inwestycji (wraz ze wszystkimi uzgodnieniami, decyzjami, postanowieniami, warunkami technicznymi); potwierdzonym pisemnym oświadczeniem Wykonawcy, złożonym Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy; b) specyfikacją istotnych warunków zamówienia na wykonanie inwestycji; c) kosztorysem ofertowym Wykonawcy inwestycji - po dokonaniu przez Zamawiającego wyboru, w trybie przetargowym, Wykonawcy inwestycji; d) zapoznanie się z dokumentami, o których mowa w lit b i c zostanie potwierdzone pisemnym oświadczeniem Wykonawcy, złożonym Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy z wykonawcą inwestycji; 7) udziale w przekazaniu placu budowy; 8) kontroli zgodności wykonywanych robót budowlanych w ramach przedmiotowej inwestycji z dokumentacją projektową, umową, pozwoleniem na budowę oraz z innymi, wymaganymi przez właściwe organy; 9) sprawdzaniu jakości wykonywanych robót budowlanych, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganiu zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 10) sprawdzeniu i pisemnym zaakceptowaniu harmonogramu rzeczowego robót (z zakresem robót oraz terminem ich realizacji) przedstawionego przez Wykonawcę inwestycji, a następnie kontroli jego realizacji 11) weryfikacji harmonogramu rzeczowo - finansowego pod kątem wykonanych przez wykonawcę inwestycji robót budowlanych i uwzględnienie zaistniałych problemów w wykonaniu harmonogramu w sprawozdaniach, o których mowa w pkt. 24; 12) Wykonawca zobowiązany jest do zaakceptowania wyżej wymienionego harmonogramu i przedłożenia Zamawiającemu najpóźniej w terminie do 7 dni po przekazaniu placu budowy, 13) sprawdzaniu i udziale przy odbiorze robót budowlanych ulegających zakryciu lub robót zanikających - odbiór nastąpi w terminie do 5 dni od dnia dokonania wpisu w Dzienniku Budowy o gotowości do odbioru robót zanikowych i ulegających zakryciu przez Wykonawcę inwestycji i potwierdzenia wpisem Wykonawcy w Dzienniku Budowy; 14) udziale w przygotowaniu odbiorów (częściowych i końcowym) i ich przebiegu, udziale w ewentualnych odbiorach technicznych, potwierdzonych odpowiednimi protokołami; 15) sprawdzaniu dokumentów budowy; 16) stwierdzaniu wad w wykonaniu robót budowlanych oraz potwierdzaniu ich usunięcia; 17) przeprowadzaniu kontroli przestrzegania przepisów BHP i p/poż na placu budowy inwestycji; 18) odbiory częściowe odbędą się w terminie do 7 dni od dnia pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę inwestycji gotowości do odbioru potwierdzonego przez Wykonawcę wpisem w Dzienniku Budowy o gotowości do odbioru częściowego; 19) odbiór końcowy odbędzie się w terminie do 14 dni od dnia pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru potwierdzonego przez Wykonawcę wpisem w Dzienniku Budowy o gotowości do odbioru końcowego; 20) pisemnym przedstawianiu opinii (wraz z załączeniem opinii Projektanta) o ewentualnej zmianie materiału, sprzętu lub urządzenia w terminie do 7 dni od dnia złożenia wniosku Wykonawcy o w/w zmianę i przedstawieniu tej opinii Zamawiającemu; 21) kontrolowaniu jakości wykonywanych robót przez Wykonawcę inwestycji, 22) sprawdzeniu (i pisemnym zatwierdzeniu) materiałów, urządzeń, sprzętu służącego Wykonawcy do realizacji inwestycji; 23) rozliczaniu inwestycji pod względem finansowym (m. in. poprzez pisemne zatwierdzanie składanych przez Wykonawcę robót budowlanych faktur częściowych i faktury końcowej); 24) obowiązkowym przygotowywaniu co-miesięcznych pisemnych sprawozdań - 1 raz w miesiącu (obowiązek przekazania sprawozdania do 20-go dnia każdego miesiąca) w sytuacji gdyby w opinii Wykonawcy inwestycja nie była w żaden sposób zagrożona lub o wszelkich problemach i zagrożeniach, istotnych z punktu widzenia realizacji inwestycji, które Wykonawca powinien przewidywać, kierując się posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem zawodowym, z przebiegu oraz z realizacji inwestycji w zakresie m.in.: a) wskazania wszelkich zagrożeń, problemów, kolizji dotyczących inwestycji (m.in. w zakresie dotrzymania terminu wykonania, sprawnej realizacji inwestycji); b) wskazania wszelkich niezgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową; c) wskazania wszelkich czynników mogących prowadzić do konieczności wprowadzenia zmian w umowie (zmiany merytoryczne, zmiany finansowe); UWAGA Sporządzanie przedmiotowych sprawozdań nie wyklucza pozostałych obowiązków bieżącego informowania Zamawiającego o przebiegu realizacji nadzorowanej inwestycji, a wynikających z treści rozdz. I ust. 7 pkt 5. 25) uczestniczeniu w co-miesięcznych naradach organizowanych przez Zamawiającego w siedzibie Urzędu Gminy Długołęka (każdy, ostatni piątek miesiąca, godziny poranne) - w razie nieustalonej wcześniej z Zamawiającym nieobecności w dniu wyznaczonym na naradę Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 3 dni od tej daty stawić się na naradzie u Zamawiającego - po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym; 26) obowiązkowym sporządzeniu kompleksowego sprawozdania z realizacji inwestycji - po jej zakończeniu, zawierającym opis wykonanych czynności podczas pełnienia nadzoru inwestorskiego; 27) obecności na placu budowy inwestycji minimum dwa razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego i wykonawcy inwestycji, potwierdzone wpisem do dziennika budowy; 28) potwierdzaniu zakresu faktycznie wykonanych robót budowlanych, protokołów, sprawdzanie i opiniowanie kosztorysów zamiennych (powykonawczych), protokołów - poprzez ich podpisanie oraz wszelkiej innej dokumentacji wymaganej obowiązującymi przepisami oraz wymaganymi przez Zamawiającego, a niezbędnej do stwierdzenia zakończenia robót budowlanych; 29) przygotowaniu dokumentów wraz ze wszystkimi niezbędnymi opiniami, zgłoszeniami itp. koniecznych do skutecznego zgłoszenia zakończenia robót budowlanych Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego dla powiatu wrocławskiego we Wrocławiu wraz z uzyskaniem tego zgłoszenia; 30) udziale w przeglądach gwarancyjnych wykonanej inwestycji w 13-tym, 25-tym miesiącu od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez wad (tj. po usunięciu wszelkich ewentualnych wad i zastrzeżeń dotyczących przedmiotu umowy, a ujawnionych podczas czynności odbiorowych) oraz w 47 miesiącu obowiązywania umowy z Wykonawcą - Zamawiający powiadomi pisemnie o terminie przeglądów gwarancyjnych; 31) stwierdzeniu wystąpienia wad w toku realizacji inwestycji oraz w trakcie obowiązywania rękojmi i gwarancji wykonawcy inwestycji; 32) potwierdzaniu usunięcia wad przez Wykonawcę inwestycji w toku jej realizacji oraz w okresie obowiązującej gwarancji i rękojmi wykonawcy inwestycji, w terminie do 5 dni od dnia pisemnego zawiadomienia o usunięciu wady; 33) ścisłej współpracy z Zamawiającym, gwarantującej prawidłową realizację inwestycji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Oryginalny kod CPV: 74.23.10.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 74.23.18.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.80.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 85000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAN CZARNECKI "BUDOPROJEKT" ZAKŁAD USŁUG INWESTYCYJNYCH
jakie przetargi wygrała firma
JAN CZARNECKI "BUDOPROJEKT" ZAKŁAD USŁUG INWESTYCYJNYCH
- Zakład Usług Inwestycyjnych BUDOPROJEKT, ul. Elsnera 6, 51-610 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 78 000,00
- Oferta z najniższą ceną: 78 000,00 / oferta z najwyższą ceną: 327 600,00
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. "Budowa i rozwój infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Jaworznie" (...).
- "Nadzór inwestorski nad realizacją zad.pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie-Etap I"realizowany w ramach zad. pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie"w systemie"Zaprojektuj i Wybuduj".
- Przebudowa drogi Nr 108798B Sypnie - Kozłowo - w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Nadzór inwestorski nad zadaniem "Rozbudowa budynku magazynowego z przeznaczeniem na hurtownię farmaceutyczną wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Składnicy RARS w Wąwale"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.