To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-14
Warszawa: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Fundacji
Numer ogłoszenia: 81849 - 2014; data zamieszczenia: 14.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66737 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 23, faks 22 623 19 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Fundacji.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby Fundacji. 1. Materiały eksploatacyjne do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych: Listę drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wykorzystywanych w Fundacji zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. Warunek konieczny: tonery fabrycznie nowe, nieregenerowane. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych, pod warunkiem złożenia przez Wykonawcę w ramach oferty cenowej oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, opis zawartości, termin przydatności do użycia. 2. Artykuły biurowe: Listę zamawianych artykułów biurowych, ze szczegółowym opisem wymaganych produktów, zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający oczekuje dostawy artykułów biurowych dobrej jakości, trwałych, wytrzymałych, spełniających swoje funkcje użytkowe zgodnie z przeznaczeniem. W celach informacyjnych, Zamawiający wskazuje przykładowe produkty spośród dostępnych powszechnie na rynku, spełniające szczegółowo określone wymagania, w szczególności dotyczące jakości zaoferowanych produktów. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę innych produktów pod warunkiem spełniania przez nie szczegółowo określonych wymagań. Oferta Wykonawcy zawierać będzie próbki zaoferowanych artykułów biurowych, które podlegać będą ocenie warunków zgodności oferty z SIWZ. Wykonawca dostarczy po 1 sztuce artykułów biurowych wskazanych na liście próbek, stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. Próbki artykułów biurowych załączone do oferty będą produktem fabrycznie nowym i nieużywanym. Realizacja dostawy ww. artykułów i materiałów biurowych odbędzie się w terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Miejsce realizacji: siedziba Fundacji Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA (zwanej dalej Fundacją), ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, dostarczenie zamówionej dostawy do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Fundacji. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 11 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.20 - Papier do pisania 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, PO RYBY.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- PARTNER XXI Sp. z o.o., ul. Korczoka 14, 41-806 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41626,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19129,37
Oferta z najniższą ceną: 19129,37 / Oferta z najwyższą ceną: 19129,37
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie dla zawodu TPS oraz MPS w ramach realizacji projektu pn.: "Z kwalifikacjami w przyszłość".
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych
- Dostawa materiałów biurowych i cateringowych
- Zakup i dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Wydziału Chemii"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.