eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaModernizacja przystani rybackiej w Gdyni-Oksywie I etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-11

Gdynia: Modernizacja przystani rybackiej w Gdyni-Oksywie I etap
Numer ogłoszenia: 8184 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdyni, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, woj. pomorskie, fax 058 6209798.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja przystani rybackiej w Gdyni-Oksywie I etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy robót I etapu obejmuje wykonanie robót : A) Roboty rozbiórkowe istniejących obiektów wraz z transportem i wywozem odpadów oraz gruzu na wysypisko : a) budynku magazynowego z zapleczem socjalnym na klifie wraz z wyciągarką bez torowiska ( roboty ziemne ręczne); b) budynku magazynowego u podnórza klifu ( roboty ziemne ręczne); c) baraków drewnianych w rejonie posadowienia budynku magazynowego; d)zadaszenia przy istniejącym budynku na klifie. B) Roboty budowlane: I. Budynki : a)budowa budynku magazynowego z zapleczem socjalnym na klifie ( budynek wykonany z 8 kontenerów obudowany ścianą dwuwarstwową, z drewnianą konstrukcją dachu, krytą blachodachówką, niepodpiwniczony, dwukondygnacyjny, płyta fundamentowa zbrojona A-III B 20 wraz z instalacja wodno-kanalizacyjną , elektryczną i odgromową, ogrzewanie elektryczne), montaż lampy z czujnikiem na ruch ; b)budowa budynku magazynowego u podnóża klifu ( budynek murowany, parterowy, niepodpiwniczony, nie ogrzewany, posadowiony na płycie fundamentowej, ograniczony murem wykonanym z koszy gabionowych, ściany jednowarstwowe z bloczków betonowych, dach krokwiowo kleszczowy, kryty blachą). Każde pomieszczenie powinno być wyposażone w wentylację grawitacyjną. II. Schody terenowe : a) rozbiórka istniejących schodów b)budowa schodów betonowych, podesty wylewane na mokro, montaż prefabrykowanych stopni, balustrady c)płotki faszynowe trawników na skarpach III. Plac przed budynkiem na klifie : a)rozbiórka utwardzonego placu przed budynkiem; b)odbudowa placu przed budynkiem z płyt drogowych na podsypce piaskowej z zagęszczeniem , z ułożeniem geosiatki i geowłókniny. IV.Rozbiórka ( przesunięcie) garażu drewnianego dostawionego do obecnego magazynu na klifie na czas prowadzenia robót budowlanych oraz odbudowa takiego samego garażu uwzględniającego wykonanie oraz standard sprzed rozpoczęcia inwestycji. V. Ogrodzenie : a)rozbiórka ogrodzeń kolidujących z prowadzonymi pracami budowlanymi; b)odbudowa ogrodzenia z siatki wys.1,80m na słupkach stalowych i furtki oraz ogrodzenia drewnianego z dostosowaniem do stanu po zakończeniu robót. VI. Odwodnienie : a)rozbiórka istniejącego odwodnienia b)budowa odwodnienia liniowego korytkowego wokół budynku i powierzchniowego korytkowego ( leja betonowego ) na skarpach. VII. Przyłącze energetyczne: a)rozbiórka przyłącza istniejącego; b)budowa przyłączy elektrycznych napowietrznych do budynków ( As x Sn 4x70, 4x35) z montażem szafki pomiarowej typu SL-1/5. VIII.Przyłącze sanitarne:demontaż oraz budowa nowego przyłącza sanitarnego Ø 150 PE l= 1,5 m z włączeniem do istniejącego zbiornika bezodpływowego. IX.Przyłącze wodociągowe:budowa nowego przyłącza wodociągowego Ø 40 PE, PN 10 dł 8,00 mb z wymianą wodomierza z zaworem odcinającym. X.Budowa nowego wyciągu do transportu ryb na istniejącym torowisku z szyn jezdnych o rozstawie 620mm o szerokości 25mm z uzupełnieniem ewentualnych braków podkładów pod torowisko i uzupełnieniem ubytków podłoża, - wózek 1800x880mm wraz z podporami o wys. 700mm, rama stalowa z profili walcowanych ceowych C 120 na 4 kołach jezdnych, lina stalowa Ø 9mm zaczepiona do wózka i bębna liniowego dł 100m, - wyciągarka elektryczna typu WEL 1500/4/19/85 z zasilaniem 400V i sterujące 48V o mocy 5,5/1,4 kW ; silnik asynchroniczny dwubiegowy do napędu wózka; szafka sterownicza z kasetą sterowniczą, ogranicznikiem udźwigu YKY; dzwonki sygnalizacyjne DU 350; lampki sygnalizacyjne LB x 7 lub wyciągarka równoważna, - odbojnica - wykonanie siatkowo-kamiennego kosza z siatki stalowej bez wyprawy - zderzak - montaż opony wystającej ok. 0,5 m powyżej gruntu - bariery drogowe H-1,1m L-3,2m. C) wykonanie i montaż 2 tablic w oparciu o Rozporządzenie Komisji WE Nr 1159/200 z dnia 30.05.2005r w sprawie prowadzenia przez Państwa Członkowskie działań informacyjnych i promocyjnych dotyczących pomocy udzielanej z funduszy strukturalnych ( zgodnie z Zał. nr 9 - wytyczne wykonania tablic) : a)informacyjna - o wym. 2mx1m, nie związania na stałe z gruntem, umieszczona na placu budowy na czas trwania inwestycji i zdemontowana po zakończeniu, b)pamiątkowa - grawerowana tablica wykonana z materiału odpornego na warunki atmosferyczne i zniszczenie, o pow. ok. 0,6 m2, umieszczona na ścianie budynku, po zakończeniu jego modernizacji. Kolorystyka tablicy: - niebieski odbity panteon (panteon reflex blue) jest kolorem powierzchni prostokąta, odpowiada kolorowi RGB:0/51/153 (w systemie szesnastkowym (hexadecimal): 003399) w palecie kolorów komputerowych, - żółty panteon (panteon yellow) jest kolorem gwiazd, odpowiada kolorowi RGB:255/204/0 (w systemie szesnastkowym (hexadecimal): FFCC00) w palecie kolorów komputerowych. D) przeszkolenie i przeprowadzenie egzaminu z obsługi wyciągarek. F) wycinka drzew i krzewów kolidujących z rozbiórką starego i budową nowego budynku magazynowego. G) wyposażenie budynków magazynowych w : regały ze stali nierdzewnej, stół roboczy ze stali nierdzewnej, zlewozmywak ze stali nierdzewnej , ladę chłodniczą, kostkarkę do lodu, wagę towarową, szafki szatniowe. Przedmiot zamówienia obejmuje również sprzęt i oznakowanie p.poż. wraz z instrukcją obsługi sprzętu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium 10.000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; -spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust1 Prawa Zamówień Publicznych; -w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej 2 roboty budowlane o wartości minimum 600.000 zł netto każda w zakresie wykonawstwa obiektów kubaturowych (łącznie z robotami instalacyjnymi); których realizację zakończono i odebrano protokołem odbioru końcowego; -wykażą się osobami które posiadają następujące uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach : 1) 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej 2) 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych 3) 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 4) 1 osoba o specjalności uprawniony geolog - kat. uprawnień VII lub VI; -udzielą gwarancji na okres nie krótszy niż 36 m-cy; Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów lub oświedczeń systemem: spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ; -formularz oferty w zakresie oświadczenia z art. 22 ust.1; -wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; - wykaz osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z uprawnieniami i aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; wykaz części zamówienia, która będzie wykonywana przez podwykonawcę; -projekt umowy;- kosztorys ofertowy; - dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 95
  • 2. okres udzielonej gwarancji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.pl/bip/roboty budowlane

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej za opłatą 120,00 zł można odebrać w siedzibie Zamawiającego pok.Nr235-Wydział Realizacji Inwestycji UM Gdyni Al.M.Piłsudskiego 52/54;81-382Gdynia;tel058-6688880;fax058-6688302.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2008 godzina 09:00, miejsce: UM Gdyni 81-382 Gdynia, Al.M.Piłsudskiego 52/54-pokój nr 230 Sekretariat Wydziału Realizacji Inwestycji Urzędu Miasta Gdyni..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego - Sektorowy Program Operacyjny Rybołówstwo i Przetwórstwo Ryb 2004-2006

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.