Ogłoszenie z dnia 2013-02-27
Warszawa: RZP/1/2013 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Pierwszego Urzędu Skarbowego Warszawa Śródmieście
Numer ogłoszenia: 81864 - 2013; data zamieszczenia: 27.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście, ul. Lindleya 14, 02-013 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5846113, faks 22 5846190.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: RZP/1/2013 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Pierwszego Urzędu Skarbowego Warszawa Śródmieście.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kod katalogowy (nazwa) oryginalnego materiału eksploatacyjnego ( tonera) Kolor Nazwa drukarki, faxa, kopiarki Ilość Wymagana minimalna wydajność przy 5% zadruku strony (liczba stron) Toner Q 7115 A czarny HP 1200 2 2500 Toner Q 6511 A czarny HP 2420 15 6000 Toner Q 1338A czarny HP 4200 14 12000 Toner Q 5942A czarny HP 4350 16 10000 Toner Q 5949A czarny HP 1320 8 2500 Toner Q 7553A czarny HP 2015 40 3000 Toner CE 255XD czarny HP P3015 10 12500 Toner Q 8061A czarny HP 4100/4050 20 6000 Toner CC 364A czarny HP 4015 110 10000 Toner 12A6860 czarny LEXMARK T 620 17 10000 Toner czarny C 9730 A czarny HP 5550 1 13000 Toner Cyjan C 9731 A tycjan HP 5550 1 12000 Toner Yellow C 9732 A Yellow HP 5550 1 12000 Toner Magenta C 9733 A magenta HP 5550 1 12000 Toner FX-3 czarny CANON FAX 4 Toner KX-FAT 411 czarny PANASONIC FAX 6 Toner 2220D czarny KOPIARKA RICOH 10 Toner 1230D czarny KOPIARKA RICOH 8 Matryce DX 2430M czarny PRIPORT 2 Farba DX 2430 czarny PRIPORT 6 Taśma 062471 czarny TALLY GENICOM T2265+ 20.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JM DATA S.C. Żebrowski Jarosław, Ryciak Maciej, ul. Trakt Lubelski 233, 04-667 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 115500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 117661,80
Oferta z najniższą ceną: 117661,80 / Oferta z najwyższą ceną: 144834,96
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Tryb zapytania o cenę wybrano z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia są materiały eksploatacyjne do drukarek, kopiarek i faxów powszechnie dostępne czyli takie, które jako dobra popularne są wszędzie na rynku oferowane i wykonywane przez wszystkich wykonawców działających w określonej branży. Można je nabywać bez względu na miejscowość i czas. Natomiast przyjęcie, że określone dostawy są standardowe oznacza, iż niezależnie od faktu, kto będzie ich wykonawcą jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. sam przedmiot będzie zestandaryzowany - identyczny, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń nie objętych kompleksową obsługą wydruków w Urzędzie Miasta Katowice w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.