Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-08
Chełmża: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii do produkcji energii elektrycznej i cieplnej, na potrzeby prywatnych budynków mieszkalnych jednorodzinnych na terenie Gminy Chełmża w ramach programu priorytetowego Wspieranie rozproszonych, odnawialnych źródeł energii Część 4) Prosument - linia dofinansowania z przeznaczeniem na zakup i montaż mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii (Zadanie Nr 1 i Nr 2)
Numer ogłoszenia: 81912 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmża , ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6756076-78, faks 056 6756079.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminachelmza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii do produkcji energii elektrycznej i cieplnej, na potrzeby prywatnych budynków mieszkalnych jednorodzinnych na terenie Gminy Chełmża w ramach programu priorytetowego Wspieranie rozproszonych, odnawialnych źródeł energii Część 4) Prosument - linia dofinansowania z przeznaczeniem na zakup i montaż mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii (Zadanie Nr 1 i Nr 2).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii do produkcji energii elektrycznej i cieplnej, na potrzeby prywatnych budynków mieszkalnych jednorodzinnych na terenie Gminy Chełmża w ramach programu priorytetowego Wspieranie rozproszonych, odnawialnych źródeł energii Część 4) Prosument - linia dofinansowania z przeznaczeniem na zakup i montaż mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii (Zadanie Nr 1 i Nr 2), poprzez: 1) opracowanie indywidualnych, dopasowanych do potrzeb użytkowników (właścicieli nieruchomości) danego obiektu dokumentacji projektowych odrębnych dla każdej kompletnej mikroinstalacji w oparciu o założenia techniczno - technologiczne zawarte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU); 2) wykonanie kompletnych mikroinstalacji, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową po zaakceptowaniu przez Zamawiającego; 3) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, w przypadku konieczności jej wykonania. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące Zadania: 1)Zadanie Nr 1: dotyczy roboty budowlanej polegającej na zaprojektowaniu i wykonaniu: a) mikroinstalacji do produkcji energii elektrycznej opartych na systemach fotowoltaicznych wraz z oprzyrządowaniem, niezbędnym okablowaniem oraz przebudową układu pomiaru energii przystosowującego układ do pomiaru energii wytworzonej i przyłączeniem mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej w ilości 35 szt., b) mikroinstalacji do produkcji energii cieplnej opartych na pompach ciepła zaspokajających potrzeby grzewcze typu solanka/woda w ilości 4 szt.; 2) Zadanie Nr 2: dotyczy roboty budowlanej polegającej na zaprojektowaniu i wykonaniu mikroinstalacji do produkcji energii elektrycznej opartych na małych elektrowniach wiatrowych wraz z oprzyrządowaniem, niezbędnym okablowaniem oraz przebudową układu pomiaru energii przystosowującego układ do pomiaru energii wytworzonej i przyłączeniem mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej w ilości 4 szt. 3. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach przedsięwzięcia pn. Zakup i montaż mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Chełmża i jest finansowany ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego Wspieranie rozproszonych, odnawialnych źródeł energii. Część 4) Prosument - linia dofinansowania z przeznaczeniem na zakup i montaż mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii, wobec tego wykonywane przez Wykonawcę zamówienie musi spełniać wszystkie kryteria niniejszego programu. 4.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w rozdziale Części III SIWZ oraz w PFU stanowiącym integralny element Części III SIWZ . ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.12.00 - Słoneczne moduły fotoelektryczne 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.23.23.10 - 71.23.23.10 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 31.12.13.40 - Elektrownie wiatrowe 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 42.51.11.10 - Pompy grzewcze 39.37.00.00 - Instalacje wodne 51.11.20.00 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium tylko w przypadku skłania oferty częściowej na Zadanie Nr 1 2.Każdy Wykonawca składający ofertę na Zadanie Nr 1 zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 20.000 zł ( dwadzieścia tysięcy złotych). Szczegóły dotyczące sposobu wniesienia, formy, zasady zwrotu, utraty i zatrzymania określają ustawa Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie sprecyzował warunku w tym zakresie . Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku składania oferty na Zadanie Nr 1: Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże on, że: - wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: a) 10 mikroinstalacji do produkcji energii elektrycznej opartych na systemach fotowoltaicznych o mocy nie mniejszej niż 3 kWp każda ; oraz b) dwie mikroinstalacje do produkcji energii cieplnej opartych na pompach ciepła typu solanka/woda o moc nie mniejszej niż 7 kWp każda; W przypadku składania oferty na Zadanie Nr 2: Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże on, że: - wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie mikroinstalacje do produkcji energii elektrycznej opartych na elektrowni wiatrowej o mocy nie mniejszej niż 2 kWp; W przypadku składania oferty na Zadanie Nr 1 i Zadanie Nr 2 konieczne jest łączne spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia opisanych powyżej;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie sprecyzował warunku w tym zakresie . Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku składania oferty na Zadanie Nr 1: Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże on, że: - dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: a) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz; b) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz; c) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz; d) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz; e) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności. W przypadku składania oferty na Zadanie Nr 2: Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże on, że: - dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: a) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz; b) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia jednej osobie pełnienia więcej niż jednej funkcji wskazanej powyżej pod warunkiem posiadania odpowiednich uprawnień.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku składania oferty na Zadanie Nr 1: Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże on, że: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 1 500 000, 00 zł (jeden milion pięćset tysięcy złotych). W przypadku składania oferty na Zadanie Nr 2: Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże on, że: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 100 000, 00 zł ( sto tysięcy złotych). W przypadku składania oferty na Zadanie Nr 1 i Zadanie Nr 2 Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż suma kwot wskazanych odpowiednio dla Zadania 1 i Zadania 2 .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW; 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy 3. Stosowne Pełnomocnictwo(a). 4. Dowód wniesienia wadium - dot. Zadania Nr 1
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Gwarancja - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień Umowy, polegających na: wprowadzeniu zmian do dokumentacji projektowej, zmianie terminów wykonania wskazanych w par 3 ust. 2 umowy, zmianie wynagrodzenia, zmian umowy w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części mikroinstalacji. 2.Zmiany w umowie będą możliwe na warunkach opisanych poniżej: 1) w przypadku nie uzyskania decyzji administracyjnych, uzgodnień lub opinii niezbędnych do zakończenia prac projektowych stanowiących przedmiot umowy, pomimo złożenia kompletnych wniosków do właściwych organów w terminach przewidzianych w odpowiednich przepisach na ich wydanie; 2) zmiany są konieczne w związku ze zmianami przepisów prawa mających związek z realizacją Umowy; 3) gdy wystąpi opóźnienie w przekazaniu placu budowy lub jego części lub brak możliwości jego udostępnienia, a opóźnienie to będzie miało wpływ na termin zakończenia realizacji Umowy; 4) w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, wykopalisk lub innych przeszkód utrudniających lub uniemożliwiających prowadzenie robót. Każdorazowo inspektor nadzoru potwierdza wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych i innych przeszkód ; 5) w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej np.: wystąpienia, zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody o oznaczonych rozmiarach, 6) w przypadku zmiany stawki podatku VAT w toku realizacji umowy powstałej w wyniku zmiany przepisów prawa lub w wyniku wykonania zakresu prac objętych inną stawką podatku aniżeli przyjętą do kalkulacji oferty Wykonawcy, wskazaną przez Zamawiającego w SIWZ w celu porównania ofert, wynagrodzenie brutto określone odpowiednio par. 13 ust. 2 i 3 może ulec zmianie - zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zmiana wynagrodzenia określonego w §13 ust. 2 i 3 (odpowiednio dla Zadania Nr 1 i Nr 2) wynikać będzie ze zmiany cen jednostkowych brutto podanych w ofercie poszczególnych mikroinstalacji, przy czym ceny jednostkowe netto poszczególnych mikroinstalacji nie ulegną zmianie; 7) wynagrodzenie ulegnie zmianie (zmniejszenie) w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu Umowy (dot. odpowiednio Zadania Nr 1 i Nr 2), o którym mowa w § 2 ust. 9 i 10 umowy 8) zmiany rozwiązań materiałowo - konstrukcyjnych i technologicznych w stosunku do rozwiązań przyjętych w PFU na warunkach określonych w § 5 ust. 5 Umowy, 9) zmieniony może zostać kierownik budowy lub kierownik robót, po uprzednim wykazaniu, że spełnia on warunki określone w SIWZ; 10) zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia, na zasobach których Wykonawca opierał się wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że spełnione są warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ; 11) zmianie może ulec podwykonawca zgodnie z zapisami § 11 ust. 4 i art. 36b Pzp; 12) zmianie może ulec sposób rozliczania i realizowanych odbiorów w ramach Umowy; 13) wystąpi potrzeba zmian wynikających z inicjatywy Zamawiającego lub okoliczności, które wynikają z potrzeby dostosowania do warunków podmiotu finansującego w ramach otrzymanego przez Zamawiającego dofinansowania zewnętrznego na realizację przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminachelmza.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Chełmża, Urząd Gminy Chełmża, ul. Wodna 2 87-140 Chełmża, pokój nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Chełmża, Sekretariat - pokój nr 19, ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach przedsięwzięcia pn. Zakup i montaż mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Chełmża i jest finansowany ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego Wspieranie rozproszonych, odnawialnych źródeł energii Część 4) Prosument - linia dofinansowania z przeznaczeniem na zakup i montaż mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHEŁMŻY
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1604C w KM 0+000 -1+728 poprzez budowę drogi dla rowerów o dł. 1593 mb.
- Usługi opiekuńcze i zdrowotne dla uczestników projektu pn. ,,Przystań Pluskowęsy" w Gminie Chełmża z podziałem na zadania
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych na terenie miasta Chełmży
- Budowa parkingu przy ul. Mickiewicza na działce nr 18 z obrębu 02
więcej: przetargi w Chełmży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT KORYTARZY W CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO ORAZ AWARYJNEGO OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO W ZST W KOLE
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- Zakup 2 zestawów wyposażenia do prowadzenia kursu "Nowoczesne zintegrowane systemy fotowoltaiczne" w ramach realizacji projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu". Postępowanie 2.
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.