Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-27
Bydgoszcz: Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości zabudowanych
i niezabudowanych, będących w Zasobie ANR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, z uwzględnieniem podziału na części - 13 zadań
Numer ogłoszenia: 81950 - 2013; data zamieszczenia: 27.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy , ul. Hetmańska 38, 85-039 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3493773, faks 052 3493797.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, będących w Zasobie ANR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, z uwzględnieniem podziału na części - 13 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, będących w Zasobie ANR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, z uwzględnieniem podziału na części - 13 zadań. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3. Każde zadanie stanowi osobną część, której wykonanie będzie stanowić ofertę częściową. 4. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wycenę obejmującą od 1 do 4 zadań. Złożenie oferty na więcej niż 4 zadania - części zamówienia skutkować będzie jej odrzuceniem (art. 89 ust. 1 p. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych). 5. W przypadku powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, która części zamówienia będzie wykonywana przez podwykonawcę..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: Zadanie 1 - 160,00 zł; Zadanie 2 - 40,00 zł; Zadanie 3 - 20,00 zł; Zadanie 4 - 40,00 zł; Zadanie 5 - 20,00 zł; Zadanie 6 - 180,00 zł; Zadanie 7 - 100,00 zł; Zadanie 8 - 40,00 zł; Zadanie 9 - 50,00 zł; Zadanie 10 - 200,00 zł; Zadanie 11 - 60,00 zł; Zadanie 12 - 20,00 zł; Zadanie 13 - 10,00 zł; Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: na konto Zamawiającego - BGK Toruń nr 94 1130 1075 0002 6130 9720 0002 z dopiskiem: wadium na zadanie nr w postępowaniu nr BY.SOP.016.6.4.2013.MB (zaleca się, aby wadium na każde zadanie wniesione było osobnym przelewem. W przypadku gdy wadium zostanie wpłacone w całości (jednym przelewem) na kilka zadań i suma wpłaconego w ten sposób wadium nie będzie zgodna z sumą wadium wymaganego na te zadania przez Zamawiającego, Zamawiający nie będzie samodzielnie analizował, na które zadanie wadium zostało wpłacone a na które nie, tylko w myśl art. 24.2.2 ustawy Prawo zamówień publicznych wykluczy Wykonawcę z postępowania.) Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. - lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) w gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami) Sposób przekazania: do siedziby Zamawiającego pokój 115 przed upływem terminu składania ofert. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Gwarancje bankowe i poręczenia powinny być załączone do oferty w odrębnej kopercie i opisane, umożliwiając odesłanie ich, zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zaleca aby kopia tych dokumentów była wpięta w ofercie. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat minimum 5 operatów szacunkowych, określających wartość szacunkową nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie załączonego do oferty wykazu wykonanych usług wraz z dowodami, że usługi te zostały wykonane lub, że są wykonywane należycie - wg formuły spełnia/ nie spełnia. W przypadku, gdy Wykonawca, wykazując spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, polega na zasobach innych podmiotów, Zamawiający zastrzega, że zgodnie z art. 26.2b ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 ze zmianami) Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie załączonego do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jak również na podstawie oświadczenia o posiadanych przez minimum jedną osobę, wskazaną w wykazie, uprawnieniach rzeczoznawcy majątkowego - wg formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku, gdy Wykonawca, wykazując spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, polega na zasobach innych podmiotów, Zamawiający zastrzega, że zgodnie z art. 26.2b ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
I. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga załączenia do oferty niżej wymienionych dokumentów: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 do SIWZ, 2. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu usługi, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; - zał. nr 5 do SIWZ. Wykaz musi potwierdzać wykonanie, wymaganych przez Zamawiającego, min. 5 operatów, związanych z określeniem wartości szacunkowej nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, Zamawiający informuje, że zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, dowodami są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej, niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy - ale tylko w przypadku, gdy z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz, którego usługi wskazane w wykazie były wcześniej wykonywane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Zamawiający nadmienia również, że zgodnie z § 9 pkt. 2 przywołanego Rozporządzenia Wykonawca w postępowaniach wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia (czyli również w tym postępowaniu) w miejsce poświadczeń, o których mowa wyżej może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług zgodnie z §1 ust 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane 3. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (w wykazie należy zaznaczyć, które osoby posiadają wymagane przez zamawiającego uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego) - zał nr 6 do SIWZ. Wykaz ten winien potwierdzać dysponowanie min. jedną osobą posiadającą stosowne uprawnienia, 4. oświadczenie o posiadaniu, przez minimum jedną osobę wymienioną w wykazie osób, uprawnień rzeczoznawcy majątkowego - zał. nr 7 do SIWZ, Zamawiający zastrzega, że w przypadku gdy, Wykonawca wykazując spełnienie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach, określonych w art. 26.ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany dodatkowo udowodnić Zamawiającemu, iż będzie on dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (załączniki nr 8 i nr 9 do niniejszej SIWZ stanowiące integralną część załączników nr 5 i 6) II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty: 1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 4 do SIWZ. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy z nich składa oświadczenie osobno. W przypadku składania przez Wykonawców oferty wspólnej w ofercie musi być zamieszczone pełnomocnictwo z określeniem zakresu umocowania do reprezentowania wykonawców, ubiegających się wspólnie o zamówienie lub umowa, jeżeli takie pełnomocnictwo wynika z umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający będzie żądał od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt. II.1. Powyższe dokumenty i oświadczenia należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z § 7. 1. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość ewentualnych zmian w umowie w zakresie przedłużenia terminu wykonania zamówienia, tylko i wyłącznie w przypadku: - wystąpienia okoliczności siły wyższej np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne typu pożar, zalanie, powódź, warunki atmosferyczne itp., uniemożliwiających terminową realizację przedmiotowych zadań, - z powodu działań osób trzecich, uniemożliwiających terminowe wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron np. przedłużające się procedury administracyjne. O wystąpieniu powyższych okoliczności Wykonawca powinien bezzwłocznie poinformować, w formie pisemnej, Zamawiającego i udokumentować fakt, ich wystąpienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy; ul. Hetmańska 38; 85-039 Bydgoszcz - pokój 110.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy; ul. Hetmańska 38; 85-039 Bydgoszcz; kancelaria - pokój 114.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem wyceny jest nieruchomość oznaczona jako działki nr 6, 10/1, 11/6, 20/3, 41/3, 41/8 i 41/9 obręb Wielka Komorza o powierzchni ogólnej 68,5206 ha, gmina Tuchola, powiat Tuchola. Dla działek brak miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego działki znajdują się w strefie funkcjonalno-przestrzennej: rolniczo-osadniczej, na obszarze funkcjonalno-przestrzennym: rolniczo-osadniczym o potencjalnej koncentracji procesów rozwojowych, częściowo na terenach zainwestowanych ( dz. nr 41/3, 41/8, 41/9). Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość zabudowana: budynek rzeźni, garaże, garaże, garaże do ciągników, stodoła, magazyn pasz, kuźnia, obora, magazyn paliw, cielętnik, owczarnia, paszarnia przy oborze, baza paliw, budynek admin.- mieszk., studnia kopana głębinowa-podwórze, linia NN napowietrzna, sieć doprowadzająca wodę-4,50 m, hydrofornia, sieć wodociągowa, sieć energetyczna, droga bruk. -asfalt.-podwórze, droga przy cielętniku, drogi - asfalt, droga asfaltowa Kielpin-M. Komorza, utwardzenie placu z wiatą, parking z myjnią, drenowanie pół 34 ha, dreny rurkowe- 83 ha, rowy otwarte - pole 21 ha, przewody rurkowe, melioracje użytków rolnych, ogrodzenie podwórza i parku 1128 m, zbiornik p.poż., ogrodzenie stalowe, wieża do węży p.poż, ogrodzenie zakładu, transformator, waga wozowa 15 t. oraz tereny zadrzewione i zakrzaczone podlegające wycenie. Sprzedaż w trybie bezprzetargowym. Przewidywany termin zawiadomienia III kw. 2013 r. Zakres wyceny obejmuje również rozliczenie umów inwestycyjnych zawartych z Agencją.( 5 umów). Zakres opracowania; 1 operat w dwóch wykonaniach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem wyceny są: 1) działka nr 17 o powierzchni 0,7300 ha, obręb Trzemiętówko, gmina Sicienko, powiat Bydgoszcz. Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy na ww. nieruchomość brak. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy ww. nieruchomość znajduje się na terenie jednostki B1dominująca funkcja - rolnictwo, funkcja uzupełniająca-mieszkaniowa, gospodarcza. 2) działka nr 216/4 i 233/2 o powierzchni 10,4428 ha, obręb Przyłubie, gmina Solec Kujawski powiat Bydgoszcz. Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy na ww. nieruchomość brak. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy ww. nieruchomość znajduje się w strefie 3-systemu ekologicznego położonym w strefie zagrożenia powodziowego. 3) działka nr 114/5, 116/3, 162/6, 227/1 o powierzchni 21,1162 ha, obręb Przyłubie, gmina Solec Kujawski powiat Bydgoszcz. Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy na ww. nieruchomość brak. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy ww. nieruchomość znajduje się w strefie 3-systemu ekologicznego położonym w strefie zagrożenia powodziowego. 4) działka nr 130/2 o powierzchni 8,9900 ha, obręb Przyłubie, gmina Solec Kujawski powiat Bydgoszcz. Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy na ww. nieruchomość brak. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy ww. nieruchomość znajduje się w strefie 3-systemu ekologicznego położonym w strefie zagrożenia powodziowego. 5 ) działka nr 113/2 o powierzchni 15,7100 ha, obręb Trzemiętówko, gmina Sicienko powiat Bydgoszcz. Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego gminy ww. ww. nieruchomość znajduje się na terenie jednostki B1dominująca funkcja - rolnictwo, funkcja uzupełniająca-mieszkaniowa 6) działka nr 93/2 o powierzchni 0,3700 ha, obręb Zielonczyn, gmina Sicienko powiat Bydgoszcz. Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy na ww. nieruchomość brak. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy ww. działka znajduje się na terenie jednostki A dominująca funkcja mieszkaniowa oraz gospodarcza, uzupełniająca rolnictwo 7) działka nr 120/11 o powierzchni 0,1100 ha, obręb Trzemiętowo, gmina Sicienko powiat Bydgoszcz. Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy na ww. nieruchomość brak. Zgodnie ze Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego działka znajduje się na terenie obszarów funkcjonalnych oznaczonych jednostką B1 dominująca funkcja - rolnictwo, funkcja uzupełniająca-mieszkaniowa, gospodarcza. Zakres opracowania - 6 operatów w dwóch egzemplarzach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem wyceny są: 1) działka nr 131,133, 135, 137/1 o powierzchni 4,4000 ha, obręb Stara Wieś, gmina Rojewo, powiat Inowrocław. Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy na ww. nieruchomość brak. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy ww. nieruchomość położona jest w terenie zabudowy funkcji gospodarczych i hodowli-obszary istniejącej zabudowy produkcyjno-usługowej, hodowlanej oraz zakładu utylizacji odpadów w Jezuickiej Strudze 2) działka nr 138/1 o powierzchni 1,8800 ha, obręb Stara Wieś, gmina Rojewo., powiat Inowrocław. Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy na ww. nieruchomość brak.W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy ww. nieruchomość położona jest w terenie zabudowy funkcji gospodarczych i hodowli-obszary istniejącej zabudowy produkcyjno-usługowej, hodowlanej oraz zakładu utylizacji odpadów w Jezuickiej Strudze 3) działka nr 179, 182 o powierzchni 5,1560 ha, obręb Rojewice, gmina Rojewo powiat Inowrocław. Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy na ww. nieruchomość brak. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy określa się lokalizację przedmiotowych działek w jednostce planistycznej, B3 o charakterze ekologiczno-rolniczym w której adaptuje się istniejącą zabudowę zagrodową i zabudowę związaną z produkcją rolną i hodowlaną. Zakres opracowania -3 operaty w dwóch egzemplarzach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem wyceny są: 1) działka nr 138, 122 o powierzchni 36,4000 ha, obręb Wola Wapowska, gmina Kruszwica, powiat Inowrocław. Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy na ww. nieruchomość brak. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy ww. nieruchomość położona jest w strefie wiejskiej, jako teren rolniczy. Na nieruchomości znajdują się zakrzaczenia i zadrzewienia podlegające wycenie. 2) działka nr 164/2 o powierzchni 45,2572 ha, obręb Wola Wapowska, gmina Kruszwica, powiat Inowrocław. Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy na ww. nieruchomość brak. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy ww. nieruchomość położona jest w strefie wiejskiej, jako teren rolniczy. Na nieruchomości znajdują się zakrzaczenia i zadrzewienia podlegające wycenie. Zakres opracowania -2 operaty w dwóch egzemplarzach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem wyceny jest działka nr 32/2 i 33/4 powierzchnia łączna 10,0003 ha, obręb Jeziorki Zabartowskie, gmina Mrocza, powiat Nakielski, Brak planu zagospodarowania przestrzennego. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego działki przeznaczone na cele rolne. Charakterystyka nieruchomości - działka rolna niezabudowana. Zakres opracowania - 1 operat szacunkowy w dwóch wykonaniach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem wyceny jest nieruchomość rolna oznaczona jako działki nr 114/39, 114/51, 114/45, 114/37, 122/5, 130/1, 135/4 i 114/41 powierzchni łącznej 202,0239 ha, obręb Kołaczkowo, gmina Szubin, powiat nakielski, woj. kujawsko-pomorskie. Dla dziełek brak miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w studiu uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego działki położone są na terenie upraw polowych, Charakterystyka nieruchomości - działka zabudowana jest następującymi budynkami: garaż 12 seg., garaże, jałownik-owczarnia, magazyn zbożowy, chlewnia-owczarnia, obora-owczarnia, magazyn, kuźnia, szopa, magazyn, szopa, stajnia, szopa, stodoła, baza paliw-zbiorniki, warsztat, baza paliw zbiornik, baza paliw-zbiornik, budynek gospodarczy, budynek administracyjno-mieszkalny, linia elektryczna, utwardzenie parku maszyn, rowy, melioracje, ogrodzenie, ogrodzenie, waga wozowa oraz tereny zadrzewione i zakrzaczone podlegające wycenie. Zakres opracowania - 1 operat szacunkowy w dwóch wykonaniach z rozbiciem na grunty, budynki i budowle oraz drzewostan.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem wyceny są: 1) działka nr 80/2 o powierzchni 5,8800 ha, obręb Janowiec Wieś, gmina Janowiec Wlkp., powiat Żnin, Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy na ww. nieruchomość brak. W studium znajduje się w strefie rolno przyrodniczej dopuszczającej lokalizację obiektów telefonii komórkowej i elektrowni wiatrowych. 2) działka nr 142 o powierzchni 17,8600 ha, obręb Wełna, gmina Janowiec Wlkp., powiat Żnin, Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy na ww. nieruchomość brak. W studium znajduje się w strefie rolno przyrodniczej dopuszczającej lokalizację obiektów telefonii komórkowej i elektrowni wiatrowych. Działka na części nieużytku jest porośnięta drzewami. 3) działka nr 140/2 o powierzchni 5,9926 ha, obręb Wełna, gmina Janowiec Wlkp., powiat Żnin, Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy na ww. nieruchomość brak. W studium znajduje się w strefie rolno przyrodniczej dopuszczającej lokalizację obiektów telefonii komórkowej i elektrowni wiatrowych. 4) działka nr 58 i 120 o powierzchni 16,0300 ha, obręb Wełna, gmina Janowiec Wlkp., powiat Żnin, Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy na ww. nieruchomość brak. W studium znajduje się w strefie rolno przyrodniczej dopuszczającej lokalizację obiektów telefonii komórkowej i elektrowni wiatrowych. Działka nr 58 na części nieużytku jest porośnięta drzewami. 5) działka nr 110/8 o powierzchni 18,8322 ha, obręb Żużoły, gmina Janowiec Wlkp., powiat Żnin, Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy na ww. nieruchomość brak. W studium znajduje się w strefie rolno przyrodniczej dopuszczającej lokalizację obiektów telefonii komórkowej i elektrowni wiatrowych. 6) działka nr 83 o powierzchni 8,7000 ha, obręb Posługowo, gmina Janowiec Wlkp., powiat Żnin, Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy na ww. nieruchomość brak. W studium znajduje się w strefie rolno przyrodniczej dopuszczającej lokalizację obiektów telefonii komórkowej i elektrowni wiatrowych. 7) działka nr: 84, 85, 86, 87 i 89 o powierzchni 9,5500 ha, obręb Wawrzynki, gmina Żnin, powiat Żnin, Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy na ww. nieruchomość brak. W studium działki leżą na terenach łąk, pastwisk, terenie zadrzewionym i nieużytków oraz częściowo na terenach pod zalesienie. 8) działka nr 47 o powierzchni 0,0500 ha, obręb Brzyskorzystewko, gmina Żnin, powiat Żnin, Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy na ww. nieruchomość brak. W studium działka położona jest na terenie ogrodów działkowych. 9) działka nr: 809, 812/1, 907 o powierzchni 2,6200 ha, obręb Nowe Dąbie, gmina Łabiszyn, powiat Żnin, Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy na ww. nieruchomość brak. W studium działki znajdują się w jednostce polityki przestrzennej B1 obejmującej dolinę Noteci, której dominującą funkcją jest ochrona przyrody postulowana do objęcia ochroną w ramach sieci Natura 2000. 10) działka nr 177 o powierzchni 0,0309 ha, obręb Lubostroń, gmina Łabiszyn, powiat Żnin, Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy na ww. nieruchomość brak. W studium działka znajduje się w jednostce polityki przestrzennej D2, która wskazana jest do pełnienia funkcji rolniczo-osadniczych i ekologicznych. 11) działka nr 69/25 o powierzchni 0,9346 ha, obręb Dąbrówka Barcińska, gmina Barcin, powiat Żnin, Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się na obszarze oznaczonym symbolem US - tereny sportu i rekreacji. KD - tereny dróg publicznych. 12) działka nr 51 o powierzchni 8,0700 ha, obręb Malice, gmina Kcynia, powiat Nakło nad Notecią, Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy na ww. nieruchomość brak. W studium teren działki zawiera się w obszarze oznaczonym symbolem R - tereny rolnicze. Zakres opracowania - 12 operatów w dwóch egzemplarzach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem wyceny jest działka nr 4/14 o powierzchni 89,9624 ha, obręb Bielawy, gmina Barcin, powiat żniński. Według uchwały Rady Miejskiej w Barcinie, działka oznaczona jest w planie miejscowym symbolem RP - strefa upraw bez prawa do zabudowy. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Barcin, działka znajduje się w jednostce rolniczo-osadniczej południowej 3.3, dla której, wskazuje się następujący profil funkcjonalny: dominująca funkcja - rolnictwa, uzupełniająca funkcja - mieszkaniowa. Zakres opracowania - 1 operat szacunkowy w dwóch wykonaniach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem wyceny są: 1) działki 589, 590,613/2 o łącznej powierzchni 11,66 ha, obręb Gostycyn, gmina Gostycyn, powiat Tuchola, Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy na w/w nieruchomość brak. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy dla wymienionych działek figurują zapisy strefa A - ekologiczna, obszar Chronionego Krajobrazu Zalewu Koronowskiego, pozostałe tereny rolne - nie objęte ochroną oraz nie wskazywane do przekształceń. Nie wydano decyzji o warunkach zabudowy oraz nie planuje się inwestycji polegających na budowie elektrowni wiatrowych. 2) działka 31/9 o powierzchni 0,7620 ha obręb geodezyjny Łyskowo, gmina Gostycyn, powiat Tuchola. Działka nie jest objęta żadnym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania gminy figuruje zapis obszar północno-zachodni rolniczej przestrzeni produkcyjnej. 3) działka 510/3 o powierzchni 1,5000 ha obręb geodezyjny Kęsowo, gmina Kęsowo, powiat Tuchola Działka nie jest objęta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy widnieje jako jednostka B 7 - gospodarka rolna. Nie wydano decyzji o warunkach zabudowy. Nie przewiduje się inwestycji polegających na budowie elektrowni wiatrowych. 4) działka 371/4 o powierzchni 0,3952 ha obręb geodezyjny Przymuszewo, gmina Kęsowo, powiat Tuchola. Działka nie jest objęta planem zagospodarowania przestrzennego. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy widnieje jako jednostka B7 - gospodarka rolna. Nie wydano decyzji o warunkach zabudowy. Nie przewiduje się inwestycji polegających na budowie elektrowni wiatrowych. Na działce znajduje się uszkodzony budynek gospodarczy. 5) działka 444/1, 447 o łącznej powierzchni 1,7100 ha obręb geodezyjny Iwiec, gmina Cekcyn, powiat Tuchola. Działka nie jest objęta planem zagospodarowania przestrzennego. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy teren działek przeznaczony jest do rolniczego użytkowania. Nie wydano decyzji o warunkach zabudowy oraz nie przewiduje się budowy elektrowni wiatrowych. 6) działka 647/6, 647/8 o łącznej powierzchni 16,1470 ha obręb geodezyjny Stobno, gmina Tuchola, powiat Tuchola. Działka nie jest objęta planem zagospodarowania przestrzennego. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego działka położona jest w strefie funkcjonalno przestrzennej III rolniczo- osadniczej , na obszarze funkcjonalno-przestrzennym D rolniczo- osadniczym Nie wydano decyzji o warunkach zabudowy 7) działka 1673/1, 1673/2 o łącznej powierzchni 1,1836 ha obręb geodezyjny Miasto Tuchola, powiat Tuchola. Działka nie jest objęta planem zagospodarowania przestrzennego. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego działka położona jest w działalności inwestycyjnej - potencjalne tereny rozwojowe, na obszarze funkcjonalno- przestrzennym B przemysłowo usługowym. Na działkę nie została wydana decyzja o warunkach zabudowy, nie przewiduje się inwestycji opartej na energii odnawialnej. Działka nierolna. Zakres opracowania - ilość operatów 2 na każdą nieruchomość, forma pisemna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem wyceny jest nieruchomość rolna zabudowana oznaczona jako działki nr : 200/1 do 200/30, 2, 5/6, 53/21- (zabudowana), 86/31, 132, 133, 134, 150/3, 151, 152, 172, 178, 180/1, 202 o pow. 490,6688 ha, położona w GROCHOLINIE, gmina Kcynia Informacja z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy ( w przypadku braku planu): w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kcynia ww. działki znajdują się w obszarze gospodarki rolnej oznaczonej symbolem R i R1. Charakterystyka nieruchomości: działki rolne w większości grunty orne dobrej jakości , dz. nr 53/21 - zabudowana ośrodkiem gospodarczym 20 budynkami gospodarczymi i budynkiem zamku i pałacu wraz z parkiem, oraz pozostałą infrastrukturą ( drogi wew., linie NN i inne), ponadto na tej działce znajduje się zabytkowy pałac z parkiem o pow. ok.10 ha wpisany do rejestru zabytków Decyzją nr A/351/1-2 z dnia 08.02.1993 roku, na ww. działce znajduje się również zabytkowy dwór - zamek wpisany do rejestru zabytków Decyzją 99/A z dnia 18.12.1981 roku. Zakres opracowania (ilość dwa egzemplarze w formie papierowej), z wydzieleniem wartości budynków i budowli oraz obiektów wpisanych do rejestru zabytków ( i gruntem pod nimi) + wycena nakładów dzierżawcy zgodnie z umowami inwestycyjni na 3 obiekty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem wyceny są działki nr 91/18, 89/1 - 89/22 powierzchnia ogólna 67,6426 ha, obręb Kitnówko, gmina Świecie/Osą, powiat grudziądzki, Informacja ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy: funkcja rolnicza, droga. Charakterystyka nieruchomości: grunty niezabudowane. Zakres opracowania 2 egzemplarze operatów, forma pisemna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem wyceny jest nieruchomość rolna oznaczona w ewidencji gruntów jako dz. nr 127/1 o pow. 21,1100 ha w obrębie Kania gmina Barcin. Brak planu zagospodarowania przestrzennego. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego funkcja dominująca rolnicza. Zakres opracowania: dwa egzemplarze w formie pisemnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem wyceny jest nieruchomość położona jest na terenie obrębu Koronowo, gmina Koronowo, powiat bydgoski oznaczona jako działka nr:317/47. o powierzchni ogólnej 0,0064 ha. Dla działki jest obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego - przeznaczona teren projektowanej stacji transformatorowej kontenerowej na geodezyjnie wydzielonej działce o wymiarach 8,0 x 8,0 metrów z dostępem do drogi publicznej- oznaczona symbolem 20 E (Uchwała Nr XXIV/278/08 Rady Miejskiej w Koronowie z dnia 24 września 2008 r.). Działki wpisane są w księdze wieczystej KW nr BY1B/00011750/9. Charakterystyka nieruchomości: działka niezabudowana. Zakres opracowania - operat szacunkowy w dwóch wykonaniach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW GŁĘBOKO MROŻONYCH NA ROK 2025
- Dostawa sprzętu komputerowego, na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz w ramach realizacji programu RID podniesienie poziomu jakości działalności naukowej.
- Sukcesywne świadczenie usług pocztowych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH ORAZ NAJMU FARTUCHÓW I OBŁOŻEŃ STERYLNYCH
- dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Kompleksowe utrzymanie obiektów rekreacyjno-sportowych oraz wybiegów dla psów zlokalizowanych w Bydgoszczy na terenach gminnych
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap II
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej w Radomiu przy ulicy Gołębiowskiej.
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.