Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-11
Mrozy: Dostawa automatycznego fluorescencyjnego systemu do hodowli i oznaczania lekowrażliwości prątków gruźlicy
Numer ogłoszenia: 81973 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina , Rudka, Al. Teodora Dunina 1, 05-320 Mrozy, woj. mazowieckie, tel. 25 757 43 43, faks 25 757 43 43.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudka.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa automatycznego fluorescencyjnego systemu do hodowli i oznaczania lekowrażliwości prątków gruźlicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa automatycznego fluorescencyjnego systemu do hodowli i oznaczania lekowrażliwości prątków gruźlicy, z montażem i przeszkoleniem personelu. Wymagania szczegółowe:-możliwość hodowli mycobacterium i pełna automatyzacja procesu kontroli wzrostu, -analiza procesu wzrostu metodą fluorescencyjną, -ilość miejsc pomiarowych- nie mniej niż 800, -oznaczanie lekowrażliwości na: streptomecynę, izoniazyd, rifampicynę, etambutol, pyrazynamid, -możliwość hodowli i testów lekowrażliwości w oddzielnych modułach inkubacyjno - pomiarowych aparatu, -możliwość łączenia probówek w pakiety z uwzględnieniem zleceń dla poszczególnych pacjentów. Pozostałe wymagania: -współpraca z systemem HIPOKRATES w pełnym dwukierunkowym zakresie przekazywanych danych, łącznie z wymaganymi licencjami; wydruk wyniku badania musi być również realizowany po stronie systemu szpitala; -czytnik kodów paskowych, oprogramowanie umożliwiające identyfikację próbek na podstawie kodów paskowych (numerów zleceń badań); -możliwość archiwizacji wyników analiz; -możliwość wydruku raportu badania, drukarka; -monitor umożliwiający komunikację z użytkownikiem; -urządzenie podtrzymujące zasilanie w przypadku zaniku napięcia - UPS; -instrukcja obsługi w języku polskim; -gwarancja na 24 miesiące; serwis gwarancyjny i pogwarancyjny; -wykonawca zapewni nieodpłatnie zestaw odczynników i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do uruchomienia aparatu, demonstracji działania i szkolenia personelu zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.10 - Systemy diagnostyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1)Opis oferowanego przedmiotu zamówienia, w języku polskim, z uwzględnieniem wszystkich parametrów technicznych wskazanych przez zamawiającego w pkt. 3.1 SIWZ wraz z materiałami informacyjnymi (foldery, ulotki, instrukcje itp.) potwierdzającymi spełnienie tych wymagań, z nazwą i siedzibą producenta. Zamawiający wymaga wyraźnego oznaczenia w dokumentacji oferowanych wyrobów wartości parametrów technicznych będących potwierdzeniem spełnienia wymagań SIWZ. 2)Potwierdzenia dopuszczenia do obrotu oferowanych wyrobów medycznych na terenie RP zgodnie z obowiązującym prawem, a w szczególności ustawy o wyrobach medycznych. Zamawiający wymaga odpowiednio dokumentów: a)deklaracji zgodności z odpowiednimi dyrektywami UE, b)certyfikatu CE, c)wpisu lub zgłoszenia do Rejestru wyrobów medycznych (o ile jest wymagane).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Strony dopuszczają istotne zmiany niniejszej umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie zaoferowanego wyrobu medycznego wyrobem równoważnym lub o wyższych parametrach technicznych w przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie jest w stanie dostarczyć go w terminie wskazanym w umowie, przy czym cena nie może ulec zmianie. 2)Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudka.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina 1, Rudka, 05-320 Mrozy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Specjalistycznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina, Al. T. Dunina 1, Rudka, 05-320 Mrozy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI MROZY
więcej: przetargi MROZY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem sprzętów medycznych do budynku nr 2 Wydziału Nauk Medycznych i Technicznych Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: Systemy diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.