eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDzierżawa dwóch analizatorów biochemicznych i dostawa odczynników do analizatorów CPV 24496500-2, zamówienie nr ZP/02/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-11

Łódź: Dzierżawa dwóch analizatorów biochemicznych i dostawa odczynników do analizatorów CPV 24496500-2, zamówienie nr ZP/02/08
Numer ogłoszenia: 8197 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej Łódź-Bałuty, ul. Smugowa 6, 91-433 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6577970, fax 042 6577228.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa dwóch analizatorów biochemicznych i dostawa odczynników do analizatorów CPV 24496500-2, zamówienie nr ZP/02/08.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa dwóch analizatorów biochemicznych i dostawa odczynników do analizatorów CPV 24496500-2, zamówienie nr ZP/02/08

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnią wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( siwz ). 2.Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. 3. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 4. Koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca. Wykonawca powinien zapoznać się z całością siwz, których integralną część stanowią załączniki. 5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 i nie podlegający wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz złożą następujące dokumenty: 5.1. wypełniony formularz cenowy oferty-załącznik nr 1 do siwz, część 1.1-spis odczynników i czyszu dzierżawnego analizatorów, 5.2. 1.oświadczenie akceptujące warunki graniczne dotyczące parametrów technicznych analizatorów zawarte w załączniku nr 1 w części 1.3, 5.2.2. oświadczenie akceptujące warunki graniczne dotyczące odczynników zawarte w załączniku nr 1 w części 1.2, 5.2.3.metryczki według punktu 2, części 1.2 załącznika nr 1, 5.2.4.referencje według punktu 7, części 1.2 załącznika nr 1, 5.2.5.aplikacje według punktu 9, części 1.2 załącznika nr 1 5.3 oświadczenie o spełnianiu warunków wg. art. 22 i art. 24 -załącznik nr 2 do siwz), 5.4 zaakceptowany wzór umowy ( załącznik nr 3 do siwz), 5.5. oświadczenie o akceptacji terminu płatności 30 dni (załącznik nr 4 do siwz), 5.6 aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których wyroby spełniają normy określone w art. 30,ust 1,2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.2.Oferowane produkty muszą bezwzględnie spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 ( Dz.U. Z 2004r. Nr 93, poz. 896 ).
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 i nie podlegający wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz złożą następujące dokumenty: 5.1. wypełniony formularz cenowy oferty-załącznik nr 1 do siwz, część 1.1-spis odczynników i czyszu dzierżawnego analizatorów, 5.2. 1.oświadczenie akceptujące warunki graniczne dotyczące parametrów technicznych analizatorów zawarte w załączniku nr 1 w części 1.3, 5.2.2. oświadczenie akceptujące warunki graniczne dotyczące odczynników zawarte w załączniku nr 1 w części 1.2, 5.2.3.metryczki według punktu 2, części 1.2 załącznika nr 1, 5.2.4.referencje według punktu 7, części 1.2 załącznika nr 1, 5.2.5.aplikacje według punktu 9, części 1.2 załącznika nr 1 5.3 oświadczenie o spełnianiu warunków wg. art. 22 i art. 24 -załącznik nr 2 do siwz), 5.4 zaakceptowany wzór umowy ( załącznik nr 3 do siwz), 5.5. oświadczenie o akceptacji terminu płatności 30 dni (załącznik nr 4 do siwz), 5.6 aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ Łódź-Bałuty, 91-433 Łódź, ul. Smugowa 6, pok. 402.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2008 godzina 10:00, miejsce: ZOZ Łódź-Bałuty, 91-433 Łódź, ul. Smugowa 6, pok. 313.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.