Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-23
Starachowice: Wykonanie konserwacji i bieżącego utrzymania nawierzchni na drogach gminnych o nawierzchni gruntowej i ulepszonej w mieście Starachowice
Numer ogłoszenia: 8200 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starachowice , ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2748811, faks 041 2743057.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.starachowice.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie konserwacji i bieżącego utrzymania nawierzchni na drogach gminnych o nawierzchni gruntowej i ulepszonej w mieście Starachowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji i bieżącego utrzymania nawierzchni gruntowych na drogach gminnych na terenie Miasta Starachowice zgodnie z poniższym zakresem rzeczowym: 1. Konserwacja i bieżące utrzymanie nawierzchni gruntowych żużlem paleniskowym, hutniczym lub wykonanym z żużla kruszywem drogowym - głębokość wyboi do 10cm - przy uwzględnieniu kosztu transportu w granicach adm. miasta (śr.odległość ok. 5km) - Jednostka -m2 Minimum - 40.000 Maximum - 55.000 2.Konserwacja i bieżące utrzymanie nawierzchni gruntowych tłuczniem przy głębokości wyboi do 10cm przy uwzględnieniu kosztu transportu w granicach adm. miasta (śr.odległość ok.5 km)- Jednostka -m2 Minimum - 200 Maxsimum -2.500 3.Konserwacja i bieżące utrzymanie nawierzchni gruntowych klińcem przy głębokości wyboi do 10cm przy uwzględnieniu kosztu transportu w granicach adm. miasta (śr. odległość ok.5 km)- Jednostka -m2 Minimum - 200 Maximum - 2.500 4.Konserwacja i bieżące utrzymanie nawierzchni gruntowych innym materiałem przy głębokości wyboi do 10 cm przy uwzględnieniu kosztu transportu w granicach adm. miasta (śr. odległość ok. 5km) - Jednostka -m2 Minimum - 200 Maximum - 2.500 5.Konserwacja nawierzchni gruntowych równiarką - Jendostka - m2 Minimum - 85.000 Maximum - 140.000 6.Transport materiału do granic administracyjnych miasta. Jednostka - km Minimum - 35.000 Maximum - 55.000.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,W zakresie wiedzy i doświadczenia wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 1 zamówienia o charakterze porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia tj. w zakresie roboty konserwacyjnej, remontowej lub usługi transportowej, o łącznej wartości nie mniejszej niż 70% ceny ofertowej.3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, wykonawca składa oświadczenie zawarte w formularzu OFERTA. 1.Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych, żąda załączenia do oferty: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 2.Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, żąda załączenia do oferty: a)wykazu wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - sporządzonego wg załącznika - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE. Wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 1 zamówienia o charakterze porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia tj. w zakresie roboty konserwacyjnej, remontowej lub usługi transportowej, o łącznej wartości nie mniejszej niż 70% ceny ofertowej. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie. b)pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2. b), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htt://bip.um.starachowice.pl/public/?id=72812.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Referat Zamówień Publicznych, ul. Radomska 45,
27-200 Starachowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Starachowicach ul. Radomska 45, Biuro Obsługi Mieszkańców (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego
- Remonty nawierzchni jezdni dróg powiatowych nr 4132S, 4138S, 2629S - 3 części
- Remont dróg gminnych w miejscowościach Klukowo-Kolonia, Stare Kostry i Wyszonki-Błonie
- Konserwacja dróg leśnych o nawierzchni gruntowej przy użyciu równiarki na terenie Nadleśnictwa Gniezno w 2025 r.
- Remont ul. Śląskiej w Rybniku
- Wykonywanie na terenie Otwocka prac remontowych związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa ruchu drogowego i przejezdności ulic.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.