eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowicePN 1/08 Materia³y biurowe

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-04-21

Katowice: PN 1/08 Materia³y biurowe
Numer og³oszenia: 82031 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Apelacyjna w Katowicach, ul. Wita Stwosza 31, 40-042 Katowice, woj. ¶l±skie, tel. 032 2531000, fax 032 2531150.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.prokuratura.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Organ kontroli pañstwowej lub ochrony prawa, s±d lub trybuna³.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: PN 1/08 Materia³y biurowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa materia³ów biurowych dla Prokuratury Apelacyjnej w Katowicach przez okres 12 miesiêcy od dnia podpisania umowy.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.30.00.00 - Przêdza i niæ w³ókiennicza Kod CPV wg s³ownika 2008: 19.40.00.00 - Przêdza i niæ w³ókiennicza Oryginalny kod CPV: 21.10.00.00 - Masa papiernicza, papier i tektura flokowane Kod CPV wg s³ownika 2008: 03.46.00.00 - Masa papiernicza Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 22.80.00.00 - Rejestry, ksiêgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby pi¶miennicze z papieru lub tektury Kod CPV wg s³ownika 2008: 22.80.00.00 - Rejestry, ksiêgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby pi¶miennicze z papieru lub tektury Oryginalny kod CPV: 24.30.00.00 - Farby, lakiery, farba drukarska i masy uszczelniaj±ce Kod CPV wg s³ownika 2008: 44.80.00.00 - Farby, lakiery i mastyksy Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg s³ownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 28.40.00.00 - Kabel, drut i podobne wyroby Kod CPV wg s³ownika 2008: 44.30.00.00 - Kabel, drut i podobne wyroby Oryginalny kod CPV: 28.60.00.00 - Wyroby no¿ownicze, narzêdzia, zamki, klucze i zawiasy Kod CPV wg s³ownika 2008: 44.50.00.00 - Narzêdzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, ³añcuchy i sprê¿yny Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzêt i czê¶ci zamienne, z wyj±tkiem komputerów Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzêt i materia³y, z wyj±tkiem komputerów, drukarek i mebli Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urz±dzenia komputerowe Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.20.00.00 - Urz±dzenia komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie Wykonawcy spe³niaj±cy warunki okre¶lone w Art. 22 ust. 1 UPzp. 2.Wykonawcy nie mog± podlegaæ wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie Art. 24 UPzp. 3.Wykonawcy dostarcz± wymagane dokumenty których spis zawarto w punkcie VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spe³niania powy¿szych warunków nast±pi w oparciu o o¶wiadczenia i dokumenty z³o¿one przez Wykonawców zgodnie z zasad±: spe³nia/nie spe³nia.
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawcy winni z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty: 1.Ofertê na formularzu ofertowym lub wed³ug formularza ofertowego /czê¶æ III SIWZ/, w jednym egzemplarzu, sporz±dzon± czytelnym pismem w jêzyku polskim (zaleca siê aby oferta zosta³a napisana pismem maszynowym, na komputerze lub nie¶cieralnym atramentem). Wszystkie strony powinny byæ ponumerowane i parafowane przez osobê/y/ podpisuj±c±/e/ ofertê. Wszelkie miejsca w których Wykonawca naniós³ zmiany musz± byæ podpisane przez osobê/y/ podpisuj±c±/e/ ofertê. 2.O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków okre¶lonych w Art. 22 ust. 1 UPzp oraz nie podleganie pod wykluczenia zapisane w Art. 24 UPzp /czê¶æ IV SIWZ/. 3.Wzór umowy /czê¶æ II SIWZ/ parafowany na ka¿dej stronie przez osobê/y/ podpisuj±c±/e/ ofertê. 4.Stosowne pe³nomocnictwa w przypadku, gdy cz³onkowie zarz±du jako mocodawcy wyznaczaj± pracownika do wykonania czynno¶ci w ich imieniu (zgodnie z Art. 98-109 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.- Kodeks cywilny). 5.Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, dokument wystawiony lub potwierdzony przez stosowny urz±d nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 6.Wykaz dostaw wykonanych (tzn. zakoñczonych) w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - to w tym okresie, obejmuj±cy wykonanie co najmniej trzech dostaw materia³ów biurowych obejmuj±cy: jedn± dostawê (lub zsumowane dostawy) dla jednego podmiotu z nastêpuj±cych po sobie 12 miesiêcy min. na kwotê 100 000 z³. brutto, oraz dwie dostawy (lub zsumowane dostawy) dla jednego podmiotu w okresie nastêpuj±cych po sobie 12 miesiêcy o warto¶ci min. 50 000 z³. brutto ka¿da, z podaniem ich warto¶ci oraz okresu ich ¶wiadczenia, a tak¿e miejsca wykonania /czê¶æ V SIWZ/ wraz z potwierdzeniem (np. w formie listów referencyjnych), ¿e dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie. Nie udokumentowanie wykazu dostaw wykonanych bêdzie stanowiæ podstawê do odrzucenia oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.katowice.pl

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Prokuratura Apelacyjna w Katowicach ul. Wita Stwosza 31 40-042 Katowice Wydzia³ Bud¿etowo Administracyjny piêtro III pok 320 lub 317.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 29.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Osobi¶cie lub poczt± kuriersk± w siedzibie P.A. w pokoju 320 lub 317 p. III. lub poczt± - dzia³ podawczy P.A. (decyduje data wp³ywu do P.A.)..

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.