Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-13
Kraków: Staromiejskie Centrum Kultury Młodzieży ul. Wietora 13/15 - modernizacja. Etap II: Nadbudowa IV piętra - oddanie budynku do eksploatacji, adres: 31-067 Kraków ul. Wietora 13-15 zlokalizowanego na działkach nr 44 i 45 obręb 216 j.e. Śródmieście.
Numer ogłoszenia: 82047 - 2016; data zamieszczenia: 13.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Staromiejskie Centrum Kultury Młodzieży , ul. H. Wietora 13/15, 31-067 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4305090, faks 12 4305154.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sckm.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Staromiejskie Centrum Kultury Młodzieży ul. Wietora 13/15 - modernizacja. Etap II: Nadbudowa IV piętra - oddanie budynku do eksploatacji, adres: 31-067 Kraków ul. Wietora 13-15 zlokalizowanego na działkach nr 44 i 45 obręb 216 j.e. Śródmieście..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja etapu II zadania pn. Przebudowa budynku Staromiejskiego Centrum Kultury Młodzieży: poddasza na cele dydaktyczne i szkolne wraz z rozbudową instalacji wewnętrznych: wodnej, kanalizacyjnej, c.o., c.w.u., wentylacji mechanicznej z klimatyzacją, przebudowa dróg ewakuacyjnych - poprawa bezpieczeństwa pożarowego, przebudowa hydrantów ppoż. wewnętrznych; adres: 31-067 Kraków ul. Wietora 13-15 zlokalizowanego na działkach nr 44 i 45 obręb 216 j.e. Śródmieście Część 1 w 2016 roku: wzmocnienie stropu nad III piętrem poprzez doklejenie taśm węglowych lub z włókna szklanego do podciągów ram żelbetowych od spodu w sali ćwiczeń baletowych z zabezpieczeniem podłogi baletowej i zabudowanie pomostów technologicznych na wysokości ok. 5,60 m.n.p. podłogi, zdjęcie warstw dociepleniowych i dociskowych nad stropem od strony poddasza, a następnie wylanie płyty żelbetowej zszczepowej jako wzmocnienia stropu, wykonanie dwóch biegów schodów żelbetowych nad klatką schodową główną po wcześniejszym zdemontowaniu w tym miejscu stropu żelbetowego, wykonanie wymiany części stropów żelbetowych; wykonaniu przebić i poprowadzeniu pionów kanałów wentylacyjnych z poddasza na kondygnację przyziemia zaślepiając je, rozprowadzenie instalacji wody pożarowej wewnętrznej z wymianą hydrantów, wykonanie wygrodzenia pożarowego na pionowych drogach ewakuacyjnych. Część 2 w 2017 roku: wykonanie nadbudowy - na kondygnacji strychu na wylewce wzmacniającej należy wykonać zabezpieczenie przeciw wodne (papa termozgrzewalna) z wyprowadzeniem rzygaczy poza obrys muru. Zdjęcie istniejącego dachu -rozbiórka więźby, pokrycia, rozebranie murków attyk. Nadbudowa kominów i ścian zewnętrznych, wykonanie wieńców żelbetowych. Zamontowanie stalowej więźby dachowej z antresolą techniczną, pokrycie dachowe blacha tytan-cynk na płycie OSB - wszystkie prace zgodnie z wydana decyzją na budowę i zmianami konstrukcyjnymi, wykonanie i montaż okien drewnianych wg. projektu. Część 3 w 2018 roku (OPCJONALNY ZAKRES ZAMÓWIENIA): prace wewnętrzne wykończeniowe na poddaszu: wykonanie ścianek działowych, rozprowadzenia instalacyjne c.o., wod.-kan., wentylacji mechanicznej i rozprowadzenie instalacji wentylacji mechanicznej z zabudową central, rozprowadzenie instalacji wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach sal w przyziemiu, parterze i na II piętrze, wykonanie izolacji termicznej nad stropowej wraz z sufitami podwieszonym. Wykonania wszystkich instalacji elektrycznych i słaboprądowych. Wykonanie scenariusza pożarowego. Wykonanie tynków, posadzek, drzwi wewnętrznych i wyposażenia meblowego. Wykonanie procedury odbiorów technicznych i dopuszczenie do użytkowania. Szczegółowy opis robót budowlanych został zawarty w dokumentacji projektowej (Załącznik nr 1 do SIWZ) zawierającej projekt wykonawczy i budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, oraz przedmiary robót i kosztorys ślepy, oraz wstępny harmonogram rzeczowy (Załącznik nr 1a do SIWZ) oraz w projekcie umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ)..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych wg zestawienia zakresu prac opisanego w kodach wspólnego słownika zamówień wyszczególnionych w punkcie nr 3 SIWZ-u.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 28.06.2016 r. godz. 12.45. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 37 1020 2892 0000 5402 0593 9485. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment jego wniesienia uznaje się moment (datę i godzinę) wpływu na rachunek Zamawiającego. b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Dla pozycji b, c, d, e - oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Krakowie Wietora 13-15 w sekretariacie do dnia 28.06.2016 r. do godz. 12.45 Do oferty zaś, należy dołączyć kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie uzna się Wykonawcę, który wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej: 1) dwie roboty budowlane polegające na budowie, dobudowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej o pow. min 1100 m2 w zakresie klasy PKOB 1261, 1263, 1264, 1265 wg. Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, wpisanego do rejestru zabytków lub leżącego na terenie objętym ochroną konserwatorską o wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł, odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia tj. obejmującą co najmniej: roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe wymianę lub zabudowę minimum trzech z wymienionych instalacji: instalacji elektrycznej, instalacji wodnej, instalacji kanalizacyjnej, instalacji wentylacji mechanicznej wykonanie pokrycia dachu z blachy aluminiowej lub tytanowo-cynkowej wykonanie konstrukcji stalowej dachu 2) jedną robotę budowlana o wartości co najmniej 5.000.000,00 złotych brutto polegających na przebudowie, rozbudowie, nadbudowie obiektu użyteczności publicznej o kubaturze min. 5000 m3 użytkowanych dla obiektu czynnego (funkcjonującego) w czasie realizacji prac. Tzn prace były wykonywane na obiekcie w ciągłej produkcji lub użytkowaniu. UWAGA : Powyższe prace Wykonawca mógł realizować w ramach jednej lub kilku odrębnych umów, z zastrzeżeniem, że roboty budowlane wymienione w pkt 1 powinny być wykonane w ramach 1 umowy. Wykaz robót należy przedstawić w załączniku 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (np. referencje, opinie, protokoły odbioru wystawione przez zleceniodawcę) Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wykazu robót (załącznik nr 5 do SIWZ) i dołączonych do niego dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za dysponującego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uzna się Wykonawcę który: 1) dysponuje 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i posiadającą co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2011 nr 165 poz. 987 z późn.zm) oraz aktami wykonawczymi do niniejszej ustawy. 2) dysponuje 1 osobą posiadającą uprawnienia instalacyjne bez ograniczeń w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wod - kan. oraz wpisaną do właściwej izby samorządu zawodowego. 3) dysponuje 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, świadectwa kwalifikacyjne D i E w zakresie dozoru i eksploatacji instalacji i urządzeń elektroenergetycznych oraz wpisaną do właściwej izby samorządu zawodowego Osoby zgłaszane do pełnienia funkcji określonych w punktach 1-3 winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami) oraz z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578). W przypadku zgłaszania do pełnienia funkcji określonych w pkt 1-4 specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane (wydana decyzja uznająca kwalifikacje) lub w art. 20a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Z 2001, Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) (dokonany wpis tymczasowy) nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert w postępowaniu. Wykaz osób należy przedstawić w załączniku nr 6 do SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (dotyczy p. 1 - 3). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: 1) roczny obrót firmy w latach 2013-2015 winien być na poziomie nie mniejszym niż 30 .000.000 PLN / rok 2) wskaźnik płynności bieżącej jako stosunek aktywów obrotowych do zobowiązań krótkoterminowych za ostatnie lata obrotowe tj za rok 2013, 2014 i 2015 o wartości nie niższej niż 1,20 3) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i skutków z nią związanych na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 10.000.000,00 PLN 4) Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej 5.000.000 PLN Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz oferty sporządzony wg załącznika nr 2 do SIWZ 2. Harmonogram rzeczowo - finansowy 3. Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną. 4. Pisemne zobowiązanie podmiotu(ów) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Projekt umowy stanowi załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy za wyjątkiem przypadków zawartych w projekcie umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sckm.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Staromiejskie Centrum Kultury Młodzieży
ul. Wietora 13-15, 31-067 Kraków
e-mail: admin@sckm.krakow.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2016 godzina 12:45, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat p. 35 II piętro do dnia 28.06.2016 r. do godz. 12.45. Staromiejskie Centrum Kultury Młodzieży ul. Wietora 13-15, 31-067 Kraków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-725/24
- Dostawa pieca do pirolizy dla WEiP DE-dzp.272-729/24
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.
- Dostawa i wymiana przełączników SAN w Szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie wraz z niezbędnymi licencjami oraz wsparciem producenta (DFP.271.207.2024.KK)
- Świadczenie usług rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych oraz polis ubezpieczeniowych dla podróżnych na potrzeby Narodowego Centrum Nauki w Krakowie
- Zakup i dostawa środków ochrony roślin dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych branży budowlanej i elektrycznej związanych z modernizacją powierzchni lokali użytkowych w budynku przy ul. Za Bramką 1 na potrzeby WPiO Urzędu Miasta Poznania.
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Krasne
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Warszówek
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji wraz z renowacją i konserwacją istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wierzbowej w Zawierciu
- "Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na obszarze Gminy Niechanowo" - sieć kanalizacji sanitarnej w Żelazkowie oraz modernizacja SUW w Niechanowie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, drogową i ogrodzeniem, przy ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego w Zgierzu w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.