eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DąbieDostawa autobusu przeznaczonego do przewozu uczniów niepełnosprawnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-11

Dąbie: Dostawa autobusu przeznaczonego do przewozu uczniów niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 8204 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbie, ul. Szeroka 4, 66-615 Dąbie, woj. lubuskie, tel. 068 3835148, fax 068 3832148.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autobusu przeznaczonego do przewozu uczniów niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa autobusu, fabrycznie nowego, do przewozu: 1 kierowcy + co najmniej 12 pasażerów w fotelach . Pojazd musi być przystosowany do przewozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej. Wymagane jest, aby pojazd (autobus) posiadał homologację. 2. Wymagane warunki techniczne pojazdu: 1)fabrycznie nowy, 2)rodzaj silnika: diesel. 3)pojemność skokowa silnika od 1,9 do 2,5 litra, 4)wymagana liczba miejsc: dla 1 kierowcy + co najmniej 12 pasażerów w fotelach . 3. Charakterystyka zabudowy pojazdu: 1)uchwyt ułatwiający wsiadanie zamontowany przy drzwiach wejściowych, 2)poręcz zabezpieczająca znajdująca się przed fotelem zamontowanym przy drzwiach wejściowych, 3)pełne przeszklenie przedziału pasażerskiego, 4)1/3 przegrody za siedzeniem kierowcy, 5)wieszaki ubraniowe na słupkach bocznych, 6)izolacja dźwiękowo-termiczna przedziału pasażerskiego, 7)wyłożenie ścian, sufitu oraz słupków bocznych tapicerką miękką, 8)podłoga wzmocniona sklejką wodoodporną z zabezpieczeniem antykorozyjnym pokryta wykładziną antypoślizgową, 9)wspomaganie układu kierownicy, 10)urządzenie zapobiegające blokowaniu kół (ABS), 11)poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażerów zajmujących przednie siedzenia (jeżeli autobus nie posiada siedzeń dla pasażerów obok kierowcy, wymagana jest tylko poduszka powietrzna dla kierowcy), 12)wszystkie szyby termoizolacyjne, 13)tylne światło przeciwmgielne, 14)regulacja wysokości świateł, 15)siedzenie kierowcy z regulacjami: wzdłużna, wysokości, pochylenia oparcia, 16)immobiliser, 17)autoalarm, 18)lusterko wewnętrzne, 19)zasłonki przeciwsłoneczne w oknach, 20)komplet opon zimowych z felgami, 21)radio z odtwarzaczem CD, 22)trójpunktowe pasy bezpieczeństwa na wszystkie fotele pasażerów i kierowcy 4. Wyposażenie dodatkowe autobusu: 1)niezależne od pracy silnika ogrzewanie pojazdu, 2)koło zapasowe, apteczka, trójkąt ostrzegawczy, 3)klucze do kół i podnośnik, 4)dodatkowa gaśnica o wadze 2 kg, 5. Gwarancja fabryczna: autobus będący przedmiotem zamówienia objęty zostanie gwarancją na warunkach określonych przez Wykonawcę w dokumencie gwarancyjnym. Okres gwarancji liczony będzie od daty przekazania autobusu Zamawiającemu odnotowanej w książce gwarancyjnej pojazdu. Okres gwarancji obejmującej cały autobus musi być określony w jednym z poniższych wariantów: 1)okres gwarancji 1 rok (bez ograniczenia limitu kilometrów); 2)okres gwarancji 2 lata (bez ograniczenia limitu kilometrów); 3)okres gwarancji min. 3 lata lub 100 tys. km. Zamawiający informuje, że autobus stanowiący przedmiot zamówienia będzie użytkowany we wszystkich porach roku i doby, w warunkach atmosferycznych spotykanych w polskiej strefie klimatycznej oraz będzie stacjonowany na wolnym powietrzu. 6. Termin realizacji zamówienia: do 28.02.2008 r. Odbiór autobusu nastąpi w siedzibie Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.11.00 - Autobusy transportu publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.11.00 - Autobusy transportu publicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wadium w wysokości 2.000,00 złotych należy wnieść na rachunek nr 71 1020 5402 0000 0502 0027 8770 PKO BP oddz.Krosno Odrz. Jeśli wadium nie znajdzie się na wskazanym rachunku do chwili otwarcia ofert - Zamawiający uzna, iż oferta nie została zabezpieczona wadium (nie dotyczy wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna). Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna powinno być załączone do oferty w formie oryginału..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3) spełniają następujące warunki szczegółowe: a) ............................................ Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 7 SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi integralną część wzoru formularza ofertowego - załącznik nr 2 do SIWZ. 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi - załącznik nr 3 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych, 4) wykaz parametrów technicznych autobusu- załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) W przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) Wykonawcy muszą dołączyć do oferty pełnomocnictwo, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców, 2) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców, 3) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby skutecznie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, 4) każdy z Wykonawców odrębnie ma obowiązek oświadczyć, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia jest załącznikiem nr 3 do SIWZ, 5) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np.nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, a nie dane pełnomocnika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Dąbie Ulica Szeroka 4 66-615 Dąbie woj. lubuskie od wtorku do piątku od 7.30 do 15.30, w poniedziałki od 8.00 do 16.00, tel.(0-68) 383 5148, 3832161, fax. (0-68) 383 2148..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Gmina Dąbie Ulica Szeroka 4 66-615 Dąbie woj. lubuskie Sekretariat (pokój nr 2) od wtorku do piątku od 7.30 do 15.30, w poniedziałki od 8.00 do 16.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Gmina Dąbie otrzymała dofinansowanie zakupu pojazdu w ramach obszaru B pilotażowego programu pn. Uczeń na wsi - pomoc w zdobyciu wykształcenia przez osoby niepełnosprawne zamieszkujące gminy wiejskie i miejsko - wiejskie z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.