eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniówroboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku głównego i sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Bielawie, przy ul. Szkolnej 5

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-11

Dzierżoniów: roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku głównego i sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Bielawie, przy ul. Szkolnej 5
Numer ogłoszenia: 82057 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Dzierżoniowskiego , Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8325220, 8316789, faks 073 8316601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pow.dzierzoniow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku głównego i sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Bielawie, przy ul. Szkolnej 5.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest termomodernizacja budynku głównego i sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Bielawie, przy ul. Szkolnej 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: ocieplenie stropu w budynku głównym o pow. 607 m2, wełną mineralną o współczynniku lambda równym 0,042 W/m2 K o grubości 15 cm, ocieplenie ścian klatki schodowej w budynku głównym o pow. 73 m2 wełną mineralną o współczynniku lambda równym 0,042 W/m2 K o grubości 15 cm, wymianę stolarki okiennej w budynku sali gimnastycznej, ocieplenie dachu sali gimnastycznej o pow. 579 m2, styropianem o współczynniku lambda równym 0,038 W/m2 K, o grubości 14 cm, modernizację kotłowni w budynku głównym szkoły i sali gimnastycznej, wymianę instalacji c.o. (wymiana rur na miedziane, wymiana grzejników wyposażonych w zawory termostatyczne, zawory regulacyjne i ekrany zagrzejnikowe w budynku głównym szkoły i sali gimnastycznej). Uwaga! W pomieszczeniu zaplecza przylegającym do sali gimnastycznej, tzw. dobudówce zrezygnowano z instalacji dwóch grzejników oraz docieplenia dachu. Należy przeprowadzić w dobudówce wyłącznie prace niezbędne do zamknięcia obwodu instalacji c.o. Zakres wymiany stolarki okiennej dotyczy tylko budynku sali gimnastycznej (patrz rys. 14 w projekcie budowlanym), natomiast nie obejmuje budynku głównego. Przy wymianie stolarki okiennej należy uwzględnić demontaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, dostawę okien, demontaż istniejącej stolarki drewnianej i montaż nowej stolarki wykonanej z PCV, montaż parapetów zewnętrznych, montaż parapetów wewnętrznych, wykonanie uzupełnienia tynków, malowanie, montaż nawiewników. Okna należy wykonać w kolorze białym, jako stolarkę jednoramową PCV, 5 komorową z wkładka termiczną lub rozwiązaniem równoważnym, umożliwiającym osiągnięcie zbliżonego do projektowanego współczynnika przenikania ciepła. Na sali gimnastycznej średni współczynnik przenikania ciepła U=1,20 W/m2 K. Wartość współczynnika przenikania ciepła założonego w projekcie dla całej stolarki okiennej można również osiągnąć przez zastosowanie innych rozwiązań niż opisane w projekcie. Należy odtworzyć istniejące podziały okien, szprosy i słupki naklejane na szybę. UWAGA! Przy wymianie okien na sali gimnastycznej należy zastąpić istniejące kraty okienne zastosowaniem w oknach szyb P2, w następujący sposób: (patrz rys 14 w projekcie budowlanym) dla OK 13 - 6 szt. - podwójną szybę P2, szyba zewnętrzna od strony dolnej do połowy powierzchni okna zmatowiona, dla OK. 9 - 2 szt. - zewnętrzna szyba P2, wewnętrzna szyba bezpieczna O2, dla OK 1- 2 szt. -zewnętrzna szyba P2, wewnętrzna szyba bezpieczna O2, dla OK5, OK6, OK7, OK8, OK11 i OK12 - wewnętrzna szyba P2, zewnętrzna szyba bezpieczna O2 (szyby takie nie są ujęte w projekcie budowlanym, ale posiadamy zgodę projektanta na zastosowanie takich rozwiązań zamiast okratowania okien). W roku ubiegłym w budynku szkoły wymieniono pokrycie dachowe i docieplono skosy. Dlatego zamówienie nie obejmuje w swoim zakresie prac związanych z wymianą dachu w budynku dydaktycznym, pomimo ujęcia ich w dokumentacji projektowej! Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia przed sporządzeniem oferty. Wszystkie prace w zakresie przedmiotu zamówienia powinny być wykonane zgodnie z opisem w SIWZ oraz szczegółowym opisem w dokumentacji projektowej i STWiOR stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ. Dokumentację projektową stanowi: projekt architektoniczno-budowlany budynek szkoły i sali gimnastycznej, projekt budowlany modernizacji kotłowni oraz instalacji centralnego ogrzewania w budynku szkoły, projekt budowlany modernizacji kotłowni oraz instalacji centralnego ogrzewania w sali gimnastycznej, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalacje c.o. sala, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - kotłownia sala, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalacje c.o. szkoła, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - kotłownia szkoła..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 19 000 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych). a)Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). b)Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Dzierżoniowie Nr 46 9527 0007 0026 0837 2000 0002 Wniesienie wadium w formie pieniężnej będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie na składanie ofert, do godz. 08:30, znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. c)Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w siedzibie zamawiającego-Starostwo Powiatowe w Dzierżoniowie, Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów, w kasie zamawiającego, a jego kopia w ofercie. d)Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą. e)Wykonawca, który nie wniesie wadium w terminie do 27.04.2012 do godz. 08:30 lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. f)Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia o wartości brutto min. 1 000 000 zł każde (słownie: jeden milion złotych), polegające na wykonaniu robót budowlanych, w zakresie wymiany instalacji centralnego ogrzewania, docieplenia i wymiany stolarki okiennej w budynku sklasyfikowanym wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (Dz. U. z 1999 Nr 112, poz. 1316 ze zm.) w grupie 126.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje następującymi osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia: -kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej i min. 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy (1 osoba) - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - 1 osoba posiadająca min. 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada środki finansowe na rachunku bankowym bądź w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 900 000 zł ( słownie: dziewięćset tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy PZP dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: . z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, . z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego, . z powodu wystąpienia robót dodatkowych, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez wykonawcę, a których wykonanie może spowodować opóźnienia w wykonaniu zadania podstawowego . z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, . z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca powinien poinformować Zamawiającego pisemnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pow.dzierzoniow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 58-200 Dzierżoniów, Rynek 27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2012 godzina 08:30, miejsce: 58-200 Dzierżoniów, Rynek 27, parter - BOK, pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.