eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opinogóra GórnaAranżacja pomieszczeń przy byłym składzie opału na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-11

Opinogóra Górna: Aranżacja pomieszczeń przy byłym składzie opału na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury
Numer ogłoszenia: 82095 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31205 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, faks 023 6736110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aranżacja pomieszczeń przy byłym składzie opału na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń przy byłym składzie opału na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury w Opinogórze Górnej. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Roboty budowlane: - roboty rozbiórkowe (wykucie z muru ościeżnic drewnianych, rozebranie posadzek z płytek posadzek na zaprawie i kleju, skucie nierówności podłoża i pozostałości zaprawy, wywiezienie gruzu), - zabudowy wnęk z płyt gipsowo-kartonowych, uzupełnienia ścianek (wykonanie wnęk z płyt gipsowo-kartonowych, obudowa przewodów elektrycznych, uzupełnienie ścianek z cegieł, uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach), - posadzki (gruntowanie podłoży, ułożenie posadzek i cokolików, przymocowanie listew wykańczających przy cokołach), - sufity podwieszane (okładziny stropów płytami gipsowo-kartonowymi na ruszcie pojedynczym, podwieszanym, metalowym z kształtowników CD i UD), - tynki, okładziny, malowanie (uzupełnienie tynków wewnętrznych, zeskrobanie i zmycie starej farby, przygotowanie powierzchni pod malowanie, gruntowanie podłoży, wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe i jednowarstwowe, tynk cienkowarstwowy mozaikowy, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi), - stolarka drzwiowa, parapety (osadzenie ościeżnic drzwiowych metalowych i drewnianych, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne, założenie klamek, montaż drzwi wewnętrznych szklanych) b) Roboty elektryczne: - demontaż starych opraw oświetleniowych, - wymiana wyłączników, - montaż opraw oświetleniowych rastrowych, - montaż opraw zawieszanych, - montaż klinkietów na ścianie, - wykonanie podświetlenia ledowego we wnękach. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: Załącznik Nr 6 Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 7 Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 8a, 8b Przedmiary robót Uwaga: Niniejsze postępowanie dotyczy Etapu II określonego w projekcie budowlanym. Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty (w tym użyte materiały i robocizna) wynosi 48 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z PROW w ramach działania 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WALD-GLOB Jan Radecki Sp.j., ul. Kościuszki 41, 06-100 Pułtusk, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114840,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81237,37

  • Oferta z najniższą ceną: 75817,41 / Oferta z najwyższą ceną: 103348,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.