Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-30
Warszawa: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru Sadul
Numer ogłoszenia: 82132 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953360, faks 022 5953368, 5953368.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru Sadul.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru Sadul 2. Wartość zamówienia poniżej 206 000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 5 000,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; b) Wykażą, że wykonali z należytą starannością w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa uchwalone i obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, sporządzone według procedur i problematyk określonych w Ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r., Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), z których każdy obejmował obszar o powierzchni nie mniejszej niż 50 ha w granicach miasta co najmniej 50 tysięcznego, c) Dysponują lub będą dysponować przynajmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje do pełnienia funkcji głównego projektanta planu, która posiada aktualne zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Urbanistów oraz posiada doświadczenie zawodowe wyrażające się wykonaniem z należytą starannością - samodzielnie lub w zespole jako główny projektant - co najmniej dwóch uchwalonych i obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych według procedur i problematyk określonych w Ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r., Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), z których każdy obejmował obszar o powierzchni nie mniejszej niż 50 ha w granicach miasta co najmniej 50 tysięcznego, d) Dysponują lub będą dysponować osobami (zespołem) zdolnymi do opracowania elementów składowych planu zagospodarowania przestrzennego e) Dysponują lub będą dysponować oprogramowaniami umożliwiającymi wykonanie tekstów i opracowań graficznych w formatach wymaganych przez Zamawiającego. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów, zawartych w złożonej przez Wykonawcę ofercie, na potwierdzenie ich spełnienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; b) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, uchwalonych i obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych według procedur i problematyk określonych w Ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r., Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) d) dokumenty (np. referencje) potwierdzające należyte wykonanie wykazanych usług, o których mowa w pkt. III.2) ppkt 3. lit. c) niniejszego ogłoszenia; e) charakterystyka osoby przewidzianej do pełnienia funkcji głównego projektanta planu f) aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Urbanistów dla głównego projektanta planu wskazanego do wykonania zamówienia g) wykaz osób przewidzianych przez Wykonawcę do realizacji prac będących przedmiotem zamówienia h) oświadczenie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował oprogramowaniami umożliwiającymi wykonanie wymaganych opracowań w formatach wymaganych przez Zamawiającego i) zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 2) ustawy - w przypadku gdy Wykonawca na dzień składania ofert nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówieni lub/oraz oprogramowań umożliwiających wykonanie wymaganych opracowań w formatach wymaganych przez Zamawiającego, lecz będzie nimi dysponował podczas realizacji umowy o przedmiotowe zamówienie, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia lub/oraz ww. oprogramowań..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st Warszawy ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, piętro IV, pokój nr 13, u Pani Laury Lesińskiej (tel.: 22 595-310-94) w godz.: 8.00÷16.00 lub pocztą na wniosek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2009 godzina 10:45, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st Warszawy ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, piętro IV, pokój nr 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Numer sprawy: ZP/LL/341/II-50/09 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.04.2009r.o godz. 11.00 w siedzibie Biura Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, w pok. nr 16 na IV piętrze. 3. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej 4. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów 5. Osoby upoważnione do kontaktów z wykonawcami: - w sprawach proceduralnych: Pani Laura Lesińska (BZP) - tel. 022/ 595-31-94, - w sprawach merytorycznych : Pani Ewa Widawska (BAM) tel.: 0-22 656-77-50.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu budowlanego wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Elbląg"
- Opracowanie dokumentacji projektowej Planu ogólnego Gminy Sokółka
- Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części terenów w granicach administracyjnych części wiejskiej Gminy Parczew.
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania: "Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania: Adaptacja strefy SPA na strefę Saun -1"
- Wykonanie projektu planu ogólnego gminy Świeszyno.
- Wykonanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu działek 40/16 obręb Kobierzyce oraz części działki 163 obręb Bielany Wrocławskie
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.