eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynŚwiadczenie usługi przekazywania świadczeń emerytalno-rentowych oraz świadczeń krótkoterminowych na konta rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych (ROR)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-18

Olsztyn: Świadczenie usługi przekazywania świadczeń emerytalno-rentowych oraz świadczeń krótkoterminowych na konta rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych (ROR)
Numer ogłoszenia: 82152 - 2011; data zamieszczenia: 18.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Olsztynie , ul. Mickiewicza 1, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5349771, faks 089 523 67 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi przekazywania świadczeń emerytalno-rentowych oraz świadczeń krótkoterminowych na konta rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych (ROR).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia części 1 - jest usługa związana z przekazywaniem świadczeń emerytalno-rentowych oraz świadczeń krótkoterminowych na konta rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych (ROR) 1) szacunkowa miesięczna ilość przelewów wynosi 13.531 szt. co przez okres 36 miesięcy wykonania zamówienia daje łączną liczbę szacunkową przelewów wynoszącą 487.116 szt. 2) szacunkowa wartość wypłacanych świadczeń emerytalno-rentowych oraz świadczeń krótkoterminowych wynosi około 11.517.449,97 zł co przez okres 36 miesięcy wykonania zamówienia daje łączną szacunkową kwotę przelewów wynoszącą około 414.628.198,92 zł. 3) Wspólny Słownik Zamówień CPV : 66.11.00.00-4 usługi bankowe. 2. Przedmiotem zamówienia części 2 - jest usługa związana z prowadzeniem rachunku bankowego obsługującego Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników za pośrednictwem Systemu Bankowości Elektronicznej. 1) szacunkowa miesięczna ilość przelewów wynosi 50 szt. co przez okres 36 miesięcy wykonania zamówienia daje łączną liczbę szacunkową przelewów wynoszącą 1.800 szt. 2) szacunkowa miesięczna kwota wpływów na rachunek bankowy wynosi 2.209.821,73 zł. co przez okres 36 miesięcy wykonania zamówienia daje łączną szacunkową kwotę wpływów wynoszącą około 79.553.582,28 zł. 3) Wspólny Słownik Zamówień CPV : 66.11.00.00-4 usługi bankowe. Ilość przelewów i wpływów jest wartością szacunkową i może ulec zmianie w zależności od liczby obsługiwanych świadczeniobiorców..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1, 1a do formularza oferty);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie. Zamawiający uzna, ze warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1, 1a do formularza oferty);

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1, 1a do formularza oferty),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1, 1a do formularza oferty).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1, 1a do formularza oferty).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub gdy z innych wymaganych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentowania; 2) oświadczenie Wykonawcy wskazujące, którą część zamówienia powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy P.z.p (składane tylko w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców); 3) parafowany przez Wykonawcę formularz postanowień umowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2, 2a do SIWZ; 4) wypełniony formularz ofertowy - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1, 1a do SIWZ;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Olsztynie, ul. Mickiewicza 1 10-959 Olsztyn, pokój 36.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Olsztynie, ul. Mickiewicza 1 10-959 Olsztyn, pokój 36.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: świadczenie usługi przekazywania świadczeń emerytalno-rentowych oraz świadczeń krótkoterminowych na konta rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych (ROR)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa związana z przekazywaniem świadczeń emerytalno-rentowych oraz świadczeń krótkoterminowych na konta rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych (ROR) 1) szacunkowa miesięczna ilość przelewów wynosi 13.531 szt. co przez okres 36 miesięcy wykonania zamówienia daje łączną liczbę szacunkową przelewów wynoszącą 487.116 szt. 2) szacunkowa wartość wypłacanych świadczeń emerytalno-rentowych oraz świadczeń krótkoterminowych wynosi około 11.517.449,97 zł co przez okres 36 miesięcy wykonania zamówienia daje łączną szacunkową kwotę przelewów wynoszącą około 414.628.198,92 zł..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa związana z prowadzeniem rachunku bankowego obsługującego Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników za pośrednictwem Systemu Bankowości Elektronicznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa związana z prowadzeniem rachunku bankowego obsługującego Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników za pośrednictwem Systemu Bankowości Elektronicznej. 1) szacunkowa miesięczna ilość przelewów wynosi 50 szt. co przez okres 36 miesięcy wykonania zamówienia daje łączną liczbę szacunkową przelewów wynoszącą 1.800 szt. 2) szacunkowa miesięczna kwota wpływów na rachunek bankowy wynosi 2.209.821,73 zł. co przez okres 36 miesięcy wykonania zamówienia daje łączną szacunkową kwotę wpływów wynoszącą około 79.553.582,28 zł..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.