eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynStałe sprzątanie i należyte utrzymanie stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego budynków i terenów gminnych administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie przez 7 dni w tygodniu łącznie z dniami ustawowo wolnymi od pracy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-11

Olsztyn: Stałe sprzątanie i należyte utrzymanie stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego budynków i terenów gminnych administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie przez 7 dni w tygodniu łącznie z dniami ustawowo wolnymi od pracy
Numer ogłoszenia: 82159 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21247 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lokali i Budynków Komunalnych, ul. Cicha 5, 10-313 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089-533-36-26, faks 089-533-39-37.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stałe sprzątanie i należyte utrzymanie stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego budynków i terenów gminnych administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie przez 7 dni w tygodniu łącznie z dniami ustawowo wolnymi od pracy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: stałe sprzątanie i należyte utrzymanie stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego budynków i terenów gminnych administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie przez 7 dni w tygodniu łącznie z dniami ustawowo wolnymi od pracy, według: Zadanie 1 -REJON I - wykazu budynków i posesji gminnych do sprzątania stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ / będący również zał. nr 3 do umowy, - regulaminów sprzątania budynków i posesji, określających sposób i częstotliwość sprzątania stanowiących załączniki nr 7, 8 do SIWZ / będącymi również załącznikami nr 1 i 2 do umowy/ - standardów zimowego utrzymania terenów stanowiących załącznik nr 11 do SIWZ / będącym jednocześnie załącznikiem nr 5 do umowy / Zadanie 2 -REJON II - wykazu budynków i posesji gminnych do sprzątania stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ / będący również załącznikiem nr 4 do umowy - regulaminów sprzątania budynków i posesji, określających sposób i częstotliwość sprzątania stanowiących załączniki nr 7, 8 do SIWZ / będącymi również załącznikami nr 1 i 2 do umowy/ - standardów zimowego utrzymania terenów stanowiących załącznik nr 11 do SIWZ /będącym jednocześnie załącznikiem nr 5 do umowy /. UWAGA!! Minimalny asortyment zbieranych odpadów dla w/w Zadań nr I i II jest następujący: 16 01 03 Zużyte opony 17 01 01 Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów 17 01 02 Gruz ceglany 17 01 03 Odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia 17 01 07 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 17 01 80 Usunięte tynki, tapety, okleiny itp. 17 01 82 Inne nie wymienione odpady 20 01 01 Papier i tektura 20 01 02 Szkło 20 01 10 Odzież 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji 20 02 02 Gleba i ziemia, w tym kamienie 20 02 03 Inne odpady nie ulegające biodegradacji 20 03 01 Nie segregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 03 03 Odpady z czyszczenia ulic i placów 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 20 03 99 Odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Stałe sprzątanie i należyte utrzymanie stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego budynków i terenów gminnych administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie przez 7 dni w tygodniu łącznie z dniami ustawowo wolnymi od pracy - Rejon I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe KONEX s.c. Mirosław Konopka Andrzej Konopka, ul. Olsztyńska 22C, 11-001 Dywity, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 900724,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 571738,09

  • Oferta z najniższą ceną: 571738,09 / Oferta z najwyższą ceną: 571738,09

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Stałe sprzątanie i należyte utrzymanie stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego budynków i terenów gminnych administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie przez 7 dni w tygodniu łącznie z dniami ustawowo wolnymi od pracy - Rejon II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe KONEX s.c. Mirosława Konopka Andrzej Konopka, ul. Olsztyńska 22C, 11-001 Dywity, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 675324,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 488830,45

  • Oferta z najniższą ceną: 488830,45 / Oferta z najwyższą ceną: 488830,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.