eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszczrozbiórka wiaduktu drogowego nad torami PKP wraz z wykonaniem tymczasowego objazdu dla ruchu kołowego do 2,5 t oraz przejścia dla pieszych na wiadukcie tramwajowym w ciągu ulicy Gdańskiej w Bydgoszczy



Ogłoszenie z dnia 2007-01-11

POZYCJA 8215

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bydgoszcz: rozbiórka wiaduktu drogowego nad torami PKP wraz z wykonaniem tymczasowego objazdu dla ruchu kołowego do 2,5 t oraz przejścia dla pieszych na wiadukcie tramwajowym w ciągu ulicy Gdańskiej w Bydgoszczy Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, do kontaktów: Bogna Klimczewska - tel.052-582-23-69, Janusz Nowacki i Krzysztof Bonk - tel.052-23-58/59, ul. Fordońska 120 lok. 28, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5822366, fax 052 5822363, e-mail: handel@zdmikp.bydgoszcz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdmikp.bydgoszcz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:budowa i utrzymanie sieci drogowej i obiektów inżynierskich, lokalny transport zbiorowy. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbiórka wiaduktu drogowego nad torami PKP wraz z wykonaniem tymczasowego objazdu dla ruchu kołowego do 2,5 t oraz przejścia dla pieszych na wiadukcie tramwajowym w ciągu ulicy Gdańskiej w Bydgoszczy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miasto Bydgoszcz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Aktualnie na wiadukcie drogowym w ciągu ul. Gdańskiej, dopuszczony jest ruch samochodowy o ograniczonym tonażu do 2,5 t oraz ruch pieszych. Wiadukt zgodnie z ekspertyzą został zakwalifikowany do rozbiórki. Po stronie zachodniej zlokalizowana jest dwutorowa linia tramwajowa na tymczasowym wiadukcie MS-54. Z chwilą rozbiórki wiaduktu drogowego ruch samochodów do 2,5 t i ruch pieszych zostanie skierowany na przystosowany do tego celu wiadukt tramwajowy. Zasadniczym elementem zagospodarowania terenu jest wiadukt tramwajowy, po którym będzie przebiegał tymczasowy chodnik oraz zabudowane torowisko. Tymczasowy chodnik będzie podlegał obciążeniami ruchu pieszych i rowerzystów. Torowisko tramwajowe przeznaczone zostanie dla samochodów osobowych do 2,5 t i tramwajów. Ruch tramwajów i samochodów na wiadukcie będzie odbywał się naprzemiennie po jednym zachodnim torze i sterowany będzie zbudowaną do tego celu sygnalizacją świetlną. Dopiero po przystosowaniu wiaduktu tramwajowego do ruchu kołowego do 2,5 t i ruchu pieszego można przystąpić do rozbiórki wiaduktu drogowego, którego konstrukcję nośną stanowi żelbetowa rama trójprzęsłowa. Rygiel ramy o przekroju poprzecznym skrzynkowym uzyskanym przez umieszczenie w ustroju rur blaszanych o średnicy 46 cm. Kąt skrzyżowania osi wiaduktu z przeszkodą wynosi 87 stopni. Liczba i rozpiętość przęseł: 3/9+22+8 [m]. Długość obiektu L=45,0 m. Szerokość jezdni - 10,5m i chodników - 2x2,75 m. Rodzaj konstrukcji podpór: przyczółki masywne, filary słupowe na fundamentach z kręgów żelbetowych, przyczółki posadowienie bezpośrednie i pale żelbetowe. Podpory: od strony Bydgoszczy przyczółek masywny betonowy posadowiony bezpośrednio, od strony Świecia przyczółek palowy wtopiony w nasyp, podpory pośrednie słupowe o średnicy 60 cm na fundamentach z kręgów żelbetowych o średnicy zewnętrznej 236 cm wypełnionych betonem. Zajęcie terenu: Granice terenu niezbędnego dla przeprowadzenia zamierzonej inwestycji oznaczono, wkreślając na planie zagospodarowania terenu linie rozgraniczenia. Działki przed wiaduktem stanowią własność Gminy Bydgoszcz. Działka pod wiaduktem jest własnością Skarbu Państwa we władaniu PKP 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.21 - Wiadukty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.21 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.41.21 - Roboty w zakresie kolei tramwajowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.41.21 - Roboty w zakresie kolei tramwajowej Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej Oryginalny kod CPV: 45.22.30.00 - Konstrukcje Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: I. Zakres i warunki wykonania robót budowlanych określają, załączone do SIWZ: 1) projekty budowlane, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowane przez: a) Przedsiębiorstwo Usługowo - Produkcyjne i Wdrożeń \MOSKON\, 85-133 Bydgoszcz, ul. Brodzińskiego 5/49 - wykonanie objazdu, b) Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego - Wodociągi i Kanalizacja, Konsulting - Sp. z o. o., 85-065 Bydgoszcz, ul. Chodkiewicza 15 - rozbiórka wiaduktu drogowego, 2) decyzję o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na rozbiórkę - wiaduktu drogowego nad torami PKP w ciągu ul. Gdańskiej w Bydgoszczy - Nr 22/Tz-K/2006 z 17 lipca 2006 r., 3) zgłoszenie (do Urzędu Miasta Bydgoszczy Wydziału Administracji Budowlanej) wykonania tymczasowego objazdu z dnia 04.08.2006r nr karty usług WAB.II-01836-3-1/04, 4) wzór umowy, przedmiary robót. II. Przed przystąpieniem do robót budowlanych należy wykonać roboty przygotowawcze, a w szczególności: 1) 14 dni przed rozpoczęciem robót powiadomić właściwych użytkowników sieci uzbrojenia o zamiarze wykonania robót, 2) uzyskać zgodę Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska na wycinkę kolidującego z robotami żywopłotu, 3) przeszkolić pracowników pod względem BHP na terenie kolejowym, 4) załatwić sprawy związane z uzyskaniem zamknięć odpowiednich torów i potrzebnych wyłączeń trakcji w PKP PLK SA ZLK Bydgoszcz, 5) załatwić wyznaczenie nadzoru z ramienia PKP Telekomunikacja Kolejowa nad robotami w sąsiedztwie sieci telekomunikacji kolejowej. 6) uzgodnić z Zamawiającym lokalizację zaplecza budowy. Uwaga do pkt 4): a) przed rozpoczęciem robót winien być opracowany regulamin tymczasowego prowadzenia ruchu pociągów. Wykonawca powinien wystąpić z wnioskiem o opracowanie regulaminu tymczasowego prowadzenia ruchu pociągów do PKP PLK S.A. Zakład Linii Kolejowych w Bydgoszczy z wyprzedzeniem 60 dniowym dla planowanych zamknięć torów do 12 godz. oraz 90 dniowym dla zamknięć torowych powyżej 12 godz. Do w/w wniosku należy dołączyć szczegółowy harmonogram zamknięć torowych oraz planowanych robót. b) koszty związane z opracowaniem tymczasowego regulaminu prowadzenia ruchu prowadzenia pociągów oraz wszelkie koszty związane z opóźnieniami pociągów pozyskaniem terenu będącego w gestii PKP oraz wszelkie koszty związane z prowadzeniem robót w pasie kolejowym ponosi Wykonawca. Wykonawca w terminie 10 dni przed przystąpieniem do wykonywania robót wystąpi do ZLK z wnioskiem o przekazanie placu budowy. Warunkiem przekazania placu budowy jest opracowanie regulaminu oraz podpisanie umowy na czasowe zajęcie terenu PKP. c) zwraca się uwagę na ostrożne prowadzenie robót ziemnych bez przegłębiania z uwagi na kable energetyczne i telekomunikacyjne w torowisku kolejowym. III. Organizacja, terminy i sposób prowadzenia robót budowlanych: Rozpoczęcie robót rozbiórkowych związanych z koniecznością wyłączenia z ruchu wiaduktu drogowego jest możliwe nie wcześniej niż po oddaniu wiaduktu tramwajowego do ruchu. 1) w pierwszej kolejności należy wykonać prace związane z przygotowaniem objazdu i przejścia tymczasowego na wiadukcie tramwajowym. 2) okres wyłączenia komunikacji tramwajowej na czas trwania robót jest możliwy na okres nie dłuższy niż 35 dni kalendarzowych. Komunikacja tramwajowa musi zostać przywrócona najpóźniej w dniu 05.04.2007 r. 3) przez cały czas trwania robót należy bezwzględnie stosować dwuzmianowy tryb pracy. 4) część robót związanych z wyłączeniem torów i trakcji kolejowej jest możliwa do wykonania w porze nocnej. 5) Wykonawca musi zapewnić prawidłowe utrzymanie oznakowania tymczasowej organizacji ruchu i prawidłowego stanu tymczasowego objazdu i przejścia dla pieszych związanego z rozbiórką, przez cały okres trwania robót (24h/dobę). 6) roboty związane z rozbiórką wiaduktu drogowego należy zakończyć do dnia 15.06.2007 roku. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 40.000,- PLN słownie: czterdzieści tysięcy 00/100 PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku, dopuszczonych przez Zamawiającego, formach jego wniesienia, określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Bank Pocztowy S.A. O/Bydgoszcz - Nr konta 98 1320 1117 2031 0044 2000 0386 z adnotacją /WADIUM - rozbiórka wiaduktu drogowego w ul. Gdańskiej/. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, zgodnie z art. 46 UPZP. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 UPZP, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 UPZP wraz z jego udokumentowaniem, 3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym minimum: 3.1) kierownikiem budowy pełniącym jednocześnie funkcję kierownika robót rozbiórkowych, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub wyburzeniowej lub mostowej, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), oraz zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3.2) kierownikiem robót torowych oraz drogowych, legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), oraz zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3.3) kierownikiem robót elektrotrakcyjnych, legitymującymi się: uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru do min. 1kV i elektryczną siecią trakcyjną, wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.), 3.4) dwiema osobami, legitymującymi się uprawnieniami w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych do minimum 1kV i elektrycznej sieci trakcyjnej, wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.), 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, potwierdzone wykonaniem w ostatnich 5 latach zamówienia/ń dotyczących: 4.1) robót rozbiórkowych - wykonanie rozbiórki żelbetowego obiektu inżynierskiego o minimalnej kubaturze 100 m3, 4.2) robót torowych - wykonanie toru klasycznego wydzielonego o minimalnej długości toru pojedynczego 200 m wraz z rozjazdem pojedynczym jednotorowym, 4.3) robót elektrotrakcyjnych - wykonanie robót na sieci tramwajowej górnej i dolnej oraz sygnalizacji świetlnej mijankowej, 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: 5.1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 750.000,- PLN, 5.2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną sumę ubezpieczenia 500.000,- PLN. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena, czy wykonawca spełnia postawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium \spełnia/nie spełnia\, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu przetargowym na podstawie art. 24 UPZP, gdy: 2.1) nie spełni chociażby jednego z warunków określonych podmiotowo, w tym progowo, 2.2) nie złoży wymaganych w SIWZ oświadczeń, informacji i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 UPZP, 2.3) złoży dokumenty w niewłaściwej formie (np. kopia dokumentu nie została poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, notariusza lub organ wydający dany dokument), 2.4) nie spełni innych wymagań określonych w UPZP lub SIWZ, lub innych przepisach obowiązującego prawa. 3. Zgodnie z art. 26 ust. 3 UPZP, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. W toku oceny spełnienia warunków, Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających: spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego. Inicjatywa udzielenia wyjaśnień na tym etapie postępowania leży wyłącznie po stronie Zamawiającego - wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy. 5. Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3 UPZP. 6. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. na potwierdzenie warunku Nr 1 : oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 UPZP (wg wzoru Zamawiającego), 2. na potwierdzenie warunku Nr 2 : 1) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, 3) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 UPZP - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 UPZP - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. na potwierdzenie warunku Nr 3 : 1) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru Zamawiającego), 2) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej lub wyburzeniowej lub mostowej, b) drogowej, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 3) aktualne zaświadczenie o wisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 4) zaświadczenie kwalifikacyjne dozoru technicznego \D\ wydane przez właściwą komisję Stowarzyszenia Elektryków Polskich (SEP), 5) zaświadczenia kwalifikacyjne \E\ wydane przez właściwą komisję Stowarzyszenia Elektryków Polskich (SEP), 4. na potwierdzenie warunku Nr 4 : 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg wzoru Zamawiającego), 2) dokumenty potwierdzające (np. referencje), że zamówienie/a na roboty budowlane przedstawione, w ww. wykazie zostało/y wykonane należycie, 5. na potwierdzenie warunku Nr 5 : 1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmikp.bydgoszcz.pl. Opłata: 200 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Za pobraniem, w przypadku gdy Zamawiający będzie odpłatnie przekazywał SIWZ na pisemny wniosek wykonawcy, lub gotówką w kasie Zamawiającego, w przypadku zakupu SIWZ dokonanego osobiście w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 28/II piętro. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.02.2007, godzina 09:05, siedziba Zamawiającego, pok. Nr 07/parter.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: II.1.7) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) - Słownik główny, Dodatkowe przedmioty ciąd dalszy: 45.23.20.00-2, 45.23.30.00-9, 45.26.20.00-1, 45.31.10.00-0, 45.31.60.00-5. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.