eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BieruńZAKUP PALIW PŁYNNYCH DO POJAZDÓW I SPRZĘTÓW BĘDĄCYCH W DYSPOZYCJI BIERUŃSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA INŻYNIERII KOMUNALNEJ Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-12

Ogłoszenie nr 82166 - 2017 z dnia 2017-05-12 r.

Bieruń: ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DO POJAZDÓW I SPRZĘTÓW BĘDĄCYCH W DYSPOZYCJI BIERUŃSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA INŻYNIERII KOMUNALNEJ Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 56728 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Bieruńskie Przedsiębiorstwo Inżynierii Komunalnej sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 27623801200000, ul. Jagiełły  13, 43-155   Bieruń, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 289 684, faks 032 2162764 wew. 22, e-mail bpik@bpik.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bpik.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DO POJAZDÓW I SPRZĘTÓW BĘDĄCYCH W DYSPOZYCJI BIERUŃSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA INŻYNIERII KOMUNALNEJ Sp. z o.o.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BPIK.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest powtarzający się okresowo bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętów będących w dyspozycji Zamawiającego, realizowany w systemie kart paliwowych pojazdów. Podstawowym przedmiotem zamówienia jest zakup: Benzyny bezołowiowej Pb 95 zgodnej z normą PN EN 228: 2013 w szacunkowej ilości -500 litrów, Oleju napędowego zgodnie z normą PN EN 590: 2013 w szacunkowej ilości - 30 000 litrów. Wskazane powyżej paliwa sprzedawane Zamawiającemu, odpowiadać muszą wymogom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 23 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r, poz. 1680). Określone przez Zamawiającego ilości paliwa są wartością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości, co nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. Rozliczenie nastąpi na podstawie faktycznie dostarczonej ilości paliwa. Zakup paliw realizowany będzie sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego Wystawione karty muszą obejmować wyłącznie zakup paliw, o których mowa w pkt 2, bez usług dodatkowych takich jak np.: mycie pojazdów, zakup na stacjach środków eksploatacyjnych, spożywczych itp. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał w granicach administracyjnych miasta Bieruń przez cały okres realizacji umowy, co najmniej jedną stację paliw czynną całodobowo, siedem dni w tygodniu, obsługującą rozliczenia bezgotówkowe i oferującą w ciągłej sprzedaży pełen asortyment paliw stanowiący podstawowy przedmiot niniejszego zamówienia. Zamawiający będzie dokonywał zakupu paliw na stacjach paliwowych należących do Wykonawcy wybranego w toku postępowania, na obszarze całego kraju, zależnie od miejsca wystąpienia potrzeb uzupełnienia paliwa. Rozliczenie zakupu paliwa następować będzie w systemie tygodniowych okresów rozliczeniowych od 1 do ostatniego dnia każdego miesiąca na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę zbiorczej faktury VAT (wraz z załączonym raportem z dokonanych przez Zamawiającego w minionym miesiącu zakupów). Raport, o którym mowa w zdaniu pierwszym musi zawierać następujące informacje: data i miejsce zakupu, ilość i rodzaj zakupionego paliwa (ilość litrów), aktualna cena 1 litra paliwa (zł/litr), wartość zakupionego paliwa po uwzględnieniu oferowanego upustu (zł), numer rejestracyjny pojazdu. Oferowany przez Wykonawcę upust naliczany będzie od wartości brutto określonej na fakturze i wskazany w postaci odrębnej pozycji w raporcie załączonym do faktury. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność, za jakość paliwa na stacji paliw. 2. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zamówień uzupełniających, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy pzp. 3. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust.2 pkt 1 ustawy pzp. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. 5. Zamawiający wyklucza Wykonawców z przyczyn podanych w art.24 ustawy pzp. 6. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 09132100 - 4 Benzyna bezołowiowa 09134100 - 8 Olej napędowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09132100-4
Dodatkowe kody CPV: 09134100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT133320.31
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ARGE PALIWA Sp.z o.o.,  ,  ul. Wielicka 22a,  30-553,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 134771.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 134771.10
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 135884.25
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.