To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-16
Legnica: OZ/01/2012 - Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach socjalnych i biurowych IMN Oddział w Legnicy
Numer ogłoszenia: 82182 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35458 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica, ul. Złotoryjska 89, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8505500, faks 076 8505501.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JBR.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OZ/01/2012 - Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach socjalnych i biurowych IMN Oddział w Legnicy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w budynkach biurowych i socjalnych w Instytucie Metali Nieżelaznych w Gliwicach Oddział w Legnicy przy ulicy Złotoryjskiej 194 (teren KGHM Polska Miedź S.A. Oddział Huta Miedzi Legnica), oraz w siedzibie Dyrekcji przy ul. Złotoryjskiej 89. Przewidywane godziny pracy między godziną 600 a 600 od poniedziałku do poniedziałku 7 dni x 24h w na terenie IMN przy ul. Złotoryjskiej 194 oraz między godziną 1300 a 1900 od poniedziałku do piątku (włącznie) na terenie IMN przy ulicy Złotoryjskiej 89. Usługi mają być realizowane regularnie w trakcie obowiązywania Umowy przez okres kolejnych 24 miesięcy, począwszy od daty podpisania umowy. Usługi świadczone na rzecz Instytutu Metali Nieżelaznych O/Legnica obejmują w swym zakresie n/w czynności: 1)zamiatanie i mycie ciągów komunikacyjnych wg harmonogramu prac; 2)opróżnianie koszów ze śmieci oraz wykładanie ich workami; 3)wyrzucanie śmieci do kontenera zakładowego; 4)mycie stolarki drzwiowej, klamek, poręczy i innych dostępnych elementów na korytarzach dwa razy na tydzień; 5)usuwanie pajęczyn; 6)mycie okien otwieranych - wg wykazu powierzchni - od strony wewnętrznej raz w miesiącu, od strony zewnętrznej co 3 miesiące (marzec, czerwiec, wrzesień, grudzień) przez osoby zaopatrzone w szelki bezpieczeństwa i asekurację oraz badania do pracy na wysokości; 7)codzienne odkurzanie wykładzin, dywanów, tapicerki meblowej; 8)mycie punktów świetlnych (w zależności od potrzeb) - po uprzednim ich zdjęciu przez konserwatora lub pracownika posiadającego do tego uprawnienia; 9)mycie włączników światła; 10)mycie glazury ściennej i lamperii, raz w tygodniu; 11)przecieranie kaloryferów, rur CO na poziomie do 1 m; 12)mycie drzwi w pomieszczeniach raz w tygodniu; 13)odkurzanie mebli, telefonów oraz pozostałego sprzętu znajdującego się w pomieszczeniach - raz w tygodniu; 14)mycie sprzętu AGD - przecieranie z kurzu, mycie rozmrożonej lodówki ; 15)sprzątanie łazienek, toalet i aneksów kuchennych w tym: -mycie i dezynfekcja umywalek , zlewów kuchennych oraz armatury sanitarnej, glazury ściennej; -mycie luster oraz wyposażenia jak np.: dozowniki, suszarki itp.; -mycie i dezynfekcja zlewów kuchennych, mycie naczyń po naradach pozostawionych w salach konferencyjnych dot. Złotoryjskiej 194 ; 16)sprzątanie po ewentualnych remontach oraz malowaniu wykonywanych w pomieszczeniach; 17)uzupełnianie środków higieny (mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe) - środki dostarcza Zamawiający; 18)zawiadamianie Zamawiającego o wszelkich zauważonych uszkodzeniach ruchomości, urządzeń oraz instalacji znajdujących się w budynku; 19)dot.: Złotoryjska 194: grabienie liści (otoczenie pawilonu), w zależności od pory roku i potrzeb; 20)dot.: Złotoryjska 194: mycie szafek metalowych w szatniach - codziennie; 21)dot.: Złotoryjska 194: mycie - przecieranie okien w szatniach i stołówce od strony wewnętrznej raz w miesiącu; 22)dot.: Złotoryjska 194: mycie - okien I pietra budynku TP (szatni, stołówki oraz okien klatki schodowej) od strony zewnętrznej 3 razy w roku (kwiecień, lipiec, październik) z kosza podnośnika z asekuracją (koszty wynajmu podnośnika ponosi wykonawca); 23)utrzymywanie w czystości podłóg i ciągów komunikacyjnych w obiektach biurowych i socjalnych przy ul. Złotoryjskiej 194 i 89 (okresowe doczyszczanie ciągów komunikacyjnych, profesjonalne środki czystości - zależne od rodzaju powierzchni - posiadające atest PZH z uwagi na zanieczyszczenia przemysłowe występujące w związku z lokalizacją w pobliżu hal produkcyjnych); 24)dot.: Złotoryjska 194: gotowanie i wydawanie napojów (mięta, kawa zbożowa) - produkty dostarcza Zamawiający; Wykonawca świadczył będzie usługi przy użyciu własnego sprzętu, materiałów oraz środków chemicznych do utrzymania czystości. Wykonawca odpowiada za przechowywane w pomieszczeniach biurowych informacje i nie ma prawa wchodzić w posiadanie żadnych ze zgromadzonych tam informacji ani tym bardziej udostępniać ich osobom trzecim. W przypadku naruszenia tej instrukcji, Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy z Wykonawcą bez zachowania umownego okresu wypowiedzenia. Zatrudnieni do realizacji zamówienia pracownicy mają obowiązek zabezpieczyć sprzątane pomieszczenia przed dostępem osób trzecich zarówno podczas czynności sprzątania, jak i po ich zakończeniu. Opis powierzchni objętych sprzątaniem stanowią Załączniki 4 i 5 do Specyfikacji. Zamawiający wymaga dokonana bezwzględnej wizji lokalnej przed złożeniem oferty, w celu zapoznania się z miejscem oraz warunkami wykonywania robót objętych zamówieniem i obowiązującymi przepisami o ruchu osobowym na terenie HM Legnica. IMN o/Legnica znajduje się na terenie H M Legnica i występują specyficzne warunki środowiska pracy. Informacje dodatkowe: 1)Warunkiem udzielenia zamówienia jest zatrudnienie przez Wykonawcę do sprzątania: -przy wykonywaniu usług przy ul. Złotoryjskiej 194 - co najmniej 7 osób (na codzienne sprzątanie 2819.70 m2 sprzątanie w sobotę i niedziele 1636.20 m2 ). Wykonawca zobowiązuje się w grupie osób sprzątających wytypować osobę nadzorującą bieżące prace pracowników ( brygadzistka - mistrz ); -przy wykonywaniu usługi przy ulicy Złotoryjskiej 89 - 1 osoba (na 640 m2). 2)W przypadku konieczności przeprowadzenia zmian personalnych, Zamawiający zastrzega sobie prawo opiniowania pracownika na to stanowisko. 3)Dopuszcza się możliwość waloryzacji ceny usługi w okresach rocznych. Maksymalny współczynnik waloryzacji ceny nie może przekroczyć wskaźnika wzrostu płacy średniej publikowanego przez GUS, dotyczącego kwartału poprzedzającego waloryzację w stosunku do tego samego roku. Waloryzacja ceny usługi musi wynikać ze wzrostu wynagrodzeń wypłacanych pracownikom. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenia gospodarcze do przechowywania sprzętu oraz udostępni pracownikom Wykonawcy swoje pomieszczenia socjalne. Odpowiedzialność za bezpieczeństwo pracowników ponosi Wykonawca. Warunki płatności: płatność w okresach miesięcznych na podstawie prawidłowo sporządzonej i zatwierdzonej faktury VAT w terminie 30 dni od daty jej wpływu do siedziby Zamawiającego w formie polecenia przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia opisanego w niniejszej SIWZ zgodnie ze swoimi potrzebami i nie wykorzystania całej kwoty umownej. Wykonawca nie ma prawa do dochodzenia od Zamawiającego żadnych roszczeń z tego tytułu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STABIL SECURITY Sp. z o.o. ul. Swojczycka 38, ul. Swojczycka 38, 51-501 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 252000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 252000,00
Oferta z najniższą ceną: 252000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 747847,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Remont drogi powiatowej nr 2175D ul. Nowodworska i ul. Zamiejska w Legnicy.
- "Zakup z dostawą macierzy dyskowej na potrzeby Centralnego Repozytorium Kopii Bezpieczeństwa oraz zakup z dostawą Mini Security Operations Center (Centrum Operacji Bezpieczeństwa)"
- Zakup zestawów komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legnicy
- Zakup specjalnego lekkiego samochodu do działań ratowniczych.
- DOSTAWA KOMPUTERÓW STACJONARNYCH, KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH I MONITORÓW
- Przebudowa 11 lokali mieszkalnych, w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa gminnych lokali mieszkalnych
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Elblągu i terenach im przyległych
- Usługa utrzymania czystości i porządku na terenie zewnętrznym Szpitala wraz z całodobowym utrzymaniem czystości na terenie lądowiska dla helikopterów.
- świadczenie usług profesjonalnego, kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach budynku Mazurskiego Centrum Zdrowia Szpitala Powiatowego w Węgorzewie
- Świadczenie kompleksowych usług sprzątania w siedzibie Spółki Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
- Usługa sprzątania Muzeum Fryderyka Chopina wraz z łącznikiem magazynowym oraz terenem administrowanym przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina w Warszawie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.